Crisis of the Confederation - Страница 3 - Иностранные моды - Strategium.ru Перейти к содержимому

Crisis of the Confederation

Рекомендованные сообщения

vitovt13
Crisis of the Confederation
 
CotC_Logo.png

 

Сейчас 2998 год, и галактическая цивилизация стоит на грани краха. Во главе с харизматичным политиком Хуаном Лебедевым пограничные штаты объеденились в коалицию, чтобы заявить о своей независимости от Конфедерации Терры.

В условиях разразившегося восстания Конфедерация возлагает свои надежды на новоизбранного президента Моргана Афолаяна и бравых мужчин и женщин из CONFEDERATE SPACE COMMAND, которым поручено вернуть зарвавшуюся окраину под крыло Земли. По мере того, как тьма сгущается над галактикой, корабли устремляются от Земли в первую большую битву за почти пятьсот лет...

 

i

Скачать ребрендинг Confederation at Crisis Beta 0.60 [Совместим с CKII 3.3.X] : Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  

 

Скачать последний релиз оригинального Crisis of the Confederation Beta 0.13 [Совместим с CKII 2.4.5] : Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Полезная информация

  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  команды разработчиков ребрендинга
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (ребрендинга) на Paradoxplaza
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  на MODDB
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  оригинального релиза на Crusader Kings II Wiki
Спойлер

The Terran Confederation

i2V7ViP.jpg

QkOsxdP.jpg

ctLB8zQ.jpg

bWuf0vi.jpg

FWqFwm6.jpg

W3vzRjX.jpg

Rk1CMx7.jpg

The Orion League

3uRJwcj.jpg

ZzN60fx.jpg

yqWPQVn.jpg

nUHcwaZ.jpg

oUROASv.jpg

r0rUsjt.jpg

zzm3nSI.jpg

6vEvVgd.jpg

4CEypLL.jpg

ulRBpN9.jpg

 

Спойлер

2014-09-21_00002.jpg

ck2_58.png

ck2_63.png

ck2_24.png

2014-10-31_00002.jpg

Установка

i

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  по установке модов, а также Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  по установке скачанных со Steam Workshop модов.

Изменено пользователем Labes
Добавлена информация и ссылки на ребрендинг; Обновил описание; Стандартизация оформления
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
Kopistko

Пока что бессмысленно делать, ибо сырой ещё, наверняка ещё контента подгонят.

Ссылка на комментарий

vitovt13

<noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>

changelogНажмите здесь!
 

Beta 0.9

NEW FEATURES

- Overhauled cabinet ministries and job actions.

- Overhauled mid-battle events.

- (Very slow) culture drift.

GRAPHICS

- New spaceship model for Fighters.

- Placeholder models for Bombers, Combat Drones, and Hyperspace Tunnelers.

- Every title now has its own flag.

BUG FIXES

- The primary defender in a war can no longer hold elections, preventing war auto-invalidation.

- Fixed a bug where minor revolts used the Civil War CB, causing them to auto-invalidate.

- Fixed several bugs where building prerequisites were not properly implemented.

- Fixed a bug where senate majorities were not properly calculated.

- Increased the required Senate majority to 1 to prevent an infinite legislation loop.

- Fixed several missing localizations.

- Fixed a bug where the Popper and Sashi Zvezdy systems had no planets.

- Fixed a bug where the HH-1702 system was inappropriately treated as a patrician title.

BALANCE

- The AI will no longer ask for budget contributions just because their liege is absurdly rich.

OTHER

- Music has been split into its own submod to facilitate the Steam Workshop release.

[Cкрыть]

Ссылка на комментарий

Kopistko

Последняя версия мода идёт под версию игры 2.3.4.

Изменено пользователем Kopistko
Ссылка на комментарий

Vladislavius First

Задаюсь вопросом... как они смогли сделать так, что по факту Открыто выборная система наследования стала играбельной... раньше она нормально работала только у де-факто титулов, номинальных то есть, а теперь и у де-юре тоже работает нормально.

Ссылка на комментарий

vitovt13

<noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>

changelogНажмите здесь!
 

Beta 0.10

NEW FEATURES

- Added a new ideology, Imperial Cultist.

- New assassination plot decisions and events.

- Integrated some very basic Way of Life features.

- Added eight new music tracks (three original, five from The Planets)

- Added Full Cybernetic Conversions.

GRAPHICS

- New icons for the following ideologies:

- Terran Republican

- Pilgrim

- Orthodox

- Solar Cult

- Solarian

- Sect Adoptionist

- Adoptionist

- Matriarchal

- Cyberneticist

- Bio-Directionist

- Machine Cultist

- Hiver

- Space Pirates

- New icons for the following job actions:

- Research Military Technology

- Research Social Sciences

- Research Hard Sciences

- Improve Relations

- Sabotage Relations

- Drive Recruitment

- Complete portrait overhaul, for everyone!

- Split the UI into an optional submod, for the people who found it ugly.

