Prison Architect - Экономические симуляторы - Strategium.ru Перейти к содержимому

Prison Architect

Рекомендованные сообщения

kirov21
Обложка  

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Hide  

Год выпуска: 6 октября 2015
Жанр: Strategy (Manage/Busin.), Top-down
Разработчик: Introversion Software
Издательство: Introversion Software
Платформа: PC

Системные требования:
Операционная система: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10
Процессор: 2.4 Ггц
Оперативная память: 4 Гб
Видеокарта: 512 Мб
Место на жестком диске: 300 Мб

Язык интерфейса: RUS|ENG|MULTi22
Язык озвучки: Отсутствует

 

Спойлер

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Описание:
Prison Architect - симулятор тюремного магната, с полным контролем всех аспектов жизни заключенных! Вашей задачей будет постройка и развитие самой настоящей тюрьмы. Создатели игры вдохновлялись такими хитами прошлых лет как Dwarf Fortress и Dungeon Keeper. Причём надо будет организовывать не только камеры для заключённых, но и заниматься постройкой различных служб, обустройством помещений и многим другим. В игре присутствует сюжетная кампания, представленная в виде кат-сцен, в которых рассказывается о жизни заключённых. Кроме кампании есть и режим песочницы, где вы можете строить свою тюрьму с нуля.


Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Изменено пользователем Имануил_Кант
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
kirov21

Отдельным сообщение креплю последние обновление, alpha 9 ;)

changelogНажмите здесь!
 

Alpha9:

= Employment

Prisoners can now perform different jobs during a new 'Work' regime activity

Create employment opportunities with the new 'Jobs' button in the Deployment screen

Prisoners not employed during the 'Work' regime treat it as 'Free Time'

Currently available prisoner jobs : Laundry, Cooking, Cleaning, Workshop

Note: The rooms must be accessable, ie Prisoners can't cook if the kitchen is Staff Only

Note: Eventually you will pick who can work, but for now every prisoner is permitted to work

= Laundry

New rooms and objects have been added to support creation of a Laundry service within your prison

Clean prisoner uniforms are distributed around the prison in Laundry Baskets

Dirty uniforms are collected up and brought back to the Laundry room, where they are washed in machines

Prisoners now get undressed in their cells before Shower Time, and return to their cell after to re-dress

They will change into a clean uniform if one is available, leaving behind their dirty uniform for laundry.

Prisoners now have a 'Clothing' need that reflects how clean their clothes are

Note: Clean prison uniforms will be stored on any table space, or on the floor, in the Laundry

= Workshops

You can now create workshops and use them to convert cheap raw materials into trinkets of value

Raw sheet metal will be dropped off in your workshops

Your Prisoners will use the circular saw and hydraulic press to manufacture car number plates

These will be sold at midnight for a profit

Note: Sheet metal and License plates will be stored on the floor in the workshop.

Build tables if you prefer your rooms to be tidy

= Families and Visitation

All Prisoners now have various family members, listed in their Rap Sheet. Some prisoners have no family.

Family members will want to visit an inmate from time to time

You can now create a visitation room, and visitors will start to arrive every day (8am - 8pm)

Prisoners can also take visits from their lawyer

Note: All bios from old save games will be re-generated to support this

= Cleaning

- Prisoners can now help out with the cleaning of your prison

- New room : Cleaning Cupboard. This is required to assign Prisoners to the cleaning job.

- Janitors and Prisoners will now clean inside individual jail cells, so long as the cell is open to them

- The rendering of decay has been improved - eg muddy floors, dirty shower cubicles, overgrown pathways etc

- Surfaces will now Decay 50% slower than before

- Food Ingredients will now be stored on the kitchen floor if there is no available fridge space

- Older prisoners now have older faces, and are less likely to be incarcerated for certain crimes like Joyriding etc

- Fences now visually join onto walls better

- Electrical cable and water pipes now come in stacks to prevent flooding your deliveries area

- Fixed: Workshops no longer award you money per square.

