Warhammer: Geheimnisnacht - Страница 8 - Warhammer: Geheimnisnacht - Strategium.ru Перейти к содержимому

Warhammer: Geheimnisnacht

Рекомендованные сообщения

Закреплённые сообщения
EugeneL
15 часов назад, Kassatka сказал:

Да, должен избавить пробуйте. И должен работать как с ванилью, так с Warhammer: Geheimnisnacht, так и с другими модами. Должен работать с CK II 2.5.2 и выше.

Спасибо за мини-мод.

Протестировал, вроде новые альянсы не создаются. Однако, новые члены присоединяются к уже созданным. Для меня с 99% BadBoy-я -- это некоторая проблема.

Буду думать, как решить. Возможно -- вылавливать еретиков, или атаковать только одиночные фракции, или только воюющих.

Для примера, к "Пакту Старого Мира", в который входили Талия, Эсталия, Рикланд и Аверланд, присоединилась Бретония (по карте она от меня очень далеко, и у нее размеры впечатляющие).

 

Еще, на Paradox Plaza нашел Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ) для избавления от оборонительных пактов. Отличия от упомянутого выше:

1. Пакты в ближайшее время разрываются

2. Агрессивное расширение каждый месяц обнуляется

Не могу оценить стабильность, т.к. меня бойзы обозвали слабым боссом через 3 месяца игры :(

 

 

Изменено пользователем EugeneL
Добавление новой информации
Ссылка на комментарий

У кого есть допуск посмотрите пожалуйста нет ли для 2.6.2

Ссылка на комментарий

14 часа назад, didve3 сказал:

У кого есть допуск посмотрите пожалуйста нет ли для 2.6.2

нет

Ссылка на комментарий

А тут новая версия вахи подъехала, не благодарите Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
 

