Перейти к содержимому
Розыгрыш 10 ключей к Europa Universalis 5 - или выберите любую игру на ту же сумму ×
Strategium.ru

Tianxia: Silk Road Expansion


mrKite

Рекомендованные сообщения

Dævinius
3 часа назад, Флавий Аниций сказал:

 Русификатор под CleanSlate не адаптирован. Возможно, @Vremen cможет объяснить, как решить эту проблему.

Никак, локализация не хочет с этим работать
Игра примет лишь файлы которые CleanSlate не переименовал: династии, историю
А локализацию игра похоже сваливает в кучу, а тут уже что не делай у Cleanslate приоритет файлов выше


Aurelius36
(изменено)
4 часа назад, samo-04 сказал:

Так вроде же моды не перетаскиваются во второй части для последовательности.

Выстраиваются, во второй части запуск идёт по алфавиту.

Для этого можно изменить название:

Папки с русиком.

Далее файла .mob к русику.

И внутри файла .mod написать новое название папки с русиком.

Названия должны совпадать и быть на латинице.

 

Или можно как в Агот, главное Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. в красной рамке инструкция как это делать, сделать последовательность загрузки.

Изменено пользователем Aurelius36

Dævinius
4 часа назад, Aurelius36 сказал:

Выстраиваются, во второй части запуск идёт по алфавиту.

Для этого можно изменить название:

Папки с русиком.

Далее файла .mob к русику.

И внутри файла .mod написать новое название папки с русиком.

Названия должны совпадать и быть на латинице.

 

Или можно как в Агот, главное Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. в красной рамке инструкция как это делать, сделать последовательность загрузки.

Но это не сработает, единственное что помогло мне сделать локализацию приоритетнее чем все эти файлы 0x_, это переименовав все файлы локализации в 00_00
Что непонятно почему, я всегда считал что сделав мод выше, все его файлы станут приоритетнее других


(изменено)
8 часов назад, Vremen сказал:

Никак, локализация не хочет с этим работать
Игра примет лишь файлы которые CleanSlate не переименовал: династии, историю
А локализацию игра похоже сваливает в кучу, а тут уже что не делай у Cleanslate приоритет файлов выше

Нет смысла ждать, что обновят лайт русификатор под CleanSlate?

Изменено пользователем samo-04

Aurelius36
8 минут назад, Vremen сказал:

Но это не сработает, единственное что помогло мне сделать локализацию приоритетнее чем все эти файлы 0x_, это переименовав все файлы локализации в 00_00
Что непонятно почему, я всегда считал что сделав мод выше, все его файлы станут приоритетнее других

Это да, если автор перемешал всё, тогда сложнее. Сам с таким однажды намучался, но там и объем поменьше был :smile117:


Dævinius
8 минут назад, samo-04 сказал:

Нет смысла ждать, что обновят лайт русификатор под CleanSlate?

100к строк, переписанная настраиваемая локализация = дохрена работы
Лишь история, династии, работы много, но особо ничего сложного ибо изменений мало и можно сравнивая по существующей локализации менять строки
А эти 100к строк нужно искать по другим файлам, копировать, вставлять, проверять с оригиналом

Лучше переименуй файлы, 5 секунд делов (если Windows) зайти в русификатор/localization - выбрать все файлы нажать переименовать ввести 00_00, получатся 00_00 (%номер%) и готово, около 70% будет русифицировано, всё остальное английская локализация. Customizable_localization не стоит трогать, и русификатор лучше лайтом сделать


7 часов назад, Vremen сказал:

100к строк, переписанная настраиваемая локализация = дохрена работы
Лишь история, династии, работы много, но особо ничего сложного ибо изменений мало и можно сравнивая по существующей локализации менять строки
А эти 100к строк нужно искать по другим файлам, копировать, вставлять, проверять с оригиналом

Лучше переименуй файлы, 5 секунд делов (если Windows) зайти в русификатор/localization - выбрать все файлы нажать переименовать ввести 00_00, получатся 00_00 (%номер%) и готово, около 70% будет русифицировано, всё остальное английская локализация. Customizable_localization не стоит трогать, и русификатор лучше лайтом сделать

Хорошо, огромное спасибо. Это конечно же сработало. Но только почему вместо "Сибирское глушь" стало написано "Макари", вместо "Сахара" стало "Замфара", вместе "пустыня Руб-эль-Хали" теперь "Даура" и еще некоторое. После переименования файлов так только начинает меняться. 