- Fixed: The deployment system would not always update correctly, leading to a single grey sector

- Fixed: Crash bug in planning mode when drawing off the edge of the map

- Fixed: Dead staff members will no longer be paid a daily wage

- Fixed: The game would not render correctly on Windows Vista or higher when non-standard desktop DPI settings were used

- Fixed: Prisoners under lockdown in their cells would sometimes leave their cell to go to lunch/yard etc,

only to be chased down immediately by guards and returned

Alpha8:

= Steam integration

Prison Architect is now available from Steam (Pc & Mac)

Existing customers : You have been gifted a complimentary Steam Key!

Open your purchase receipt email then click on the URL and you'll find your steam product key

Use this key to activate your copy of Prison Architect for Steam

= New Planning Mode

Accessable from the main toolbar, use this to plan your upcoming buildings and room layouts

You can draw in the usual way with the left mouse and clear with the right mouse

Plans are automatically cleared once actually built by workers

= Door Lock system changes

- New object: 'Staff Door', which is a locked door that can be opened by any guard OR staff member

Note: Prisoners treat this as a normal door, requiring Guards to unlock in the usual way

(Staff never unlock doors for prisoners - it's not in their job description, and too dangerous)

(Want a Staff-ONLY door? Set the Sector type to be Staff Only in Deployment)

- Doors have two new special modes: Locked Shut or Locked Open. Click on a door to set this.

Locked Shut prevents anyone using the door at any time.

Locked Open keeps the door open at all times, EXCEPT during a lockdown when it slams shut

- There is a new sector setting called "Unlocked", which keeps all doors within the sector open

This is useful during construction of a building, or during a fire evacuation

- Doors that are blocked when closing will no longer push the blocking object aside.

They won't close fully until unblocked.

- Guards will now stick to their assigned patrols and sectors, only doing jobs within their sector

This makes them much more responsive at opening doors within / bordering their sector

- Fixed: Guards will no longer be called upon to unlock wooden office doors

= AI & Behaviour Improvements

- During Shower / Yard / Meal times, Prisoners will first go to the nearest room of that type,

then will only use the facilities within that room.

This stops prisoners in one shower running to another shower on the other side of the map

- Facilities within a Holding Cell may now only be used by prisoners living in that holding cell

- Prisoners will no longer nap during the day, instead preferring to sleep for longer at night

(Requires Sleep regime)

- Workers/Chefs/Janitors etc will now attempt jobs even if there is mild danger nearby,

but will still refuse if the area is very dangerous

Guards will no longer refuse any job because it is too dangerous. They are paid to be brave!

Jobs which are paused due to danger will be restarted quicker once the danger has passed

- Dead Firemen will now be taken to the morgue by Guards (rather than being left to rot),

and fire trucks will leave without them

- Guards that are not assigned anywhere will try to hang out somewhere useful

- Fixed: Chefs will no longer bin all prepared food during Bang Up / Lockdown

= Interface improvements

- The top toolbar now displays the number of available guards, prisoners, and cctv cameras when you have them

- The Lockdown and Bangup buttons have been moved onto the main toolbar (placeholder graphics)

- Tooltips have been added to many items in the main toolbars

- The prisoner Rap sheet now displays any recent misconduct they were involved in

- The graphics options screen now asks you to confirm a new resolution is acceptable, or reverts after 15 seconds

- The hunt for Stuck Entities

- Fixed: Prisoners could become trapped in Solitary Confinement forever after saving and reloading

- Fixed: All entities could become trapped in a Medical Bed

- The maximum number of prisoners you can receive in a day is now based on your prison size:

Small = 16, Medium = 24, Large = 32. Previously it was 24 for all prisons

- New command line option:

-safemode : Runs at 1024x768, windowed, with shaders disabled, and a blank new map

(Steam users can run this directly from steam by selecting "Launch in SAFE MODE")

- Prisoners minor injuries will now heal while they sleep overnight

- Prisoners misconduct is now saved correctly in save games

- Administrators now have a short view range (3 squares)

- Fixed: The hardware compatability survey will no longer popup when playing the Introduction level

- Fixed: Entity animations glitched for Eating, Cooking, Unlocking doors, Building etc

