Victoria Ultimate - Страница 4 - Иностранные моды - Strategium.ru Перейти к содержимому

Victoria Ultimate

Рекомендованные сообщения

Aurelius36

pcNtwlw.png

Victoria Ultimate Mod 

 

 Victoria Ultimate  - мод расширяет временные рамки Victoria 2 с 1603 по 2023 год.

 

Версия мода 0.615 на Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Сборка (игра + мод) версии 0.611 скачать с  Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

*для Victoria II v 3.03

Изменено пользователем Aurelius36
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
Kopistko

Сейчас апдейты идут и будут идти, смысла переводить нет.

АПД.

Сейчас разрабы пилят новую ветку технологий, называется Теория. Скриншоты на МОДДБ валяются. Итого ещё 35 техов новых.

Изменено пользователем Kopistko
Ссылка на комментарий

Kopistko

К чёрту то, что это даблпостинг.

В ближайшие пару часов выходит апдейт 0.25. В нём будет больший акцент на пре-викторианскую эпоху.

Нормальная система рабства, когда народ из Африки везут в Америку.

В сценарии Модерн Эйдж изменяют миграцию, чтобы народ из стран Третьего мира мигрировал более активно.

Была создана Священная Римская Империя. Что-то вроде Китая в стандартном сценарии: гигантская страна, де-факто разбитая на кучу мелких.

Возможность вернуться к старым религиям Европы, как у древних викингов или вообще к греческому пантеону.

Всякие мелкие фиксы и переделки.

Ссылка на комментарий

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Changelog:Нажмите здесь!
 

- New Nations: Creek, Comanche, The Holy Roman Empire, Rome, Pagan Rome and Pagan Scandinavia

- Scandinavia and Rome can now go pagan

- Added Norse and Greco-Roman religions

- Rise of Napoleon scenario re-enabled

- Iron Curtain goverments now have appropriate reforms

- Venice now independent in future scenario

- Fixed some localisation texts

- U.I.R. now has core on Kuwait in future scenario

- South rose again in future scenario

- USA nuked in future scenario

- Adjusted scientists' and space colonists' chances of spawning before their time

- USA no longer has cores in America in early scenarios

- Mexico no longer has cores in Texas in early scenarios

- Brazil is now a republic after the Victorian era

- No more Europeans in Australia, South Africa, the Falklands, Burma, Ceylon and Malaysia in early scenarios

- No more British in Malta, Ionian islands and Gibraltar in early scenarios

- No more British and French in early India

- British people in early colonies now English

- Early Jamaica now Spanish

- British people in early England now English

- Afro-Caribbean farmers replaced with slaves in early scenarios

- Afro-Caribbean slaves now animist

- Uncivilised reactionaries spam fixed

- HOI units installation instructions corrected

- Subjects in African colonies now gradually become slaves

- African slaves are now shipped to European colonies, most often in the new world

- Declaration of Independence event's governments now come with the appropriate reforms

-Thirteen colonies can now get the Declaration of Independence event peacefully by becoming a great power

- Louisiana territory extended from 1764 on- Spain now inherits Lousiana after 7 years war, is transferred to France in Napoleonic Scenario

- Germany and German confederations can no longer be created as long as the HRE is alive

- The European Union can now only be created after 1945

- HRE members can no longer conquer each other

- Ontario, Quebec, Newfoundland and Canada can no longer be released in early scenarios

- The Huron now have cores on Ottawa and Sudbury

- Thirteen colonies capital now Philadelphia

- American colonies no longer have naval bases already built in them

- America can now choose capital after declaring independence

- American civil war events no longer happen in early scenarios

- Vastly reworked early North America

- Alessandria now Habsburg

- Most early industry techs now researchable in 1800

- Rudimentary French and British armies set up in 1800

- British and French generals added for 1800

- Louisiana can now be purchased in 1800

- Holy Roman Empire done, elections impossible, though historically they were rigged in favour of Austria anyway. Can dismantle and leave it.

- Dozens of scripted events, decisions and rebels added for English Civil war/Glorious revolution

- Removing scientists until we have enough techs to make them useful

- + Many small fixes

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

Vladimir DP

Лучше бы техи сделали, а не какие-то там переходы в язычество.

Ссылка на комментарий

Djonni304

Коли допилят, то поучаствую, ну в смысле переведу, хотя бы часть.:mr47_05:

Не забыть только зайти через месяц...