Спойлер
  • Added Albion
  • Albion is completely isolated (If your capital is outside the Albion region, you won't be able to declare any kind of war to any title whose capital is in Albion; The inhabitants of Albion can declare war amongst themselves as usual)
  • Ships with embarked troops traveling through the Mists of Aalbion sea province or any of the coastal Albion sea provinces, whose owner is not of Albion culture and Old Faith religion, will find that the embarked troops have suddenly vanished, forever lost to the mist (The inhabitants of Albion cannot cross through the Mists, but they can sail around the coast)
  • The Mists of Albion will eventually disappear in 2302 or whenever the influence of Chaos is strong enough, allowing for wars to be declared against Albion and for characters to marry Albionite characters
  • Added Dark Elf mercenaries around the world
  • Changed a number of mecenary/holy orders to female leadership
  • Added proper Albion portrait set (woad facepaints and all)
  • Disabled on_character_convert_religion event to keep certain races locked in certain religions due to it being a possible crash cause
  • Changes to retinue subunits
  • Fixed issue with khemri building requiring regular walls
  • Begun the effort to make some of the new nicknames appear randomly on rulers
  • Added buildings for non-chaos Dwarf temple and city chains
  • Added a new event that fractures NON-NOMADIC Norscan and Kurgan/Hung group nations if the heir does not some requirements (These requirements are different based on religion)
  • Added a new random list to the minor clan uprising for the Chaos Wastelanders, so old cultures can return from the dead
  • Added localizations and tweaked the new Dwarf city and temple buildings
  • Added building chains for the Asrai
  • Made most of the Kislevite realms north of River Lynsk into Tribals
  • Added Asur and Dwarf map building models, based on re-skinned vanilla Indian buildings
  • Added Halfling buildings
  • Fixed some Dwarf city buildings requiring castle tech
  • Fixed issue with vampire knights, undead horde and daemonic horde special troops not showing properly in the holding levy display
  • Fixed blank event when selecting the Grand Tournament options for the Bretonnian Tournament decision
  • Fixed Goromadny province holders
  • Added Official Submods:
  • Old World: removes Lustria, Naggaroth, Ulthuan and the far Chaos Wastes
  • Ratcatcher: removes the Under-Empire
  • Albion Gone: allows for Brexit
  • Standardised character files and traits
  • Updated credits
  • Moved the Bretonnian Virtue tiered modifier system from triggered modifiers to a single 1-day mtth event for better performance
  • Fixed Chaos Dwarf merchant republics getting spammed with the "slave building not at capital" event
  • Adapted the bookmark characters to the new ID ranges
  • Armaments and artillery can now be both sold by and purchased from Chaos Dwarf patricians and merchant republics
  • Added Valkia the Bloody and the Bringers of Glory, equivalent to Dechala and the Tormentors
  • Bunch of fixes to buildings
  • Removed references to missing/non-existent traits in portrait properties
  • Fixed an issue with a female Estalian/Tilean/Strigany/Sartosan portrait hair frame clipping
  • Fixed an issue with a couple of male Halfling hats being slightly out of frame
  • Reaper's Due and 2.6 Compatibility added
  • Trade Routes now use the proper province modifier icon
  • Renamed all the vanilla localisation overrides from zz_ to 00_ again so that they work properly in 2.6
  • Added the Eyepatch and Mask overlays to all the Human portraits
  • The Pirate Prince of Sartosa now has the full Pirate pack
  • The Todbringer Imperial Claimant displays the proud Todbringer family tradition of one-eyeness
  • Northern Gods, Old Faith and Akghan religions behave like vanilla defensive pagans now (have home troop bonus, can raise defensive troops, can use the ancestor worship decision)
  • Vanilla diseases renamed to appropriate Warhammer equivalents (Characters immune to disease shouldn't get any symptoms ever)
  • Added the new vanilla diseases to the Nurgle's Blessing mechanics for Nurglites
  • Adapted most of the possible Court Physicians to Warhammer
  • Added pre-triggers to a bunch of our decisions for optimization
  • Races that can't get ill can't recruit or grant the minor title to court physicians
  • Added terrain images for our new terrain types
  • Relocalised the epidemic blame events to the Warhammer setting
  • Merged our disfigured trait with the new Reaper's Due one
  • Some important dynasties ( Unberogen, Leoncoeur... ) should no longer show up as random dynasties
  • Dwarfs may now summon a throng of warriors ( cost 80 piety ) when they're under attack by a religious enemy
  • Nurglites and Nurgle Daemons can no longer appoint or search for court physicians
  • Tribals and Nomads no longer get the witch hunter arrives at court events, nor can they call the witch hunters for aid
  • Added masks and eyepatchs to the Elf portraits ( should line up perfectly )
  • Removed some unnecessary game rules
  • Added eyepatches and masks to Dwarf portraits