- Fixed: You can now construct (free) fences even when your bank balance is negative

- Fixed: You can now construct / place objects that you have in stock, even when your bank balance is negative

- Fixed: You can no longer sack Firemen

- Fixed: Crash bug caused by closing the prison to any category at the exact same moment the first prisoners arrive

- Fixed: Bug that caused the game to crash when loading partially corrupted save games

- Fixed: Prisoners sprites sometimes became corrupted whilst sleeping

- Fixed: Prisoners who trip the metal detectors whilst being escorted by a Guard will now be searched

- Fixed: Placing pipes will no longer be blocked by walls or sprinklers in progress

- Fixed: In the tutorial, Edwards new cell will never be used by another prisoner

Alpha7:

= Name-in-the-game / Face-in-the-game

The community database of personalised Names and Faces has been imported into the game

You can view the full database from the main menu option "Names in the game"

Around 30% of all randomly generated prisoners will now include a custom name and bio taken from this database

You can manually transfer any prisoner from this list into your jail - they will arrive in the 8am delivery

= Only Guards can open doors

All locked doors must now be opened by Guards using their keys. Prisoners and staff must wait to be let in.

The exception is the doors on each jail Cell, which open automatically when the prisoner should be let out

Office doors are never locked - anyone can pass through at any time

You can right click on any door to open it manually

Doors can be blocked open but will gradually push blocking objects aside until they close

= Alarm buttons

Under 'Emergencies' there are two new "alarm" buttons:

LOCKDOWN immediately closes and locks all the doors in the prison

Guards will not open doors for anyone. However they will unlock doors on their way if you move them somewhere

BANGUP instructs all prisoners to return immediately to their cell (confusingly, this was called Lockdown in alpha6)

Prisoners will obviously ignore this alarm if they are misbehaving

= Game Options menu

From the main menu you can now access an 'Options' menu to control the application settings

Under GRAPHICS You can control the screen resolution, fullscreen/windowed setting and filtering mode

- Multisampling uses fullscreen anti-aliasing (4xMSAA) to improve the sprite render quality

- Supersampling renders everything at double resolution then downscales to your screen

Both improve the game visuals at the cost of reduced performance

There are also options for Sound, Game etc

- You can now press F11 at any time to toggle fullscreen

- You can press ctrl-p at any time to save a screenshot

- The game will no longer crash on launch if your previous save game was corrupted.

We have disabled autoload of previous saved games for now, until we can fix some loading issues.

(The game now launches with a new empty sandbox)

- Prisoners can now be re-categorised (Max/normal/Min) from their rap sheet

- All research times have been halved

- Fixed: Building lots of fences whilst paused caused endless delivery of empty boxes

- Fixed: Prisoners were no longer bothering to run around the yard whilst exercising

- Fixed: The main build toolbar was sometimes scaled wrongly at certain resolutions,

leading to an annoying scrollbar in the lists of objects/rooms etc

- Performance improvements:

Fixed a major performance bug in the renderer, causing occasional extreme frame lag

Many parts of the render system have been optimised - some visual glitches may occur in entity animations

Alpha6:

= Prisoner Categories

All prisoners are now classified based on their risk level - Min, Normal, or Max.

Prisoner uniforms are coloured to reflect this: Grey, Orange and Red respectively.

Note: The Category of a prisoner is an ESTIMATE of their risk level,

based on their convictions. However their true risk is determined by their TRAITS

= Prisoner Traits, 'Rap Sheet' & Criminal History

All prisoners now have Bios that detail their criminal history, length of time in jail etc

Click on any prisoner to review his Rap Sheet.

Prisoners have (internal) traits which determine if they are violent, destructive etc

These traits determine the Prisoner's likely response to their needs not being met

= New Sector Categories

You can now set sectors to be used for MinSec or MaxSec prisoners in the deployment screen.

Note: This only affects prisoners cell assignment. They currently share all other rooms.

MaxSec or MinSec prisoners without cell space will overflow into the shared (White) sectors.