Ссылка на комментарий

Kopistko

На этой неделе обещают апдейт, связанный с рабством, гражданскими войнами, колониальными эксплуатациями и религией. Ну ещё и на 1600-х годах сфокусируются.

Ещё будет: Чума, войны между католиками и протестантами, Английская Гражданская война, разные ивенты для колоний, чтобы добавить динамичности, расширенный список товаров, пока известно про сахар и специи.

Ссылка на комментарий

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Changelog:Нажмите здесь!
 

- New nations: Pirates

- Changed icon for English Parliamentary rebels

- Holy Roman Emperor can now unite the Empire if he has influence over all German states

- Carlist rebels no longer spawn in early scenarios

- Only Englishmen in England can now become parliamentarians

- English Parliamentarians now more likely to rise

- Bishops' War will now happen

- Act of Union Decision fixed

- Rome now capital of Roman empire (duh)

- Plantation of Ulster created

- People in Ulster now Irish at start of 1604 scenario

- Fixed some localisation texts

- Natives are now subject to epidemics

- Plagues can now devastate the world

- Spanish flu no longer happens before Victorian era

- UK can now be formed through conquest

- Native Massacres done

- Colonial Disputes done

- Saint Pierre and Miquelon only settled after 1670

- Temperance movement no longer happens in early scenarios

- Bermuda and Freetown no longer have naval bases and forts in 1604

- Dissatisfied Gentry event now only happens in England

- Botanic expeditions no longer happen in early scenarios

- Western winds event no longer happens in early scenario

- Colonial incident event no longer happens before Victorian era

- Colonial dispute event created

- Business failure event no longer happens before Victorian era

- Only states which produce goods slavers may need slaves for now become slave states

- Remodelled trade menu

- Added Sugar

- Added Spices

Added demand for spices and sugar

- Added liberate slaves CB

- Florida and Mexican US no longer colonial in 1836

- Engines icon changed

- Spain and Austria now allied in 1604

- England and Netherlands now allied in 1604

- The Dutch no longer own the east indies in 1604

- Jamaica, Trinidad, Grenada, Saint Vincent, Barbados, Saint Lucia, Martinique, Guadeloupe, Montserrat, Antigua, Saint Kitts, Saint Martin, Saint Thomas, Tortola, Port au Prince, Cap Haitien, La Vega, Santo Domingo, Lake Charles, Shreveport, San Miguel, Bogota and Puerto Rico now produce sugar

- Ceylon's provinces, Cochin, Madras, Pondicherry, Rajshahi, Kharswari, Ceram, Ambon and many other provinces now produce spices

- Tobago now produces tobacco

- Dominica now produces coffee

- Grenadian nutmeg event done

- Caribbean afro-people now slaves in 1604

- Most event pictures now have old newspaper overlays

- Fixed Peru crash

- Pirates done

- English, French, Dutch, Spanish, Austrian, Brandenburger, Scottish, Danish, Polish, Swedish, Turkish and Russian plurality now start at 0 in 1604

- Added Horatio Nelson and Sir Walter Raleigh

- Comets are no longer beneficial before Victorian era

- Ambassador Insults no longer happen before Victorian era

- Exotic Fauna event no longer happens before Victorian era

- No more freed slaves in Freetown

- Last Europeans and Christians removed from 1604 America

- Cement now Construction Materials

- Hispaniola now a colony in early scenarios

- Decreased amount of people who die in native raids

- Jacobins no longer active before 1800

- Fixed libertine culture icon

- Changed Maritime Tradition tech picture

- Decreased the price of Sugar and Spices

- European religious unrest done

- Prussia removed from 1604 start

- Protestant Huguenots now in France in 1604

- Religious unrest events done

- Shakespeare events done

- Slave rebellions done

- Added more sugar in America, Asia and Africa to satisfy demand

- + Many small fixes

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

Отец русской демократии

Я не знаю но по мне мод очень плох . карта сделана не правильно а население вообще не правили наверно . Так что пока по мне не играбелен

Ссылка на комментарий

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

ChangelogНажмите здесь!
 