Dævinius
6 часов назад, samo-04 сказал:

Хорошо, огромное спасибо. Это конечно же сработало. Но только почему вместо "Сибирское глушь" стало написано "Макари", вместо "Сахара" стало "Замфара", вместе "пустыня Руб-эль-Хали" теперь "Даура" и еще некоторое. После переименования файлов так только начинает меняться. 

CleanSlate
Он переписал идентификаторы провинций, а локализация провинций на карте именно по их идентификаторам


Aurelius36
4 часа назад, Vremen сказал:

Он переписал идентификаторы провинций

О чём я выше и писал. Зачем :unknw:

Зачем убивать любую совместимость, при чём совсем не необходимым "перезаписыванием" :smile37:


Dævinius
2 часа назад, Aurelius36 сказал:

О чём я выше и писал. Зачем :unknw:

Зачем убивать любую совместимость, при чём совсем не необходимым "перезаписыванием" :smile37:

Любовь наводить свои порядки, иначе ничего похожего на Cleanslate бы не вышло
События, решения, локализацию можно переработать было, но что делать с остальным которое в целом правильно, да и править там нечего, только создать свой порядок и переписать весь код под него
Поэтому немалая часть это файлы разбитые на несколько, добавлены пустые строки между командами, из кода удалены все лишние пробелы и отступы, где-то удалены кавычки были, черты стали "правильными" не schemer а master_schemer, не gamer а game_master, культуры и религии тоже без внимания не остались и хоть одна была переименована
Я делаю тоже самое для AGOT, всё равно совместимости не будет, так хоть перепишу всё на свой лад


Флавий Аниций
(изменено)

Дневник разработчиков от 20 июня 2025 года. Да, на удивление мод до сих пор поддерживается.

Спойлер

Dev diary 107 - Assorted small spring work, CleanSlate 6.2, and Dev thoughts

This spring (and summer so far) has unfortunately not been a period when I have been able to find much time for modding, or at least not much time when I have both have the energy for that sort of thing and the desire to spend that time modding (read: There have been some days when I've had the time and the energy but something else has been more attractive; I overall definitely desire to work on the mod quite a lot). I expect things to be changing fairly soon, but the main thing I have been working on (which is turning out to be fairly large) is still not close to done. However, a number of smaller things have gotten done, and I figure I might as well write a dev diary about them since there also are some other things I want to post about.


A good number of smallish history tweaks have been made:

- The de Normandie dynasty -- and some tangential characters -- has received a number of smaller tweaks because I felt like reading up on some of them for fun, figured I should look at the history files... and promply was not-so-impressed with some things. To name some of the changes, the Williams Clito and Adelin now have their nicknames, Alice (daughter of Henri II of Eu) now is a landed countess for a brief period of time because she was, a whole lot of birth and death dates have been adjusted (sometimes vanilla really didn't care...).

- Buddhism (and somewhat Jainism) now loses more ground in India over time (in the pre-scripted history, not through events). The setup will require further adjustment at a later point (most likely not in 14.2.0, and possibly not for a few major versions), but at least it should be an improvement over vanilla (note that we still don't fully support start dates after A Clash of Dragons and that a bunch of these changes happen after that point).

- The date when Christian crusades are unlocked in the history files has been adjusted slightly (because Urban II's famous speech was not on 1095.1.1), and non-papal saints are now a thing until 1170 (or until the event fires during gameplay) because that's when that was formally enforced.

- Added a bloodline for Lalitaditya-Muktapida (and corrected the spelling of his name to just that); you can find it in 769 and technically in 867 (the last member of the bloodline is a 79 year old unmarried male courtier, so you just might be able to ensure he can pass it on to a child before he dies).
 

ck2_3.png

 

ck2_4.png

 


- Corrected Yingzong of Song's death year; I believe this was accidentally reverted during the CleanSlate rebase as his reign was correct in assorted title history files.