  • Added proper Lunatic triggers/calls to the Reaper's Due events
  • Dwarf Oathbreaker war CB should now work properly
  • Cleansing Greenskin presence in the Badlands region is now much more difficult, the chance for failure and revolt is x4 as likely in that region
  • No longer able to establish WoL Business focus trade routes with Greenskins, Beastmen and Chaos Daemons
  • Norscan Blots should work properly again
  • unlocked new duel engine battlefield event for the AI
  • Added Druchii Buildings
  • Added slightly different clothes for norscan dwarves
  • Added a historically-inaccurate-horned Viking helmet as Norse Dwarfs marshal headgear
  • Added hair and tattoos for Slayers
  • Slayers now change to their proper appearance on taking the Slayer Vow
  • Added block to prevent Slayers from getting other "Dwarf class" traits through maintenance event
  • Ogres are no longer allowed to settle down as tribals
  • Considerably boosted the number of spawned troops for the Greenskin WAAAGH!
  • Added new Ogre coats of arms
  • Added new colours for Ogre and Skaven coats of arms
  • Resized Chaos Dwarf coats of arms to fit frames
  • Elves, Dwarfs and Grail Knights no longer get higher chances of getting cancer depending on age, and are much less likely to get cancer altogether
  • Changed some Orc-controlled provinces in Bretonnia to Orc culture and religion
  • A successful Beastman Uprising now destroys all non-Nomad holdings in the conquered province and properly changes the Beastman's government to Warherd government
  • The WAAAGH CB now takes the holdings directly on victory, rather than the titles themselves, to avoid certain crashes and issues (It should still work mostly the same)
  • Water provinces update - moved lakes to their own special sea zone, may or may not help prevent crashes
  • Changed requirements for militia armory, so Sudenburgers should be able to build past the first building now
  • Added some new pirate retinues
  • Dwarfs, Northern Gods and Nehekharan Gods characters may now pick a minor deity as vanilla's defensive pagan religions
  • Added some (albeit bad) local for duchy and kingdom level titles in the Border princes
  • Added some more ways to get Grudges: on plot discovery and on divorce if a tithe has not been paid to the spouse
  • Added new Dwarf mechanics
  • Slayers might now cross over to Greenskin/Skaven/Beastman/Vampire/Chaos realms if they reach a border with them and challenge the ruler to a duel
  • Slayers might now progress through the Slayer ranks ( Troll Slayer, Giant Slayer, Dragon Slayer, Daemon Slayer ) on duel victories
  • Having unfulfilled Grudges progressively apply a "Unfulfilled Grudges" modifier penalty which will subtract piety from the character (There are up to 5 levels of the penalty, and it will stay at the 5th one if you go beyond 5 unfulfilled Grudges)
  • Dwarfs might now ask for a compensation of titles when using the "Demand Compensation" targeted decision, but only against Dwarfs whose demesne is greater than 1 title
  • Merged our immortal_trait with vanilla's Immortal trait
  • Removed impose Greenskin law change decision
  • Immortals should no longer die on some Conclave event-related accidents
  • Races who are naturally immortal should no longer trigger the Reaper's Due immortal suspicion event for their vassals
  • Dwarf lowborns no longer can issue Grudges
  • Added a game rule to control the Canon/Non-Canon Interracial Marriage and Conversion options (Removed the startup event)
  • Added a game rule to decrease the frequency or completely disable the random Chaos Mutations ( Mutations by events and others will still happen as usual )
  • Random Greenskin and Beastmen uprisings will no longer happen if the provincial revolts game rule is set to "none"
  • BETTER TREES
  • Added Game Rule to slow or disable the Ulthuan depopulation mechanics
  • Added Game Rule to slow or hasten the Lustrian Jungle growth
  • Lustrian disease events properly updated to Reaper's Due
  • Landless Stromfels Pirates and Atruhayid Corsairs might now also become adventurers or raider adventurers
  • Characters of Atruhayid religion with a port province as their capital will get Corsair title localizations instead
  • Grudge Wars may now also be declared against a liege whose vassals a Dwarf has Grudges against
  • Added on_death Grudge against a Dwarf's assassin (Grudge will be issued by the Dwarf's closest living relative)
  • Added AI-only timer for the "Demand Grudge Compensation" decision so that the AI doesn't spam it
  • Prosperity now grows half as slower in Dwarf, Elf and Lizardmen provinces, much slower in Greenskin, Beastmen and Ogre provinces and slowest in Nehekharan provinces
  • Elfs, Dwarfs, and Warhammer immortals may no longer get the Reaper's Due immortality quest events
  • Properly integrated the "Physician-Missionary" event to Warhammer stuff
  • Updated New Duel Engine with the Dwarf Slayer stuff
  • Fixed possible bug that stopped Bretonnian Knight-Errants from becoming full Knights on a situation where they inherited a title after their father died
  • Added new Duel Engine

