Перейти к содержимому
Розыгрыш 10 ключей к Europa Universalis 5 ×
Strategium.ru

Warcraft: Guardians of Azeroth Reforged


Дoбро

Рекомендованные сообщения

Heliogabalus
1 минуту назад, Флавий Аниций сказал:

Да, стоит. Он гораздо менее сырой, чем аналог для Ck3. Ивентов больше, да и в самой игре контента много, в т.ч. всяких случайных событий. Разве что в плане графики уступает Ck3, но для меня это не критично.

Спасибо большое! 

А, ещё спросить хотел, вдруг кто ответит. У кого-то есть список всех артефактов добавленных модом? 


Канцлер Шольц
(изменено)
В 2/4/2024 в 5:45 PM, Heliogabalus сказал:

Спасибо большое! 

А, ещё спросить хотел, вдруг кто ответит. У кого-то есть список всех артефактов добавленных модом? 

Посмотри в папке localization в файлах перевода мода с названием artefact 😊

Изменено пользователем Maraniro

Zondpi100

Кто знает когда его обновят под новое длс?


Канцлер Шольц
16 часов назад, Zondpi100 сказал:

Кто знает когда его обновят под новое длс?

в течение 1-2 мес. 


Руха172512

помогите, запускается, но крашит, когда хочу начать игру


Supported CK3 Version: 1.14.0.2                                                                                                                                    


А игра уже идет на версии 1.14.2.2 (Traverse)
И как откатить на поддерживаемую?


Канцлер Шольц
В 3/21/2024 в 6:10 PM, Zondpi100 сказал:

Кто знает когда его обновят под новое длс?

 

В 12/15/2024 в 4:44 PM, noobgame сказал:

 

Обнова вышла, можете играться 😁

Надо лишь просто ждать и по чаще проверять Стим и дискорд разрабов 😆

 

Current Version: 0.5.4 Release Alpha

Supported CK3 Version: 1.14.2.2

Supported DLC (Optional): All DLCs supported released up to 1.14.2.2

 

Спойлер

New Content

Horde Invasion Flavor

The Opening of the Dark Portal event is now reworked.

Added the Dragonmaw clan and the Burning Blade clan playable at the first start date.

Burning Blade is an adventurer camp (So you must have Roads to Power for them).

The “Invite remaining clans” decision is now useless, so it was deleted.

Added introductory events for several Horde characters (Blackhand, Gul’dan, Durotan, Orgrim, Kilrogg and two for Cho’gall).

Each event has several different options, including non-canons ones. The AI can’t choose non-canon paths in these events.

More content is planned later for this year.

Each event has glossary words or sentences to specify certain events.

The pale orcs can convert secretly to the Twilight’s Hammer Cult now after the Opening of the Dark Portal.

To be more consistent with the canon, now the First War is properly declared during an event, which happens on a random date 2 months after the Opening of the Dark Portal.

To prevent strange things, the Horde can’t declare war before declaring the First War.

This event also has several alternative options for different bonuses.

Reworked history and personality of several orcish characters, and Cho’gall.

Reworked the Split of the Horde event a bit.

AI Horde changes:

The AI is now more aggressive.

The Horde targets the Wetlands too now.

Added the “Darkness Incarnate” nickname for Gul’dan.

Character added: Lantresor of the Blade.

Suramar Flavor Pack

Shal'danalism (Nightborne faith) now allows concubines

Added Elisande's clothing

Gave Elisande Unique DNA

Change Elisande's traits

Adds Suramar to the isolation mechanic

If the Queen/King of Suramar is ruled by AI, they will automatically open the barrier in 615, as in lore, this is when Gul'dan contacted Suramar (no events for this yet though)

Added 15+ unique events for the Ruler of Suramar and its vassals

Added a new decision for the ruler of Suramar: Remove the Arcane Barrier

To get access to this decision, the ruler of Suramar must learn of the outside world via the unique events

Once AI learns the decision, they usually won't take it until after 615

Add a Suramar character view

Add several Suramar event backgrounds

Adapted Court Brewmaster and allow anyone with Shal'danalism (Nightborne faith) to have breweries

