94 сообщения в этой теме

Рекомендованные сообщения

vitovt13
Princes of Darkness
 
16694121_dracula_b.jpg
 

Мрачное Средневековье стало ещё темнее..

Попробуй себя в роли бессмертного вампира или жестокого оборотня.

Почувствуй себя не каким-нибудь молодым кровососом или звериным детенышем - а владыкой королевства.

Обращай своих придворных или принимай в свои ряды новых вампиров, чтобы выковать династию и жить вечно!

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  0.3 (на патч 2.7.0.2)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Список изменений
Спойлер

Version 0.3.0:
After the release of Monks & Mystics, we decided to use new code options like scripted_effects and scripted_triggers. This meant a substantial rewrite of some code to make it more modular. Startup is faster. Game play is faster thanks to on_action events and pre_triggers.
Vampires, mummies, prometheans and geists no longer get illness or disease. We may add in some supernatural diseases for them in the future.
Added darker colormapp.dds from Darker Map mod.
Added back Caine and the Antediluvians to Masquerade bookmarks.
Added back Classic World of Darkness Dark Ages Vampire Characters.
Added back War of Princes 1230 Bookmark.
Title History work for War of Princes 1230 Bookmark.
Various code shenanigans to have AIs have dynasties other than "generic".
Changes Giovanni Empire shield to DAV20 design.
Disabled vanilla holy orders.
Disabled vanilla crusades.
Covenant (Holy) Wars are now called Jyhads.
Iconnu and Oradea League now pacifist.
Cappadocian dynasties.

 

 

 

Version 0.2:

Compatible with CK2 Version 2.4.2

Compatible with all DLC including Way of Life, Charlemagne and Horse Lords

No DLC required

Had to make many changes to get things working after Way of Life.

For now, AI vampires spawn a random character to embrace, rather than choosing a spouse or councillor. I may revisit this for the AI later.

Player vampires still get to chose their childer.

Speculation is that set_mother/set_father/dynasty commands on pre-existing characters was causing crash at save.

Rewrote training vampire disciplines and werewolf gifts. This removed ngpgn's training disciplines for now. It will probably return with cleaner spacing.

For now, AI are not deciding on raising disciplines/gifts. In the future, AI will get a different set of events to manage discipline/gift/etc... growth; perhaps even an annual check.

Removed all previous versions custom /history/titles /history/provinces and /history/characters--more than 6000 files;

Baseline of cleared characters from Kingdoms Abound Titular Generator was causing crash.

Changed vampire prisoner decisions to targetted decisions that provide a timed character modifier upon draining. Different modifiers for every different supernatural type drained.

Removed vitae code for now.

Created new storyteller scripts that change province religion based on bookmark.

Adapted CK2Plus shattered world decision for a bookmark event for 1250 NWOD shattered world bookmark.

Added abdication of child rulers.

Added Weihan Cynn and Fuil-Beannaithe vampire covenants for Saxon/English and Celtic pagans respectively.

Added supernatural government types.

Corrected spellings of Setite and Inconnu.

Revised conversion script to limit conversions to supernatural specific religions per supernatural type; and also limit clans to join their particular Camarilla clan faction when joining the Camarilla.

I need to add an event that changes antitribu trait on conversion.

Removed custom red vampire character GUI.

Modified religion icon strip and edited covenants appropriately.

Updated defines.lua

Known issues:

Much localization needs to be done.

In Vampire: The Masquerade diablerie, blood potency does improve, but generation improvement is not in the code yet.

Norway likes to remain Catholic, the South Caspian area likes to remain Shia/Sunni.

Feudal government tends to reemerge over time, even though I have an event to stomp it out.

The King of Norway gives up their crown, but his counties don't split up to individual counts in the broken world scenarios.