- New Nations: United American States and Savoy

- Re-enabled islamism and theocracies

- Added Breton culture

- Yugoslavia now has appropriate reforms

- Ethiopian cores fixed

- Pakistan's provinces no longer colonies

- Korea now united under glorious leader Kim in future scenario

- Washington is Georgetown in early scenarios

- Washington (Georgetown) now part of Maryland

- 1604 main armies set up

- 1604 main navies set up

- No more Carlist rebels in early scenarios (for real this time)

- Avignon given back to France

- Early Dutch Indies colonial

- HRE cores now pop up only in the empire

- Removed industry from Breslau and Belgium in early scenarios

- Meiji restoration impossible in early scenarios

- Central america no longer rebellious in early scenarios

- Portuguse Macao now colonial

- Persia no longer partially civilised in early scenarios

- Winds of Westernisation event no longer happens in early scenarios

- Less liberals in early scenarios

- Early techs take longer to research

- Religious trouble events happen less often and are less devastating

- Religious rebels now less likely to spawn after having enforced their demands

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

simuil

По-моему это видео лучше, чем то, что в шапке.
Ссылка на комментарий

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

ChangelogНажмите здесь!
 

Beta v0.32:

- Fixed Malaysia countries file problem (hopefully this'll solve all our mac users' problems as well)

- Brandenburg-Prussia decision done

- American population established on east coast at appropriate time

- Eastern Ukraine belongs to Russia in future scenario

- Sicily now democracy in modern era

- Nigeria now democracy in modern era

- 1714-1764 Main armies set up

- 1714-1764 Main navies set up

- Changed Pirate flag

- Fixed localisation texts

- Pirates can now form nation

- Thirteen colonies form USA event tweaked

- Iroquois now in sphere of Britain during imperial era, also allied

- Huron now in sphere of France during imperial era, also allied

- UAS capital fortified

- UAS and USA future armies set up

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

Kopistko

Ультимейты набирают народ в штат разработки. Если у вас есть желание, время и способности моддить, то писать сюда.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

Kopistko

Кто-то сказал даблпост? Ну простите, движок форума дурацкий и я не могу отредактировать предыдущий пост.

Версия 0.33: Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Изменено пользователем Kopistko
Ссылка на комментарий

SteppenHorde

Какие новости?)

У них новый Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , кстати.

Изменено пользователем SteppenHorde
Ссылка на комментарий

simuil
Какие новости?)

2.jpg

ахаха

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Изменено пользователем simuil
Ссылка на комментарий

Тайгрекс

Такими темпами они будут допиливать свой мод аж до выхода Victoria 3.

Ссылка на комментарий

Kopistko

Мод вполне играбельный уже.

Ссылка на комментарий

Тайгрекс

А где те самые пираты, о которых говорилось? Ни страны такой, ни нации...

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 372
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 145250

Лучшие авторы в этой теме

  • Димониус

    49

  • Kopistko

    36

  • Ex-doter

    17

  • Millenarian Emperor

    16

  • Ryujin

    12

  • Fitovec

    10

  • Ferdinand

    9

  • Тайгрекс

    8

  • SteppenHorde

    8

  • МСГ

    8

  • vitovt13

    7

  • Главный Гад

    7

  • Tempest

    7

  • Arktos

    7

  • Diplomate

    6

  • rech

    6

  • Met

    6

  • Владислав1996

    5

  • Sadmich

    5

  • Truvor

    4

  • Chaos Destroyer

    4

  • amtelian

    4

  • Eiskalt

    4

  • theSobaken

    3

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Ryujin

Каким бы этот мод не был интересным в своей задумке, однако и в последней версии он сильно забагован. У меня игра почти не вылетала, зато выскочила другая забавная ошибка в скриптах. Связана она с миг

Sadmich

В новой версии это уже исправлено, теперь грамотность на старте в 1603г. - 9%. Это я по невнимательности скачал старую версию. Но зато в новой версии тоже уйма багов взамен старых.   Хотел у

Kopistko

О мой бог, это один из лучших модов, которые я видел. Временные рамки - 1600-2100 года, куча технологий, юнитов, можно построить Биг Бен и Эйфелевую Башню, есть разные политические силы, например ЕС.

Ryujin

У кого-нибудь в ранних сценариях данного мода была такая категория населения, как космические колонисты? А то вон - у меня при игре за османов таких набралось аж 3500> ...в начале XVII века(!)

Sadmich

Перезалив сборку на свой Google диск  Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  Идет игра 3.03 + мод версии 0.611 Перевод вообще-то машинный, но некоторые строчки подправлял человек. И как замечено, он н

Naybe

Нашел этот мод, настолько понравился что решил его попробовать чутка оживить. Версия 0.615 Ultimate Rebooted. Вот ссылка Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Перенес мод на версию игры 3.04 и сделал

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...