Added a new trait: Wretched

If you Banish characters as a ruler in Suramar, via the events, or imprisonment, they have a chance to become Wretched (if the Arcandor tree is not restored)

If a Nightborne travels outside of Suramar they have the chance to become wretched as well

If the Arcandor tree is not restored, random Nightborne outside of suramar will have the chance to become Wretched

This is to represent the Nightfallen, and in the future, represent elves who are magic-starved (like the High Elves at some point)

Added a new artifact: Seed of Arcandor

Get it from various events

Will get a boon from restoring the tree if you have it

Add a decision: Restore the Arcandor Tree

Added special Arcandor Tree building

Artifacts

Added the Twilight Canticle artifact

Get it from the Cho’gall conversion event.

Added the Doomhammer artifact

Model will change when obtained by Thrall

First Contact

Expand the diplomatic range

EG: If you're in Quel'Thalas, you should be able to interact with most of Northrend and some of Pandaria

Inspired by Stellaris' 'First Contact' event, certain people will be able to do 'first contact' diplomacy with certain rulers

Some situations where First Contact is available and who can interact, right now, only in Suramar, but will extend to other situations and events

De-Isolation of Suramar: Any Broken Isles ruler (besides Suramar), (Duke or above, or player ruler) who is of elven culture or has an elven trait, in diplomatic range of Suramar will be able to have contact with the ruler of Suramar upon it's de-isolation

You can be friendly, hostile, or 'neutral' towards them on first contact

You can contact them via letter event

Misc

Added Murloc religion

Patreon Characters:

Update 2 Patreon Dynasties to include motto and coat of arms

Added 3 New patreon characters

IYKYK

Added snow animation to main menu

Tweaks

Removed some landless adventurers for performance purposes

Shathgral Religion Update:

Update the whole localization of Shathgral religion, so things like "Militant Yogg-Saroni who wage war in the name of Y'Shaarj" can't happen anymore

Witchcraft is virtuous now

Leaxa is now the true head of faith of G'huunism

Updated localization for flavor purposes

Slightly reduce the rate and increase the age of someone becoming infirm

Sethrak now live longer

Nerf "Equivalent Human Age" Modifier for ages under 100 and have it starting from 45 instead of 30

Slightly reduce the rate and increase the age of someone becoming infertile

Buff plot armor slightly

Greatly reduce the chance of a lore character dying from a trivial death, such as poisoning, childbirth, drowning, burning, choking, laughter, dancing, or falling

It will still happen, but not as often

You can auto deny all "asking to join your union" requests for the next 5 years

Expanded the Isolation mechanic to include traveling for activities

Bugfixes

Expanded the Isolation mechanic to include wars

But if you have any existing wars, they should be able to be ended normally now

Fix an error where an empire or kingdom cannot convert to admin gov via the decision

Fix the tutorial popping up even when you've disabled it, and related issues

Fix an error where an adventurer with the "Take the Custom where it Comes" perk could not recruit local MaA

Fix a bug where someone with Leprosy would look like black licorice

Main menu will no longer have black line in 2560x1600 resolution

The union window again has background and it properly hides map icons etc

Increase performance slightly, it was being decreased by the cosmic observatory decision

In the Arthas activity: Arthas starts activity again, fixed some scopes, notification about him taken Lordaeron visible for everyone as previously, horse portraits are now fully visible in activity window

Historical diarchies didn’t work at all in code (varian, Anasterian etc). Fixed

If you are playing on an old save and you want the de-isolation events to happen, you can use the console and the following commands: event isolation.1 for Uldum, event isolation.2 for Pandaria, and event isolation.3 for Suramar

 

_________
добавлено 2 минуты спустя

Работа над обновление перевода началась и будет готово в январе следующего года. Так что не жлобимся и поддерживаем переводчиков Стиме 😁


14 часа назад, Maraniro сказал:

 

Обнова вышла, можете играться 😁

Надо лишь просто ждать и по чаще проверять Стим и дискорд разрабов 😆

 

Current Version: 0.5.4 Release Alpha

Supported CK3 Version: 1.14.2.2

Supported DLC (Optional): All DLCs supported released up to 1.14.2.2

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Обновление: 16 дек в 4:29 (Открыть)

New Content

Horde Invasion Flavor

The Opening of the Dark Portal event is now reworked.