 

 

Скриншоты

 

Спойлер

 

J9f6sYr.jpg

aEKQMgb.jpg

UuH7vpI.jpg

r1p9ehA.jpg

pBzNDGH.jpg

 

 

Изменено пользователем Elest

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Закреплённое сообщение
Alterus

Всегда мечтал о подобном моде.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Yarik Osimooo

Интересная весчь)))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

afe643

А что то известно про сроки выхода или возможность запустить на сегодняшней версии(а то уж очень хочется поиграть)?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vitovt13
А что то известно про сроки выхода или возможность запустить на сегодняшней версии(а то уж очень хочется поиграть)?

Кроме слов автора "работаю над обновлением" и "это займёт много времени" более точная информация о сроках отсутствует.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

***Знакомый_Незнакомец***
Кроме слов автора "работаю над обновлением" и "это займёт много времени" более точная информация о сроках отсутствует.

Обещает быть самой лучшей и скорее всего единственной модификацией на движке крестоносцев по сеттингу Vampire: The Masquerade, нам остаётся только ждать, надеяться и верить

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Falconette

О боги! VTM на CK2! Если не забросят - какое будет шикарство!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Eiskalt

Я люблю VTM, но чет меня не впечатлило, бредово, лучше поиграйте в новый крутой мод на moddb.com для Vampire The Masquerade Bloodlines

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

***Знакомый_Незнакомец***
Я люблю VTM, но чет меня не впечатлило, бредово, лучше поиграйте в новый крутой мод на moddb.com для Vampire The Masquerade Bloodlines

Ну на вкус и цвет товарищей нет, дело всё в том, что данная модификация ещё в разработке и ещё далеко до релизной версии, но уже сейчас она показывает свой перспективный потенциал на начальном этапе

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

MacBethadIII

Железняки - республика? А то у меня 2.3.2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Heretic01

Мод имеет потенциал, но пока он настолько сырой, что из-за влажности текстуры карты начинают "барахлить" спустя 10-15 минут игры. Еще вопросы возникают по поводу механики вампиров. Насколько я понял, она еще не проработана. Остается ждать обновы. Есть информация о сроках выхода? Гугл не выдает ничего кроме одного-единственного форума, посвященного моду, но там точной инфы кроме "There will be an update to 2.3.2 eventually. I'm redoing all of the title and province files. Its tedious." я не нашел.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

afe643

Немного оффтопа:нашел мод на схожую тематику-Mythos,карту он не меняет,просто добавляет пару трейтов(вампиры,оборотни,великаны и еще там что то),доступен на moddb.

Изменено пользователем afe643

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vitovt13

<noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>

changelogНажмите здесь!
 

Compatible with CK2 Version 2.4.2

Compatible with all DLC including Way of Life, Charlemagne and Horse Lords

No DLC required

Had to make many changes to get things working after Way of Life.

For now, AI vampires spawn a random character to embrace, rather than choosing a spouse or councillor. I may revisit this for the AI later.

Player vampires still get to chose their childer.

Speculation is that set_mother/set_father/dynasty commands on pre-existing characters was causing crash at save.

Rewrote training vampire disciplines and werewolf gifts. This removed ngpgn's training disciplines for now. It will probably return with cleaner spacing.

For now, AI are not deciding on raising disciplines/gifts. In the future, AI will get a different set of events to manage discipline/gift/etc... growth; perhaps even an annual check.

Removed all previous versions custom /history/titles /history/provinces and /history/characters--more than 6000 files;

Baseline of cleared characters from Kingdoms Abound Titular Generator was causing crash.

Changed vampire prisoner decisions to targetted decisions that provide a timed character modifier upon draining. Different modifiers for every different supernatural type drained.

Removed vitae code for now.

Created new storyteller scripts that change province religion based on bookmark.

Adapted CK2Plus shattered world decision for a bookmark event for 1250 NWOD shattered world bookmark.

Added abdication of child rulers.

Added Weihan Cynn and Fuil-Beannaithe vampire covenants for Saxon/English and Celtic pagans respectively.

Added supernatural government types.

Corrected spellings of Setite and Inconnu.

Revised conversion script to limit conversions to supernatural specific religions per supernatural type; and also limit clans to join their particular Camarilla clan faction when joining the Camarilla.

I need to add an event that changes antitribu trait on conversion.