Several event-related bugfixes and tweaks have been made:

- The Rains in Africa no longer randomly destroys your artefacts because you happen to hold a province in Africa, because odds are you store them in your capital.

- Emishi -> Japanese culture conversion now starts a bit later, as does the ability for the reverse to happen.

- The Mass Baptism "You should pick a proper [religion] name!" event has been disabled, because apparently it only hands out base names (meaning e.g. a French convert might end up as "Matthew" rather than "Matthieu"), which is rather immersion-breaking.

- The Rise of the Shi'a child now gets his Sayyid trait if he wins the war, because if he doesn't then he's obviously just a naughty boy and nobody will take it seriously (and this closes some shenanigans a player might pull with matrilineal marriages to said naughty boy in order to gain the trait).


Proselytizing tweaks (note that vassal kings already can proselytize abroad in Tianxia):

- You can no longer proselytize abroad if any of your lieges have a different (public) religion, because odds are that'd be seen as rather subversive (and that weird things potentially could happen).

- Vassal theocracy duke+ rulers can now proselytize abroad (if their religion allows it); potentially something that makes it more interesting to have a few decently powerful theocratic vassals around.

- Vassal dukes can now proselytize abroad (if their religion allows it) if they have the Theology Focus or if they are a rel head; a small buff to that focus, and probably something that helps e.g. the ERE a bit more than it might help France or Asturias.

- Reduced proselytize abroad range significantly, particularly for non-theocracy/-rel head/-king+ rulers, because some Anglo-Saxon petty kings being able to proselytize in Russia or Bulgaria right off the bat is a bit silly. This range checks the target realm being within (theoretical) holy war range of your ruler, the target's capital being near your realm, or the target's realm being decently close and being within (theoretical) holy war range of another ruler of your religion (which generally should increase your range a bit further if you or someone else converts someone at the edge of your initial range). Believe it or not, vanilla would allow proselytizing further afield than what is shown in the screenshots below, so proselytizing should still work pretty well overall (and we can of course tweak things further if need be).

 

 

 

ck2_1.png

 

ck2_2.png




Assorted small things:

- Characters now stop being upset over losing a honorary (titular) title after ten years (down from 100), because surely they have better things to be upset about.

- The Druze religion no longer has polygamy, because the real religion is monogamous (and it also makes the religion a bit more unique in the Muslim group, which always is nice).

- Muslims no longer inherently hate their half-brothers "Because Muslim".

- AI reformers will no longer go "Yeah, we should definitely make sure the reformed religion says that my gender is not fit to rule!".

- The Bön holy order now gets to use and build Gompa Monasteries, because why should it not?

- Denmark now has a Catholic crusade weight; this actually helps Sweden and makes the Danes suffer, so not sure why PDS wouldn't bother with this one. All Christian crusade weights now also cover relevant heresies that have rel heads.


All of the above is of course only a portion of the overall changes (including within the categories of history tweaks and event tweaks).


Moving on, work is about to start on the compatching of the WIP dev version (and thus eventually 14.2.0) and CleanSlate 6.2. This will be a fairly significant amount of work; let's look at the numbers:

- CleanSlate 6.1 has 6267 files, 4622 of them history files (there's a lot less overlap with history than e.g. events and decisions) and 343 of them graphics files (also not a place where we have much overlap), leaving 1302 files in other folders.

- The latest dev version of Tianxia has 5865 files, of which 2587 are history files (many of them unique to Tianxia) and 1696 are graphics files (a large fraction of which is CoAs), leaving 1582 files in other folders.

- If I attempt to paste all of Tianxia's subfolders (including gfx and history) into CleanSlate 6.1, I am told 1292 files already exist.

- Per GitHub, 5504 files have changed between CleanSlate 6.1 and 6.2. A good number of that might just be encoding changes or renaming of files, but still quite a lot.