Added the Dragonmaw clan and the Burning Blade clan playable at the first start date.

Burning Blade is an adventurer camp (So you must have Roads to Power for them).

The “Invite remaining clans” decision is now useless, so it was deleted.

Added introductory events for several Horde characters (Blackhand, Gul’dan, Durotan, Orgrim, Kilrogg and two for Cho’gall).

Each event has several different options, including non-canons ones. The AI can’t choose non-canon paths in these events.

More content is planned later for this year.

Each event has glossary words or sentences to specify certain events.

The pale orcs can convert secretly to the Twilight’s Hammer Cult now after the Opening of the Dark Portal.

To be more consistent with the canon, now the First War is properly declared during an event, which happens on a random date 2 months after the Opening of the Dark Portal.

To prevent strange things, the Horde can’t declare war before declaring the First War.

This event also has several alternative options for different bonuses.

Reworked history and personality of several orcish characters, and Cho’gall.

Reworked the Split of the Horde event a bit.

AI Horde changes:

The AI is now more aggressive.

The Horde targets the Wetlands too now.

Added the “Darkness Incarnate” nickname for Gul’dan.

Character added: Lantresor of the Blade.

Suramar Flavor Pack

Shal'danalism (Nightborne faith) now allows concubines

Added Elisande's clothing

Gave Elisande Unique DNA

Change Elisande's traits

Adds Suramar to the isolation mechanic

If the Queen/King of Suramar is ruled by AI, they will automatically open the barrier in 615, as in lore, this is when Gul'dan contacted Suramar (no events for this yet though)

Added 15+ unique events for the Ruler of Suramar and its vassals

Added a new decision for the ruler of Suramar: Remove the Arcane Barrier

To get access to this decision, the ruler of Suramar must learn of the outside world via the unique events

Once AI learns the decision, they usually won't take it until after 615

Add a Suramar character view

Add several Suramar event backgrounds

Adapted Court Brewmaster and allow anyone with Shal'danalism (Nightborne faith) to have breweries

Added a new trait: Wretched

If you Banish characters as a ruler in Suramar, via the events, or imprisonment, they have a chance to become Wretched (if the Arcandor tree is not restored)

If a Nightborne travels outside of Suramar they have the chance to become wretched as well

If the Arcandor tree is not restored, random Nightborne outside of suramar will have the chance to become Wretched

This is to represent the Nightfallen, and in the future, represent elves who are magic-starved (like the High Elves at some point)

Added a new artifact: Seed of Arcandor

Get it from various events

Will get a boon from restoring the tree if you have it

Add a decision: Restore the Arcandor Tree

Added special Arcandor Tree building

Artifacts

Added the Twilight Canticle artifact

Get it from the Cho’gall conversion event.

Added the Doomhammer artifact

Model will change when obtained by Thrall

First Contact

Expand the diplomatic range

EG: If you're in Quel'Thalas, you should be able to interact with most of Northrend and some of Pandaria

Inspired by Stellaris' 'First Contact' event, certain people will be able to do 'first contact' diplomacy with certain rulers

Some situations where First Contact is available and who can interact, right now, only in Suramar, but will extend to other situations and events

De-Isolation of Suramar: Any Broken Isles ruler (besides Suramar), (Duke or above, or player ruler) who is of elven culture or has an elven trait, in diplomatic range of Suramar will be able to have contact with the ruler of Suramar upon it's de-isolation

You can be friendly, hostile, or 'neutral' towards them on first contact

You can contact them via letter event

Misc

Added Murloc religion

Patreon Characters:

Update 2 Patreon Dynasties to include motto and coat of arms

Added 3 New patreon characters

IYKYK

Added snow animation to main menu

Tweaks

Removed some landless adventurers for performance purposes

Shathgral Religion Update:

Update the whole localization of Shathgral religion, so things like "Militant Yogg-Saroni who wage war in the name of Y'Shaarj" can't happen anymore