BUG FIXES

- Fixed a bug where the "attracted to another character" event would fire for several characters at once.

- Fixed a bug preventing incestuous relationships from happening at all, as opposed to very rarely.

- Fixed a bug preventing hyperspace fleets from launching from certain systems.

- Fixed a bug preventing the Vote of No Confidence faction from actually calling new elections.

- Fixed a bug preventing characters from buying Mk V cybernetics implants.

- Fixed a bug where Vikrama ke Graha was not properly initialized in the Steam Workshop version.

- Fixed a bug where the wrong map frame model was used in the Steam Workshop version.

- Fixed a bug where the Has PTSD trait was not displayed correctly in the Steam Workshop version.

- Fixed a bug where holy orders would form before their ideologies did.

BALANCE

- Your first three children now reduce fertility by 10% each, rather than 25%.

- Frequency of death in battle reduced.

- The AI should be more conservative when requesting appointments.

- Cybernetic implants now cost less at higher tech levels.

- Technology bonus for conversion to Cyberneticism weakened.

- Hivers now always gain Stressed or Lunatic when their personality is altered.

- Hivers now intensely dislike non-Hivers.

- All religious ideologies can declare holy wars against characters with the Hiver Implant or Full Cybernetic Conversions

- Nerfed techpoint gain from buildings.

- Transhumanists occasionally gain bonus levels in appropriate techs.

- Doubled maximum mercenary hiring range.

[Cкрыть]

Ссылка на комментарий

Tempest
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

changelogНажмите здесь!
 

Beta 0.10

NEW FEATURES

- Added a new ideology, Imperial Cultist.

- New assassination plot decisions and events.

- Integrated some very basic Way of Life features.

- Added eight new music tracks (three original, five from The Planets)

- Added Full Cybernetic Conversions.

GRAPHICS

- New icons for the following ideologies:

- Terran Republican

- Pilgrim

- Orthodox

- Solar Cult

- Solarian

- Sect Adoptionist

- Adoptionist

- Matriarchal

- Cyberneticist

- Bio-Directionist

- Machine Cultist

- Hiver

- Space Pirates

- New icons for the following job actions:

- Research Military Technology

- Research Social Sciences

- Research Hard Sciences

- Improve Relations

- Sabotage Relations

- Drive Recruitment

- Complete portrait overhaul, for everyone!

- Split the UI into an optional submod, for the people who found it ugly.

BUG FIXES

- Fixed a bug where the "attracted to another character" event would fire for several characters at once.

- Fixed a bug preventing incestuous relationships from happening at all, as opposed to very rarely.

- Fixed a bug preventing hyperspace fleets from launching from certain systems.

- Fixed a bug preventing the Vote of No Confidence faction from actually calling new elections.

- Fixed a bug preventing characters from buying Mk V cybernetics implants.

- Fixed a bug where Vikrama ke Graha was not properly initialized in the Steam Workshop version.

- Fixed a bug where the wrong map frame model was used in the Steam Workshop version.

- Fixed a bug where the Has PTSD trait was not displayed correctly in the Steam Workshop version.

- Fixed a bug where holy orders would form before their ideologies did.

BALANCE

- Your first three children now reduce fertility by 10% each, rather than 25%.

- Frequency of death in battle reduced.

- The AI should be more conservative when requesting appointments.

- Cybernetic implants now cost less at higher tech levels.

- Technology bonus for conversion to Cyberneticism weakened.

- Hivers now always gain Stressed or Lunatic when their personality is altered.

- Hivers now intensely dislike non-Hivers.

- All religious ideologies can declare holy wars against characters with the Hiver Implant or Full Cybernetic Conversions

- Nerfed techpoint gain from buildings.

- Transhumanists occasionally gain bonus levels in appropriate techs.

- Doubled maximum mercenary hiring range.

[Cкрыть]


 i 

Обновлено
 
Ссылка на комментарий

vitovt13

<noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>

changelogНажмите здесь!
 

Beta Hotfix 0.10.1

BUG FIXES

- Fixed a bug where one of the new music tracks would cause a CTD.

- Fixed a bug preventing players from spreading propaganda in systems they owned.

- Fixed some bugs with provincial culture conversion.

- Fixed a minor bug in the non-arranged-marriages code.

- Removed a maintenance decision that was causing slowdown and not helping much anyway.

- Fixed a typo that prevented the Imperial Cult's localization from properly showing up.

[Cкрыть]

Ссылка на комментарий

Menschenhasser
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

В шапке.

Ссылка на комментарий

Tempest
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

changelogНажмите здесь!
 

Beta Hotfix 0.10.1

BUG FIXES

- Fixed a bug where one of the new music tracks would cause a CTD.

- Fixed a bug preventing players from spreading propaganda in systems they owned.

- Fixed some bugs with provincial culture conversion.

- Fixed a minor bug in the non-arranged-marriages code.

- Removed a maintenance decision that was causing slowdown and not helping much anyway.