Removed custom red vampire character GUI.

Modified religion icon strip and edited covenants appropriately.

Updated defines.lua

Known issues:

Much localization needs to be done.

In Vampire: The Masquerade diablerie, blood potency does improve, but generation improvement is not in the code yet.

Norway likes to remain Catholic, the South Caspian area likes to remain Shia/Sunni.

Feudal government tends to reemerge over time, even though I have an event to stomp it out.

The King of Norway gives up their crown, but his counties don't split up to individual counts in the broken world scenarios.

[Cкрыть]

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Menschenhasser
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Обновил шапку, убрал неактуальную информацию.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Kadosel

Что-то не получается скачать, пишет: Ошибка аутентификации при помощи сертификата

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Alterus
Что-то не получается скачать, пишет: Ошибка аутентификации при помощи сертификата

Странно. У меня зип-файл скачивается легко и просто.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Heretic01
<noindex>Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. </noindex>

changelogНажмите здесь!
 

Compatible with CK2 Version 2.4.2

Compatible with all DLC including Way of Life, Charlemagne and Horse Lords

No DLC required

Had to make many changes to get things working after Way of Life.

For now, AI vampires spawn a random character to embrace, rather than choosing a spouse or councillor. I may revisit this for the AI later.

Player vampires still get to chose their childer.

Speculation is that set_mother/set_father/dynasty commands on pre-existing characters was causing crash at save.

Rewrote training vampire disciplines and werewolf gifts. This removed ngpgn's training disciplines for now. It will probably return with cleaner spacing.

For now, AI are not deciding on raising disciplines/gifts. In the future, AI will get a different set of events to manage discipline/gift/etc... growth; perhaps even an annual check.

Removed all previous versions custom /history/titles /history/provinces and /history/characters--more than 6000 files;

Baseline of cleared characters from Kingdoms Abound Titular Generator was causing crash.

Changed vampire prisoner decisions to targetted decisions that provide a timed character modifier upon draining. Different modifiers for every different supernatural type drained.

Removed vitae code for now.

Created new storyteller scripts that change province religion based on bookmark.

Adapted CK2Plus shattered world decision for a bookmark event for 1250 NWOD shattered world bookmark.

Added abdication of child rulers.

Added Weihan Cynn and Fuil-Beannaithe vampire covenants for Saxon/English and Celtic pagans respectively.

Added supernatural government types.

Corrected spellings of Setite and Inconnu.

Revised conversion script to limit conversions to supernatural specific religions per supernatural type; and also limit clans to join their particular Camarilla clan faction when joining the Camarilla.

I need to add an event that changes antitribu trait on conversion.

Removed custom red vampire character GUI.

Modified religion icon strip and edited covenants appropriately.

Updated defines.lua

Known issues:

Much localization needs to be done.

In Vampire: The Masquerade diablerie, blood potency does improve, but generation improvement is not in the code yet.

Norway likes to remain Catholic, the South Caspian area likes to remain Shia/Sunni.

Feudal government tends to reemerge over time, even though I have an event to stomp it out.

The King of Norway gives up their crown, but his counties don't split up to individual counts in the broken world scenarios.

[Cкрыть]

О-па-на, а я уже и забыл об этом моде. Приятно, приятно. Спасибо.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

afe643

Ребят,а мод вообще у кого то работает?

Поиграл 10 минут..эм...он так и должен работать?

Изменено пользователем afe643

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Heretic01
Ребят,а мод вообще у кого то работает?

Поиграл 10 минут..эм...он так и должен работать?

он работает, но вампиры и остальная нечисть появляются рандомно. Прошлая версия, хоть и была очень забагованой, в этом плане была круче. Да и вообще мод какой-то сирой.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Sigrael

Это такой бред, господи. Лучше бы сделали другой мир с другой картой, а то дробить европу на графства в котором сплошные вампиры и прочая нечисть это совсем садизм какой-то...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Сейчас на странице   1 пользователь

    • Mahes123
  • Модераторы онлайн

    • alexis
    • Platon