Witchcraft is virtuous now

Leaxa is now the true head of faith of G'huunism

Updated localization for flavor purposes

Slightly reduce the rate and increase the age of someone becoming infirm

Sethrak now live longer

Nerf "Equivalent Human Age" Modifier for ages under 100 and have it starting from 45 instead of 30

Slightly reduce the rate and increase the age of someone becoming infertile

Buff plot armor slightly

Greatly reduce the chance of a lore character dying from a trivial death, such as poisoning, childbirth, drowning, burning, choking, laughter, dancing, or falling

It will still happen, but not as often

You can auto deny all "asking to join your union" requests for the next 5 years

Expanded the Isolation mechanic to include traveling for activities

Bugfixes

Expanded the Isolation mechanic to include wars

But if you have any existing wars, they should be able to be ended normally now

Fix an error where an empire or kingdom cannot convert to admin gov via the decision

Fix the tutorial popping up even when you've disabled it, and related issues

Fix an error where an adventurer with the "Take the Custom where it Comes" perk could not recruit local MaA

Fix a bug where someone with Leprosy would look like black licorice

Main menu will no longer have black line in 2560x1600 resolution

The union window again has background and it properly hides map icons etc

Increase performance slightly, it was being decreased by the cosmic observatory decision

In the Arthas activity: Arthas starts activity again, fixed some scopes, notification about him taken Lordaeron visible for everyone as previously, horse portraits are now fully visible in activity window

Historical diarchies didn’t work at all in code (varian, Anasterian etc). Fixed

If you are playing on an old save and you want the de-isolation events to happen, you can use the console and the following commands: event isolation.1 for Uldum, event isolation.2 for Pandaria, and event isolation.3 for Suramar

 

_________
добавлено 2 минуты спустя

Работа над обновление перевода началась и будет готово в январе следующего года. Так что не жлобимся и поддерживаем переводчиков Стиме 😁

в итоге версия под 1.12.5 -- 0.5.2 на самом деле сделана под 1.12.4 ну и вылетает офк 

Screenshot_52.png

Screenshot_54.png


Канцлер Шольц
(изменено)
5 минут назад, noobgame сказал:

в итоге версия под 1.12.5 -- 0.5.2 на самом деле сделана под 1.12.4 ну и вылетает офк 

Screenshot_52.png

Screenshot_54.png

Скачай с smods.

На первый раз дам ссылку на прямую, а дальше сам. И картинки под спойлер прятать надо 🙂

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Я вообще не понимаю, зачем вы все качаете с Нексус или моддб😁

_________
добавлено 2 минуты спустя
В 1/27/2021 в 4:58 PM, Дoбро сказал:

Статус: 0.1 Release Alpha

 

В 1/27/2021 в 4:58 PM, Дoбро сказал:

Загрузить мод:

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Вот это надо все убрать и поставить ссылку с смодс

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Изменено пользователем Maraniro

ImperatorKaZ
В 12/19/2024 в 5:15 PM, Канцлер Шольц сказал:

Скачай с smods.

На первый раз дам ссылку на прямую, а дальше сам. И картинки под спойлер прятать надо 🙂

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Я вообще не понимаю, зачем вы все качаете с Нексус или моддб😁

_________
добавлено 2 минуты спустя

 

Вот это надо все убрать и поставить ссылку с смодс

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Выкидывает при загрузке игры, с чем может быть связано?


Кто может дать рабочую ссылку для скачивания мода версии 0.5.6?


Флавий Аниций
(изменено)

Вышло Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  мода.

Цитата

Changelog of the previous update (0.5.5) since it was only released on discord: https://docs.google.com/document/d/1ZYa-6zARwMW8tckdw2bNV63gyqjxhl_vNfgd0oIQVok/edit?tab=t.0

NOTE: No Nomadic governments for Warcraft: Guardians of Azeroth 2. It almost wholely depends on the fertility systems and migration mechanics. If any Tauren or a Centaurs were given the Nomadic government, the amount of land convertable to suffice fertility wouldn't be enough in Kalimdor. Hence, making the migration wars were very minimized to fertile lands and converting other non-nomadic government lands just for them to be punching bags of Nomadic government was not an option. Because of the extreme imbalance that Nomadic governments caused, they will not be implemented for the mod.