A Holding Cell is required as temporary housing to facilitate cell changes

= Intake Control

You can now control the intake of new inmates from the 'Prisoners Report' screen.

You can choose which categories you are open to, or stop receiving any new prisoners.

Note: Unavailable if 'Continuous Intake' is enabled; You will receive a random mixture

= The hunt for Stuck Prisoners

Several subtle bugs have been fixed which resulted in prisoners becoming stuck, shackled,

pushed into the wall, forgotten, or trapped in hospital beds. (Guards sometimes as well)

Prisoners who are trapped will now be escorted back to their cells by a guard.

Note: All entities need to be healed before they will be let out the medical ward, and

Prisoners need to have a cell to be taken back to.

- There is now some variation in the physical size of prisoners. Higher Risk prisoners tend to be larger

- Doctors will now heal injured people around them more reliably (within range 10 sq)

- The tape measure dragging sounds will no longer play unless you are laying out construction orders

- Building frameworks now look more 3d and cast shadows when under construction

- Links have been added to the Main Menu to access the latest version, legal terms & conditions and buy page

- Fixed a bug which allowed prisoners to glitch through doors when they were trying to escape, making it quite a bit easier for them to succeed

- Fixed: The game would crash on loading or selecting a saved prison, if that prison had a thumbnail image of width or height > 2048 pixels. (Happens if you are running at higher res, eg Retina)

- Fixed: You can no longer callout unlimited numbers of firemen

- Fixed: A dead or unconscious firemen will no longer drop/spawn his firehose continuously

Alpha5:

= Staff Only sectors

You can now create Staff Only Sectors from the Deployment screen. They will show up Red.

Inmates will avoid these completely (unless misbehaving)

= You can now call in Firemen to put out your prison fires. Use the new 911 Emergencies menu.

Firemen are a special controllable unit with its own icons on the right of the screen.

Firemen will automatically spray nearby fire, or you can press H to aim their hoses manually.

To dismiss firemen, send them all back to their fire engine.

= The Foundations tool has been much improved. It is now much easier to expand existing buildings,

and the door/entrance detection is much better at spotting valid entrances to new buildings.

- You can now cancel foundations by right clicking on them, or right-click-dragging a box around them.

- All construction tools now continue to work correctly even when the game is paused

- There is a new tool in the Materials menu for demolishing walls (indoor and outdoor)

- Localisation improvements:

All object/material/room/equipment/research names are now included in the language file (english.txt)

Lots of other hardcoded english has been moved into the language file for easy translation

- You will no longer lose visibility of your indoor areas until your first Prisoners arrive

- Main build toolbar tweeked to scale/layout better on higher resolutions

- The Medical Ward has been renamed to the Infirmary

- Fixed: You sometimes had to wait a very long time for prisoners to arrive when Continuous Intake was disabled

- Fixed: Firing someone who occupies an office now vacates the office

- Fixed: If an Administrator dies his office will now be released

- Fixed: When a prisoner dies or escapes, his cell will now be released for re-use

- Fixed a massive performance bug affecting the Intel HD graphics 4000 chipset

Alpha4:

= Туман войны переработан по многочисленным просьбам игроков

- Зоны, которые спрятаны туманом войны, теперь просто становятся серыми, а не покрываются полностью крышей

- Стены, пол, и статичные объекты под туманов войны остаются видимыми, но затененными.

- Охранники и камеры наблюдения теперь имеют увеличенную дальность обзора

- Начальник тюрьмы теперь имеет увеличенную дальность обзора

- Рабочие, повара, и доктора теперь имеют уменьшенную дальность обзора

- Теперь игра более либеральна к загрузке поврежденных сохранений. Больше крашей не будет.

Ошибки в файле сохранения будут записываться в файл debug.txt.