- Fixed a typo that prevented the Imperial Cult's localization from properly showing up.

[Cкрыть]


 i 

Обновил
 
Ссылка на комментарий

Diplomate

Может кто-нибудь залить последнюю версию мода на какой-нибудь файлообменник? Никак не могу найти зеркало для скачки с Moddb. Буду очень благодарен.

Ссылка на комментарий

Alterus
Может кто-нибудь залить последнюю версию мода на какой-нибудь файлообменник? Никак не могу найти зеркало для скачки с Moddb. Буду очень благодарен.

Вот, ]]>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ]]>. Только не уверен, что файл правильно залился, так что проверь. А вообще зеркало без проблем у меня нашлось, попробуй еще раз, если что.

Изменено пользователем Alterus
Ссылка на комментарий

У меня тоже были проблемы на moddb(именно с этим модом),пришлось регистрироваться. Кстати,а в моде есть возможность стать бессмертным(ну кроме клонирования)?

Ссылка на комментарий

Alterus
У меня тоже были проблемы на moddb(именно с этим модом),пришлось регистрироваться. Кстати,а в моде есть возможность стать бессмертным(ну кроме клонирования)?

Не видел такого. Очень странно, что даже в 30-31 веках люди не нашли способов продлевать жизнь, мало кто доживает до 80, за 90 вообще молчу - единицы.

Ссылка на комментарий

Интересно, больше подошло бы на европу.. даже викторию наверное, но посмотрим

Ссылка на комментарий

Kopistko

Ну, в Вике или в ЕУ4 нет такого акцента на персонажах, а тут он даже важен, яб сказал. Это как Звёздные Войны без Императора, Вейдера, Люка и иже с ними, а просто безликие абстрактные Повстанцы и Империя.

Ссылка на комментарий

vitovt13

<noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>

changelogНажмите здесь!
 

Beta 0.11

FEATURES

- Added several new events for lovers, friends, and rivals.

- Added terrain in the form of individualized stars.

BUG FIXES

- Fixed a namespace collision with Hiver bonus education traits.

- Fixed several issues with assassination events.

- Hivers can no longer have two education traits for the same stat.

- Fixed a bug where spymasters could discover their liege's plots.

- Fixed a bug where characters could consider themselves their own romantic rivals.

- Now actually possible to gain the Confident trait.

BALANCE

- You must now have an unoccupied fortress world to launch a military campaign.

MISC

- Added the cameo character requested by mw2xboxplayer, the ~~winner~~ only entrant in our AAR contest.

- Possibly some other things I forgot about?

[Cкрыть]

Ссылка на комментарий

Menschenhasser
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

В шапке. Версия ж 2.3.6?

Ссылка на комментарий

vitovt13
В шапке. Версия ж 2.3.6?

Ага.

Ссылка на комментарий

vitovt13

<noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>

changelogНажмите здесь!
 

FEATURES

- Compatibility with Crusader Kings II 2.4.1

- Thirteen government types:

- Feudal Monarchy (Playable)

- Military Republic (Playable)

- Military Dictatorship (Playable)

- Corporate Monarchy

- Corporate Republic (Playable)

- Corporate Directorate

- Administrative Monarchy

- Administrative Republic

- Bureaucratic Dictatorship

- Military Command (Playable)

- Pirate Kingdom (Playable)

- Pirate Republic (Playable)

- Hivemind (Playable)

BUG FIXES

- Fixed a bug where rebels other than the Orion Reach were not properly restored to the Confederation if it won.

- Fixed a typo in election_events.txt that was probably causing SOME kind of bug.

- Titles without a valid gender law now default to Absolute Cognatic instead of Agnatic.

- Patricians may now arrange matrilineal marriages.

- Fixed a bug where the game would crash when attempting to view the Ecumenical Council.

BALANCE

- Increased the cooldown time on No Confidence factions after each election.

- Removed the revolt risk malus/bonus for moral authority.

- Reduced the revolt risk bonus for capital systems and law enforcement spending.

- Increased the revolt risk malus for culture group and ideology mismatches.

GRAPHICS

- Added several new event pictures (finally)

- A brand new set of models for councillors!

[Cкрыть]

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 86
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 32823

Лучшие авторы в этой теме

  • vitovt13

    17

  • Alterus

    8

  • Kopistko

    5

  • Ydaa

    5

  • Menschenhasser

    5

  • Yarik Osimooo

    5

  • rvsGermes

    4

  • Tempest

    4

  • Vladislavius First

    3

  • Zloprax

    2

  • Хирд Бардингов

    2

  • GeorgGoldPeace

    2

  • ДартЛорд

    2

  • Comandante Raven

    1

  • Diplomate

    1

  • Armun

    1

  • afe643

    1

  • Old_Wayfarer

    1

  • evoc

    1

  • Sigrael

    1

  • Герцог Цербст

    1

  • Apelsan

    1

  • Red Comrade

    1

  • MacBethadIII

    1

Лучшие авторы в этой теме

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...