General Flavour:
Different colored glow effects for unique traits like Lich King, Demon, Light Being, Void Being and all Dragon Aspects
When visiting the storyteller as an adventurer, the storyteller will tell Warcraft Lore related stories instead of random base game stories. (These stories are not limited to certain bookmarks. Stories that haven't happened yet will show up in storyteller stories)
All new targeting mechanics and localization for "Dreams of Distant Lands" event (related to Destination Wanderer Lifestyle tree) and Localizations for Warcraft geographical regions


New Religions:
Sabahi Faith in the Noor religion, an Islam-like religion followed by the Wastewander humans in southern Kalimdor
Rush'atali, the faith of the Dark Trolls native to Kalimdor who worship the Elune as a Loa
Ebon Blade, Death Knights who don't align themselves with neither the Lich King nor the Forsaken
Xavism, A Shadow faith followed by the Demonic Satyrs
Black Harvest, Warlocks who don't align themselves with the Burning Legion
Azsharism, The faith of the Naga who serve Queen Azshara
Piracy Faith
A Gorloc Oracle Religion
Faiths with the Chi Pacifism tenet now see each other as astray
Added lots of custom faith icons
Moved the Elune's marks parameter from the Moon Worship tenet to the Gender Stratification doctrine
Added Theramore as a holy site for Holy Light, Kirin Tor and Tirani religions (So that the ruler of Theramore doesn't get completely isolated from their Holy sites all stuck halfway across the planet)


Flavourized Perks:
Added different rewards for "True Ruler Perk" (Diplomacy Tree) as an Evil Government Ruler
Added different rewards for "Writing History Perk" (Diplomacy Tree) as an Evil Government Ruler
Added different rewards for "Dignitas Perk" (Diplomacy Tree) as an Evil Government Ruler
Added Warcraft MAA types to some martial perks : Pincer Tactics, Organized March, Hit and Run
Added "World Weary" version of the "Know Yourself" perk (Medicinal Learning Tree) for Undead and Elder Races allowing them to commit suicide in a flavorful way when a player feels they have run their course (AI will never do this). (NOTE: This is the only way a player can "Abdicate Throne" as a Long Living Race.)


Added Crown and Armors for concerned races:
Dwarf King Highcrown
Dark Iron Dwarf Highcrown
Dwarf Duke crown
Dwarf Count crown
Dwarf military helmet
Human Alliance armor for: Stormwind, Gilneas, Dalaran, Stormgarde, Alterac, Lordaeron & Kul Tiras commanders/knights


New Warcraft Trait, Demon Hunter:
For Night Elves or a High Elves ONLY: As an Elf of a certain vengeful/wrathful personality, you can now take the decision to become a Demon Hunter
"Challenge the Demon to a Duel" character interaction specifically for Demon Hunters that they can use to challenge demons. As a Demon Hunter you cannot challenge a fellow Demon Hunter/Vindicatory religion characters. (Note: This is a fatal duel. Either the Demon dies or you die trying to kill it.)
Demon Hunter trait gives duel advantages, meaning: it appears in the duel event system similar to other base game traits like Shieldmaiden.
There are 3 trait tracks for Demon Hunters and different way to earn XP in those tracks:
Can only gain XP in Spectral Assassin track by murdering demons.
Can only gain XP in Slayer track by dueling demons to death.
Can only gain XP in Fury track by executing imprisoned demons.
An adventurer executing a Demon Being ruler, a Void Being ruler or an Undead Being ruler will no longer give the gallowsbait trait or gallowsbait trait XP
To keep it good to the lore, characters like Maiev Shadowsong, Malfurion, Shandris and Tyrande cannot take the decision to become a demon hunter