I expect this work to be quite a bit faster than the initial rebase was, but it will also be complicated by me having split some CleanSlate files (e.g. event modifiers) to make life easier and by CleanSlate 6.2 renaming/reshuffling files in 6.2 (meaning it might not be as straightforward as "Move changes from A in CleanSlate to A in Tianxia) and making some changes that will affect Tianxia-exclusive files (e.g. the "maghreb_arabic" tag has been changed to "berber", which is a very sensible decision, but it'll mean the Sword of the Shifting Sands' culture tag needs to be updated). Putting this work off until later in the development would most likely both increase the number of files to check and the extent of the changes that need to be merged, so I will be doing this work right away in parallel with work on Tianxia-exclusive files that I know are safe to work on (e.g. I can take the opportunity to deal with some unlocalised localisation tags that have been piling up, keep adding to a self-contained WIP event file, and adjust Tianxia province religion).


Finally, we get to "Dev thoughts".

"What's this?", you might wonder. Well, I'm going to start posting some not-Dev diary posts on various topics of some relevance to the mod -- be it CK2 features, CK3 features, modding in general, history, or something else -- that is not stuff I'm working on at the moment (possibly excepting minor tidbits) but that may or may not be relevant to later work; for example, while I think I will mostly wait to comment on what CK3 is doing in its upcoming All Under Heaven DLC (a rather auspicious name, considering what it translates to!) until there is a more complete picture, I am of course paying attention to the dev diaries they are posting and finding things ranging from "Definitely interesting, and maybe even close to some of my ideas" to "Not feasible, but maybe something that we can do in a different way" to "Absolutely not doing anything like this!", and I'm sure at least some of you are wondering if we're considering doing X or if we have plans to do Y.

The Dev thoughts posts will not be promises, and they will not be "Hey, how should Tianxia do this thing?" posts, but you should get some ideas regarding stuff I might want to do in the future (even if I don't plan on revealing major things you shouldn't already have seen coming), how I possibly might approach something if I was considering starting work on it today, and occasionally how I would have preferred if PDS had done something even in a case where we will be sticking to something close-ish to their design because my preferred approach would be changing vanilla too much in a case where I can't really justify it.

Seeing as they will not require my "modding brain" and as they can be written in time slots where I might not be able to get any real mod work done, I don't see these posts hurting progress on the mod to a noticeable degree, and I feel they are a better option than long periods of radio silence.


That's all for today. I plan on posting the first Dev thoughts post no later than next weekend, tentatively on the topic of HF pagan reformations.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Изменено пользователем Флавий Аниций

Dævinius
1 час назад, Флавий Аниций сказал:

Дневник разработчиков от 20 июня 2025 года. Да, на удивление мод до сих пор поддерживается.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Читать далее... (Открыть)

Dev diary 107 - Assorted small spring work, CleanSlate 6.2, and Dev thoughts

This spring (and summer so far) has unfortunately not been a period when I have been able to find much time for modding, or at least not much time when I have both have the energy for that sort of thing and the desire to spend that time modding (read: There have been some days when I've had the time and the energy but something else has been more attractive; I overall definitely desire to work on the mod quite a lot). I expect things to be changing fairly soon, but the main thing I have been working on (which is turning out to be fairly large) is still not close to done. However, a number of smaller things have gotten done, and I figure I might as well write a dev diary about them since there also are some other things I want to post about.


A good number of smallish history tweaks have been made:

- The de Normandie dynasty -- and some tangential characters -- has received a number of smaller tweaks because I felt like reading up on some of them for fun, figured I should look at the history files... and promply was not-so-impressed with some things. To name some of the changes, the Williams Clito and Adelin now have their nicknames, Alice (daughter of Henri II of Eu) now is a landed countess for a brief period of time because she was, a whole lot of birth and death dates have been adjusted (sometimes vanilla really didn't care...).

- Buddhism (and somewhat Jainism) now loses more ground in India over time (in the pre-scripted history, not through events). The setup will require further adjustment at a later point (most likely not in 14.2.0, and possibly not for a few major versions), but at least it should be an improvement over vanilla (note that we still don't fully support start dates after A Clash of Dragons and that a bunch of these changes happen after that point).