Alpha3:

= Туман войны (Fog-of-War)/ Система видимости (Visibility System)

- Теперь, со временем, вы будете терять видимость во внутренних помещениях вашей тюрьмы (Их будет накрывать крыша)

- Охранники проявляют зоны вокруг себя - направляйте их повсюду, чтобы ваша тюрьма была все время полностью видна

- При необходимости Туман войны можно отключить, при создании новой песочницы

= Система камер наблюдения (CCtv system)

- Открывается "Шефом охраны"(Security Chief) после "Размещения"(Deployment)

- Камеры наблюдения можно использовать вместо охранников для открытия тумана войны

- Камерам наблюдения требуются мониторы - каждая станция с мониторами может следить за 3 камерами наблюдения

- Станциям с мониторами требуется присутствие охранников (один охранник может наблюдать за множеством мониторов)

- Исследование "Размещение"(Deployment) теперь сразу открывает "Патрули"(Guard Patrols), а не требует отдельного исследования

- Размещенные в секторе охранники будут оставаться в этом секторе, пока сам игрок не прикажет им другое

- Клавиша R вращает объекты при размещении

- Клавиши Q и E для увеличения/уменьшения

- Метало-детекторы усовершенствованы

- Предметы с низким уровнем тока больше не будут получать повреждения от воды, и не будут бить током попавших в воду людей

- Предметам с высоким уровнем тока теперь никогда нельзя касаться воды ;)

- Камеры заключения(Holding Cells) больше не влияют на вместительность вашей тюрьмы. (И больше не влияют на кол-во новоприбывающих заключенных)

- Теперь вы можете отключить шахматную сетку, чтобы иметь более ясный вид

(Меняется в настройках "RenderRooms")

- У РС-версии теперь есть иконка

- Фикс: Больше нельзя "Демонтировать объект" применительно к огню, полароидам, машинам, и т.п.

- Фикс: Фонари теперь можно демонтировать

- Фикс: Больше нельзя искать мертвых заключенных

- Фикс: Задание "Incident Reports" иногда оставалось скрытым, чего не должно было быть

- Фикс: Больше нельзя вращать следующие объекты: Фонари, Деревья, Электрический стул

- Фикс: Сохранение тюрьмы со знаком '#' в имени файла приводило к невозможности загрузить игру в следующий раз

(Файл Preferences.txt запоминал имя этой карты и автозагрузка оказывалась невозможной)

Alpha2:

New:

Размещение (Deployment)

Секторы (Sectors)

Разнообразие и качество еды

Опция непрерывного потока новоприбывающих зеков при старте новой игры

Changed:

На кухне теперь требуется раковина (Sink)

Fixed bugs:

Скриншоты сохранений теперь работают

другие баги пока не известны

[Cкрыть]

роликНажмите здесь!
 

Trailer
[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

kirov21

Postal

Братец Ву делает занятные обзоры, только версия игры в данном lets-play очень старая. Много наводнений было с тех пор :)

Ссылка на комментарий

kirov21

Killen

Там язык то и не нужен - текста раз два и обчелся. :)

Ссылка на комментарий

Был бы русский язык, попробовал бы.

Думаю, что скоро появится. Разработчики в своем интервью сами говорили, что будут старатся перевести на разные языки (само интервью - Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. . Да, уже сейчас есть около десяти переводов на разные языки, а на офф форуме обитает много людей из Росссии ;)

Изменено пользователем Alex_D20
Ссылка на комментарий

kirov21

Alex_D20

На самом деле можно даже предложить помощь в переводе.

Ссылка на комментарий

Послезавтра выходит новое Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. .

Ссылка на комментарий

Игра потрясная, несмотря на отсутствие(либо качество) перевода. В отличии от всяких УГ Tycoon-ов. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. - 16 версия. Если полистать на последних страницах комментов можно найти и какой-никакой перевод.

Ссылка на комментарий

kirov21

В игре кстати много годных наводнений - система контрабанды, подкопов, восстаний, дабавили собак.. в общем игра процветает.

Ссылка на комментарий

Knight Of Sorrow

А игра то уже релизнулась. И русская локализация присутствует.

Ссылка на комментарий

СУЛАРИУС

Вышло новое дополнение Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

MoS@Rt

А вот такие вот вставки только в режиме кампании возможны?

 

4848250396606464.png?k=tRMjZ8H0mOpusDV0k

Ссылка на комментарий

СУЛАРИУС
В 22.12.2019 в 01:26, MoS@Rt сказал:

А вот такие вот вставки только в режиме кампании возможны?