Bug Fixes:
Arthas’ Expedition against the scourge will actually show up as a grand activity pop up, notifying the player that they can do it to start Arthas' story cycle.
AI not being able to attain the Conqueror trait, regardless of the highest of Conqueror spawning settings, has been fixed.
A Patreon Character has been changed as per their request.
Removed many base game rules that had nothing to do with Warcraft. Example: Rule to trigger Hungarian migration, change the administrative governments of Ghana/Abbasids, etc.
Game rule localization fix where the "End Game Date" rule will now properly show the actual end date of the Warcraft mod instead of the base game's "1453".
Theramore window wasn't showing up for the player, and hence unable to interact with Theramore Settler Mechanics. This issue has now been fixed.
Wet Nurse kept leaving the court because the base game age wasn't changed to suit Warcraft age scaling. This has been fixed.
Some extremely Long Living races could arrange a grand marriage but never actually start the grand wedding activity because of Warcraft age scaling. This has now been fixed and any character above age of 16 can be married off in a Grand Wedding Activity.
Will no longer "Lost Trait: Human" "Gained Trait: Human" after getting granted a councillor position by your liege.
Race traits sometimes didn't get properly designated to respective characters once they are hired as courtiers. This has been fixed and Race Traits will now get properly assigned in all cases.
The Warcraft mod, when shown in the DLC list, will no longer show as "Not Enabled". (Known issue: cannot use the 'Visit Store' button anymore for Warcraft mod. You already have the mod tho...)
Kaldorei Government change Rule didn't work. This has been fixed and if the government rule for Kaldorei Empire is changed to "Not Administrative", the Government will be reverted back to Feudal. (Theocracy Governments are not Playable)
Dark Governments can now construct Temples/Churches
"Plague Begins" event sometimes fired numerous times making it into a loop of that event being launched seemingly forever. This has been fixed and the event will only launch once
Missing localization for adventurer court positions for Warcraft related MAA has been fixed
Characters, who do not have the Troll race trait, will not spawn with the dire trait anymore
"Join Coalition" validity triggers now won't show "You are not an Independent Ruler" twice
Many Localization Fixes
Fixed a Warcraft event "A Trail of Smoke and Ash" where the companion was yourself which led to a weird description where you conversed with yourself
When Jaina denies to go to Kalimdor, the alternative to Jaina will now always be of a Human Race
The rulers who are offered to follow Jaina to Kalimdor, will no longer be offered to come alongside you if they have been turned to an Undead being
Ulduar and Pandaria are isolated and are basically unfounded lands. Hence, Jaina/her alternative will no longer be able to sail to either of these places when fleeing from the Scourge
Thoradin's Wall and Greymane Wall now have proper construction times instead of been 0 and being able to instantly build them

(Known Issues, Will be fixed on later updates:
Dire Trait sometimes gets assigned to characters who are not even related to Troll race
Some characters get completely dark skinned once they fall ill, this is because of our own color design palette
)

Что ж по крайней мере, этот мод подаёт признаки жизни... 

Изменено пользователем Флавий Аниций

Везде пишется, что мод обновился до 0.5.6, но ссылки нигде на могу найти


В 20.06.2025 в 13:07, Carduus сказал:

Везде пишется, что мод обновился до 0.5.6, но ссылки нигде на могу найти

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. . 0.5.6


kuzmich774
(изменено)

                          FSnJmy.jpg

 

Мод, основанный на вселенной Warcraft от Blizzard Entertainment и являющийся ответвлением мода Warcraft CK2 для CK3. Как и в случае с оригинальным модом, наша команда будет работать над воссозданием мира Азерота во всей его красе, пока вся поверхность планеты не будет завершена и отполирована (будем надеяться, что CK4 выйдет не слишком рано). Мы сосредоточимся на классической сюжетной линии Warcraft, которая включает в себя Warcraft 1-3 и части WoW, и когда всё будет готово, мы, возможно, назовём её версией 1.0.0 и выпустим.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Обновление Warcraft: GoA 0.5.7 Обновлен мод для совместимости с новым DLC и обновлением.


Журнал изменений

Спойлер

 

Warcraft: GoA 0.5.7 Обновление «Пламя из пепла»
Мод обновлён для совместимости с версией 1.17.1 базовой игры.