- The date when Christian crusades are unlocked in the history files has been adjusted slightly (because Urban II's famous speech was not on 1095.1.1), and non-papal saints are now a thing until 1170 (or until the event fires during gameplay) because that's when that was formally enforced.

- Added a bloodline for Lalitaditya-Muktapida (and corrected the spelling of his name to just that); you can find it in 769 and technically in 867 (the last member of the bloodline is a 79 year old unmarried male courtier, so you just might be able to ensure he can pass it on to a child before he dies).
 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 


- Corrected Yingzong of Song's death year; I believe this was accidentally reverted during the CleanSlate rebase as his reign was correct in assorted title history files.


Several event-related bugfixes and tweaks have been made:

- The Rains in Africa no longer randomly destroys your artefacts because you happen to hold a province in Africa, because odds are you store them in your capital.

- Emishi -> Japanese culture conversion now starts a bit later, as does the ability for the reverse to happen.

- The Mass Baptism "You should pick a proper [religion] name!" event has been disabled, because apparently it only hands out base names (meaning e.g. a French convert might end up as "Matthew" rather than "Matthieu"), which is rather immersion-breaking.

- The Rise of the Shi'a child now gets his Sayyid trait if he wins the war, because if he doesn't then he's obviously just a naughty boy and nobody will take it seriously (and this closes some shenanigans a player might pull with matrilineal marriages to said naughty boy in order to gain the trait).


Proselytizing tweaks (note that vassal kings already can proselytize abroad in Tianxia):

- You can no longer proselytize abroad if any of your lieges have a different (public) religion, because odds are that'd be seen as rather subversive (and that weird things potentially could happen).

- Vassal theocracy duke+ rulers can now proselytize abroad (if their religion allows it); potentially something that makes it more interesting to have a few decently powerful theocratic vassals around.

- Vassal dukes can now proselytize abroad (if their religion allows it) if they have the Theology Focus or if they are a rel head; a small buff to that focus, and probably something that helps e.g. the ERE a bit more than it might help France or Asturias.

- Reduced proselytize abroad range significantly, particularly for non-theocracy/-rel head/-king+ rulers, because some Anglo-Saxon petty kings being able to proselytize in Russia or Bulgaria right off the bat is a bit silly. This range checks the target realm being within (theoretical) holy war range of your ruler, the target's capital being near your realm, or the target's realm being decently close and being within (theoretical) holy war range of another ruler of your religion (which generally should increase your range a bit further if you or someone else converts someone at the edge of your initial range). Believe it or not, vanilla would allow proselytizing further afield than what is shown in the screenshots below, so proselytizing should still work pretty well overall (and we can of course tweak things further if need be).

 

 

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.




Assorted small things:

- Characters now stop being upset over losing a honorary (titular) title after ten years (down from 100), because surely they have better things to be upset about.

- The Druze religion no longer has polygamy, because the real religion is monogamous (and it also makes the religion a bit more unique in the Muslim group, which always is nice).

- Muslims no longer inherently hate their half-brothers "Because Muslim".

- AI reformers will no longer go "Yeah, we should definitely make sure the reformed religion says that my gender is not fit to rule!".

- The Bön holy order now gets to use and build Gompa Monasteries, because why should it not?

- Denmark now has a Catholic crusade weight; this actually helps Sweden and makes the Danes suffer, so not sure why PDS wouldn't bother with this one. All Christian crusade weights now also cover relevant heresies that have rel heads.


All of the above is of course only a portion of the overall changes (including within the categories of history tweaks and event tweaks).


Moving on, work is about to start on the compatching of the WIP dev version (and thus eventually 14.2.0) and CleanSlate 6.2. This will be a fairly significant amount of work; let's look at the numbers:

- CleanSlate 6.1 has 6267 files, 4622 of them history files (there's a lot less overlap with history than e.g. events and decisions) and 343 of them graphics files (also not a place where we have much overlap), leaving 1302 files in other folders.

- The latest dev version of Tianxia has 5865 files, of which 2587 are history files (many of them unique to Tianxia) and 1696 are graphics files (a large fraction of which is CoAs), leaving 1582 files in other folders.