Да, это сюжетные вставки.

Ссылка на комментарий

СУЛАРИУС

Обновление 1.02 «Каталажка»

 

Приветствую смотрителей!

Грузовик доставил новое обновление, исправляющее некоторые обнаруженные нами проблемы! Мы ценим, что вы продолжаете поддерживать нас и общаетесь с нами.

Список изменений:

  • Криминально нестабильные или аналогичные заключённые больше не будут появляться, если не установлено расширение «Psych Ward: Warden’s Edition»
  • Заключённые-женщины с детьми больше не должны становиться криминально нестабильными. Это также должно исправить существующие сохранения.
  • Игрок сможет отменять строительство клонированных комнат и получать отменённые предмет(ы), в зависимости от прогресса строительства.
  • Исправлена ошибка, при которой руки и некоторые переносимые вещи некорректно отображались при пересечении моста.
  • Исправлен ряд вылетов.
  • Исправлены ошибки локализации.
  • Исправлена ошибка, при которой лавки некорректно прикреплялись к стенам и ломали выравнивание со столами.
  • Исправлена проблема с поворотом павильона охраны.
  • Исправлено некорректное отображение количества заключённых в отчётах.
  • Исправлено то, что желаемое качество камеры для некоторых заключённых было больше 10.
  • Исправлено назначение заключённых в общие камеры, вместо обычных.
  • Исправлена ошибка, при которой игра переводилась в режим окна после загрузки сохранения на Mac OSX.
  • Исправлена проблема, при которой мёртвые заключённые включались в расчёт опасности тюрьмы.
  • Исправлена проблема, при которой криминально нестабильные заключённые ненамеренно был запрещён доступ в столовую и часовню, даже если это зоны были помечены как «только для нестабильных»
  • Исправлена проблема, при которой этап планирования в кампании «Приговор» не был совместим с новым режимом планирования.
  • Добавлена возможность для мододелов: теперь вы сможете отключать тени, используя «SpecialRestriction NoShadow».

Известные проблемы:

  • MAC/Linux: изменение языка во время игры может привести к тому, что все объекты превращаются в чёрные квадраты. Перезапуск игры решит проблему.
  • MAC: Есть вероятность, что опции «Снежный плен», «Закон джунглей», «Пустынная тюрьма» и «Лунная база» не будут применятся при начале новой игры

 

Ссылка на комментарий

SteelDog

"игра" System Architect она позанятней, посложнее. да и профит от нее есть XD

Ссылка на комментарий

EugeneL

Кстати, у меня игрой так и не получилось насладиться. На одном из первых уровней обучалки, после того, как исповедуют смертника, у меня все застопорилось: все, что надо построил, но прогресса засчитано не было. Интересно, это уже пофиксили или нет?

Ссылка на комментарий

СУЛАРИУС
7 часов назад, EugeneL сказал:

Интересно, это уже пофиксили или нет?

Когда последний раз играл? У меня еще в 15 году обучение проходилось без багов.

Ссылка на комментарий

EugeneL
1 час назад, SyLaR_MoZZZg сказал:

Когда последний раз играл? У меня еще в 15 году обучение проходилось без багов.

Где-то полгода назад. Есть вероятность, что репак глючный попался

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 97
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 24581

Лучшие авторы в этой теме

  • СУЛАРИУС

    38

  • simonov-89

    11

  • Raizel

    11

  • kirov21

    6

  • Payback707

    4

  • Forgy

    3

  • EugeneL

    2

  • Shamilboroda

    2

  • Noobozadrot

    2

  • Kreismalsarion

    2

  • runafd

    2

  • Knight Of Sorrow

    1

  • Postal

    1

  • MoS@Rt

    1

  • Killen

    1

  • Alex_D20

    1

  • SteelDog

    1

  • Franc

    1

  • Devin

    1

  • Greeg

    1

  • NoOneName

    1

  • Имперратор

    1

  • Dota 2

    1

  • REYMON8

    1

Лучшие авторы в этой теме

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...