Общие дополнения и особенности:
Добавлено множество каноничных NPC из Warcraft.
Все, кто отправится в Калимдор, решив бежать от Плети, получат эту черту характера. Даже вассалы
В 605 году Вальормок управляется орком Аг'тором Кровавым Кулаком под властью Дуротара
Стормстоут теперь принадлежит дому Стормстоут-Мин
Стормстоут-Мин и Стормстоут-Маб теперь являются двумя домами одной династии Стормстоут
Фарамонд Ривендер переименован в Титус Ривендер
Культура Танлун переименована в Яунгол
В ордосизме магия воды порабощена, а не преступна
Добавлена культура Пинг для представления восточноазиатских людей (все три)
Вновь добавлен лагерь искателей приключений «Завуалированный Клинок»
Добавлен лагерь искателей приключений «Экспедиции Маршала»
Добавлена пасхалка для орков: сборщики цветов
Крис Метцен
Персонажи, способные дышать под водой, не тонут в событиях
Персонажи, неспособные быть отравленными, не становятся отравленными в событиях
Персонажи, способные летать, не падают под воду их смерти
Добавлены названия для демонической и аргусской культур.
Добавлен значок известности «Сияние пламени» для пользовательских конфессий тиристов, а также значки «Доверие К'ареша» и «Вандалы манагорна» для конфессий пустоты.
Добавлен новый шрифт MapFont, чтобы карта мира выглядела более уникальной и напоминала шрифт из Warcraft 3.
Добавлена опция «Очищение населения» в директивы вассалов. Теперь вы можете приказать своим вассалам очистить контролируемые ими земли.
Добавлен новый комплект доспехов для культуры Терамора.

Фарворизация коронаций:
Добавлены особые короны для Альтерака (все даты начала) и огров Гордунни (дата начала дополнения «Ледяной Трон»).
Корона Лордерона привязана к титулу Королевства Лордерон, чтобы она не передавалась по наследству (титул «Королевство Лордерон»).
Изменена вариативность артефактов базовой игры, таких как браслет Оксуса и меч Сасанидов, для версий Warcraft.
Добавлены древние артефакты для семи древних культур/империй, которые может создать мастер на основе их религии/культуры и религии/культуры заказчика артефактов. Мастера с тайными религиями иногда могут создавать копии артефактов на основе своей тайной религии.
Добавлены артефакты-реликты для семи древних культур/империй, которые можно найти в определённых событиях. Культура-реликт зависит от географической области, в которой она находится. Изменена локализация исторических битв. Изображенные битвы представлены в виде сценариев из древних образовательных текстов, основанных на регионе.
Изменена атмосфера событий коронации для большего соответствия лору Warcraft.
Изменена атмосфера некоторых событий кочевников для большего соответствия лору Warcraft.
Обновлена локализация некоторых устаревших, предвзятых или неясных религий/государств для большего соответствия лору Warcraft.

Добавлено игровое правило «Раздробленные королевства»:
Лорема: Нормальные настройки.
Раздробленные королевства: Все титулы выше графства уничтожаются, кроме титулов авантюриста (которые относятся к уровню герцогства).
Раздробленные королевства (без авантюристов): Все титулы выше графства уничтожаются, включая титулы авантюриста.
Изменена категория игровых правил «Альтернативный мир» так, чтобы она находилась рядом с «Раздробленными королевствами».
Играйте с обоими вариантами, а также с «Случайными конфессиями — Вкл.» для максимального опыта случайного варкрафта!

Особенности рас дренеев:
Добавлены расы Потерянных и Сломленных, а также их культуры.
Добавлена культура Озарённых дренеев. Они будут появляться с чертой «Светоносцы».
Убежищем правит Магтур и остальные его Сломленные, начиная с 587 года.
Болотным Приливом правит Нобору Дубина и остальные его Потерянные, начиная с 587 года.
Добавлены другие персонажи Сломленных и Потерянных, которые должны были быть в Азероте до событий The Burning Crusade.