- If I attempt to paste all of Tianxia's subfolders (including gfx and history) into CleanSlate 6.1, I am told 1292 files already exist.

- Per GitHub, 5504 files have changed between CleanSlate 6.1 and 6.2. A good number of that might just be encoding changes or renaming of files, but still quite a lot.

I expect this work to be quite a bit faster than the initial rebase was, but it will also be complicated by me having split some CleanSlate files (e.g. event modifiers) to make life easier and by CleanSlate 6.2 renaming/reshuffling files in 6.2 (meaning it might not be as straightforward as "Move changes from A in CleanSlate to A in Tianxia) and making some changes that will affect Tianxia-exclusive files (e.g. the "maghreb_arabic" tag has been changed to "berber", which is a very sensible decision, but it'll mean the Sword of the Shifting Sands' culture tag needs to be updated). Putting this work off until later in the development would most likely both increase the number of files to check and the extent of the changes that need to be merged, so I will be doing this work right away in parallel with work on Tianxia-exclusive files that I know are safe to work on (e.g. I can take the opportunity to deal with some unlocalised localisation tags that have been piling up, keep adding to a self-contained WIP event file, and adjust Tianxia province religion).


Finally, we get to "Dev thoughts".

"What's this?", you might wonder. Well, I'm going to start posting some not-Dev diary posts on various topics of some relevance to the mod -- be it CK2 features, CK3 features, modding in general, history, or something else -- that is not stuff I'm working on at the moment (possibly excepting minor tidbits) but that may or may not be relevant to later work; for example, while I think I will mostly wait to comment on what CK3 is doing in its upcoming All Under Heaven DLC (a rather auspicious name, considering what it translates to!) until there is a more complete picture, I am of course paying attention to the dev diaries they are posting and finding things ranging from "Definitely interesting, and maybe even close to some of my ideas" to "Not feasible, but maybe something that we can do in a different way" to "Absolutely not doing anything like this!", and I'm sure at least some of you are wondering if we're considering doing X or if we have plans to do Y.

The Dev thoughts posts will not be promises, and they will not be "Hey, how should Tianxia do this thing?" posts, but you should get some ideas regarding stuff I might want to do in the future (even if I don't plan on revealing major things you shouldn't already have seen coming), how I possibly might approach something if I was considering starting work on it today, and occasionally how I would have preferred if PDS had done something even in a case where we will be sticking to something close-ish to their design because my preferred approach would be changing vanilla too much in a case where I can't really justify it.

Seeing as they will not require my "modding brain" and as they can be written in time slots where I might not be able to get any real mod work done, I don't see these posts hurting progress on the mod to a noticeable degree, and I feel they are a better option than long periods of radio silence.


That's all for today. I plan on posting the first Dev thoughts post no later than next weekend, tentatively on the topic of HF pagan reformations.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Его поддерживает лишь 1 разработчик


Флавий Аниций
9 минут назад, Dævinius сказал:

Его поддерживает лишь 1 разработчик

Иногда даже один разработчик стоит целой команды. Если он истинный энтузиаст, готовый идти к своей мечте...

 


kuzmich774

Уважаемый@Флавий Аниций Локализация мода Tianxia:Silk Road Expansion  последней версии переведена полностью

 

                                                                      Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

 

Перевод делался с помощью машинного перевода,дальнейшей верстки и правки ошибок в переводе каждого файла и правки ошибок в написании программных объектов(сравнивая с оригиналом) в соответствии со знанием английского языка.

Объём текста нереально огромный,пришлось править много текста,поэтому возможны незначительные погрешности.Если что-то не так,делайте скриншот и добавляйте в тему,постараюсь помочь,когда смогу.

 

                                                                               

                                                                   

ВНИМАНИЕ :

Как установить:
папку localisation копируете с заменой в директорию установленного мода 
Tianxia:Silk Road Expansion  последней версии

- documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II\mod\Tianxia

Скачать локализацию мода Tianxia:Silk Road Expansion(от 02.07.2025 года):Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

ВНИМАНИЕ :

Также для работы требуется Cleanstate,последнюю версию можно скачать Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. .Скопируйте Cleanstate в папку Documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II\mod .