Переработка баланса для Тёмных правительств:
Добавлено преимущество в известности при высоком авторитете Тёмного правительства —>
Слава за Тёмный авторитет 2: 1 в месяц
Слава за Тёмный авторитет 3: 3 в месяц
Слава за Тёмный авторитет 4: 5 в месяц
Изменены модификаторы мнения для Тёмных правительств ->
Нижний Тёмный авторитет теперь ухудшает мнение ваших вассалов о вас.
По мере роста Тёмного авторитета ваши вассалы будут больше вас любить.
На Тёмном авторитете 1 и 2: все модификаторы мнения Отрицательные стороны
На уровне Тёмной Власти 3: все модификаторы Мнения практически обнулены до 0.
На уровне Тёмной Власти 4: все модификаторы Мнения положительные.
Добавлен новый значок для Демонического Правительства.
Добавлен новый значок для НекроПравительства.
Добавлен новый значок для Потустороннего Правительства.

Особенности Отрекшихся:
Отрекшиеся теперь являются феодальным, а не тёмным правительством, поскольку они освободились от Короля-лича.
Новая культурная традиция: «Освобождённая нежить», которая позволяет королевству нежити стать феодальным. Эту традицию могут выбрать только те, чья вера включает Догмат «Единство против Тьмы» или те, кто отклонился от культуры Отрекшихся.
Таким образом, Сильвана и её Отрекшиеся теперь являются феодальным, а не тёмным правительством.

Особенности расовых особенностей

 



 

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

somwqq.jpg

 

Изменено пользователем kuzmich774

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   Вы не можете вставлять картинки напрямую. Загрузите или вставьте их через URL.

  • Ответы 254
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 96303

Лучшие авторы в этой теме

  • Eclairius

    52

  • simonov-89

    48

  • Флавий Аниций

    28

  • Канцлер Шольц

    19

  • Mayonez_kun

    10

  • Akela79

    9

  • Arlit

    8

  • revanrock

    5

  • Desidur

    5

  • Дoбро

    4

  • Welzewool

    4

  • Андрей2000

    4

  • VladMa

    4

  • Gorthauerr

    3

  • kazimir

    3

  • Heliogabalus

    3

  • Carduus

    2

  • Нур-хали

    2

  • noobgame

    2

  • Legenda 1

    2

  • terter123

    2

  • LuciferMorningstar

    1

  • Kendrick_Lamar

    1

  • Pepelnica1488

    1

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

simonov-89

Приветствую! Понимаем, что в последнее время было тихо, но вы можете быть уверены, что мы продолжаем разработку этого мода, несмотря на отсутствие тизеров. Работа за кадром продолжается, и в настоящее

simonov-89

Дневник разработчиков №6 Плеть и Чума Привет! В сегодняшнем дневнике разработчиков мы расскажем про Плеть: особенности Короля-лича, Чуму и Гвардию Плети. Появление История Плети начинае

simonov-89

Дневник разработчиков №9 Магические механики   Всем привет, с вами MW, и так уж случилось, что ответственным за разработку магии оказался я, поэтому на мою долю в

Дoбро

Guardians of Azeroth Reforged - это мод для Crusader Kings 3, созданный во вселенной Warcraft от Blizzard Entertainment, который использует скрытый потенциал повествования, исследуя социальную и межли

simonov-89

Дневник разработчиков №6 Новые Гвардии и Инновации Всем привет! Приветствуем всех справедливых и добрых жителей Азерота. Наточите свои клинки, отполируйте доспехи и натяните луки. Это н

simonov-89

Хранители Азерота! Мы долго к этому шли. Некоторые сравнили бы это с десятком тысяч лет. Надеемся, вы готовы к новости о том, что GOA2 получила официальную дату выхода, в том числе и в Steam Worksh

simonov-89

Дневник разработчиков №5 от 26 сентября 2021 года ТЕМНЫЕ ПРАВИТЕЛЬСВТА Здравствуйте! Сегодня мы хотели бы поговорить о трех новых типах правительств, которые мы добавим в GoA2. Warcraft - эт

Eclairius

Дневник разработчиков №3 от 10 апреля 2021 года ОРДА, АЛЬЯНС, И ОБЪЕДИНЕНИЯ     Оригинальный текст — Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. | 31721

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу
  • Модераторы онлайн

    • alexis
×
×
  • Создать...