 

Локализацию CleanState последней версии от уважаемого @Dævinius  можно скачать здесь:Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.


Флавий Аниций
(изменено)
19 часов назад, kuzmich774 сказал:

Уважаемый@Флавий Аниций Локализация мода Tianxia:Silk Road Expansion  последней версии переведена полностью

Благодарю за труд, надо будет как-нибудь выделить время и поиграть. Не устали ещё переводить?

Если нет, то какой мод будет следующим? Просто интересуюсь. 

Изменено пользователем Флавий Аниций

kuzmich774
(изменено)

Уважаемый,@Флавий Аниций Если честно,то устал.Надо сделать небольшой перерыв,так как при быстром пересмотре больших локализаций большая нагрузка на зрение.Стараюсь выкладывать на форум рабочие локализации,так как после первоначального перевода при запуске обычно мод вылетает - из-за переведённых по ошибке программных тэгов или программных объектов.Следующая локализация будет для мода The Middle Earth Project Remastered - доработанная версия мода The Middle Earth Project.Уже перевёл её на 80% - осталось пересмотреть полученные файлы локализации на предмет ошибок.

Изменено пользователем kuzmich774

Флавий Аниций
1 час назад, kuzmich774 сказал:

Уважаемый,@Флавий Аниций Если честно,то устал.Надо сделать небольшой перерыв,так как при быстром пересмотре больших локализаций большая нагрузка на зрение.Стараюсь выкладывать на форум рабочие локализации,так как после первоначального перевода при запуске обычно мод вылетает - из-за переведённых по ошибке программных тэгов или программных объектов.Следующая локализация будет для мода The Middle Earth Project Remastered - доработанная версия мода The Middle Earth Project.Уже перевёл её на 80% - осталось пересмотреть полученные файлы локализации на предмет ошибок.

Спасибо за труд. Лучше больше отдыхать и не торопится. Всё равно большинство модов для Ck2 уже не поддерживаются, поэтому спешить не куда. Берегите своё зрение. 


Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   Вы не можете вставлять картинки напрямую. Загрузите или вставьте их через URL.

  • Ответы 156
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 47552

Лучшие авторы в этой теме

  • Мольберт

    29

  • Vladislavius First

    15

  • valynnit

    12

  • samo-04

    11

  • Флавий Аниций

    9

  • Aurelius36

    9

  • Dævinius

    7

  • Rudeus Greyrat

    6

  • Рекрут

    6

  • mrKite

    4

  • Labes

    4

  • Повелитель Бессмыслицы

    4

  • Eger123

    4

  • Lexion

    4

  • Reedwood

    3

  • Allein

    3

  • Skyri11

    3

  • mentalist_2019

    3

  • vitovt13

    2

  • Blackorsar

    2

  • Saktir

    2

  • kuzmich774

    2

  • Леарх Гаутсон

    1

  • maksoniq

    1

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

mrKite

Tianxia: Silk Road Expansion       "Из Ирландии в Катай" Особенности мода: добавление Китая, Японии, Кореи и Ю-В Азии; новые портреты; ряд новых ивентов;

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Allein

Странно, что никто не написал этого раньше, но...   24 июля вышла открытая альфа-версия мода для 3.2.1. Пока доступна для игры только вкладка с 1066 годом:   Ссылка на мод на Парад

Saktir

Во имя Хаоса могучего - сработало! Чтож, настало время переводить... Ежели кто желает помочь, можете написать в ЛС. Я работаю на чистом энтузиазме, так что мой перевод можно ждать довольно долго, да и

Мольберт

Версия "Open Beta 0.1.1": Исключительно исправления и правки баланса... Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Allein

Хоть мод находится в стадии открытой альфа-версии, выглядит он очень неплохо. Шикарная карта, интересные фишки восточных религий, портреты для всех восточных наций, и при всем этом - не особо влияет н

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   Changelog:  

Rudeus Greyrat

Империи   Hide   Королевства    

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу
  • Модераторы онлайн

    • alexis
    • СУЛАРИУС
×
×
  • Создать...