 

Ссылка на комментарий

Господа, а есть ли у кого-нибудь возможность залить новую версию на другие файлообменники? Ибо с медиафайра оно может качать и по 6 часов.

Заранее большое спасибо!

Ссылка на комментарий

 
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Ссылка на комментарий

Каллиграф
17 минут назад, DarkPen сказал:
Вы могли бы быть достаточно любезен, чтобы загрузить submods тоже? -Sorry,I used google translate :/

 

i

Готово, смотрите первый спойлер / Done, see the first spoiler. Enjoy!

Ссылка на комментарий

vitovt13

У кого вылетают пустые ивенты - используйте фикс из поста #1733

Ссылка на комментарий

Будьте добры - фикс отдельно выложить. Спасибо.

Ссылка на комментарий

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

8 часов назад, vitovt13 сказал:

У кого вылетают пустые ивенты - используйте фикс из поста #1733

Фикс в папку, где находится мод?
Я закинул, но пустые ивенты остались.
 

Ссылка на комментарий

vitovt13
В 10.11.2016 at 21:43, Potocki сказал:

Фикс в папку, где находится мод?
Я закинул, но пустые ивенты остались.
 

Да, папки из архива (common и events) поместить в папку с модом.

Ссылка на комментарий

Ioannes III Batatzes

Кто-нибудь может подсказать точный список DLC которые можно смело отключать при игре в данной мод? Ведь далеко не все используется. 

Ссылка на комментарий

1 минуту назад, Ioannes III Batatzes сказал:

Кто-нибудь может подсказать точный список DLC которые можно смело отключать при игре в данной мод? Ведь далеко не все используется. 

Ну не используются и не используются, вреда не будет.

Ссылка на комментарий

Sigrael
35 минут назад, Ioannes III Batatzes сказал:

Кто-нибудь может подсказать точный список DLC которые можно смело отключать при игре в данной мод? Ведь далеко не все используется. 

Основные DLC все используются. А остальные, типа музыки или скинов, как и сказал Had, если не используются, то вы их и не увидите.

Ссылка на комментарий

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Changelog:

  • Спойлер

     

    • Commented out missing events at the on_actions files
    • Fixed the syntax at some check_variable commands
    • Fixed wandering genius physician being of random culture
    • Character history fixes
    • Reverted to old Chaos Dwarf title localizations
    • Character family links fixed
    • New Reaper's Due illnesses now actually give attributes bonuses for Nurglites
    • Potion of Cure Disease now cures Cancer
    • Additional Reaper's Due disease/symptoms system integration into Warhammer events
    • Added additional triggers to stop disease-immune races from catching diseases
    • Replaced unused illness traits with the renamed vanilla ones actually in use
    • Removed fort level penalty from some modifiers to avoid negative fort level numbers bug
    • Fixed Old Kiallakr's and Valka's era select character description
    • Fixed the bug where the Proselytize job action wouldn't show up for some court priests in the council tab
    • New Nehekka dynasties
    • In a situation where a Dwarf would issue a Grudge against a member of his same Clan, it is now the offending party and their children who will be expelled from the Clan
    • Made all Kislev's Tzarina's holdings True Cognatic
    • Nurglite cultist province plot now spreads a random disease outbreak (Nurgle's Rot excluded for now)
    • Having a Plaguebearer daemon at court might also start a disease outbreak in your capital
    • Fixed the WAAAGH warning against target event localization
    • Daemon names expanded
    • Texture mod removed for maintenance
    • Amazon, Lizardman dynasties expanded on
    • Fixed provinces growing back while using a removal submod
    • Removed female patricians
    • Fixed stray pixels
    • Removed DLC map monuments
    • Added Black Orc, Savage Orc, Forest Goblin and Night Goblin portraits/gfx cultures
    • Greenskin provinces will now flip to a Greenskin's ruler culture and religion (in a MTTH of 10 days) if the ruler is in the same Greenskin culture group as the province (For example, Goblin rulers will flip the culture of Forest Goblin and Night Goblin province to their own instantly, but can't flip a province of any Orc group culture, they must still do it through the "Settle X with Greenskins" province decision as usual)
    • Greenskin buildings are now set using the new cultures, rather than terrain as before
    • Black Orc characters might now show up in the court of too strong or too weak Greenskin realms (Realms that are either ruled by a Weak Warboss or with a realm size of 20 or more) and challenge its ruler to a duel for the control of the tribe **Be warned, they're brutal opponents**
    • Changed province and character culture of some Orc and Goblin realms to the new Greenskin sub-cultures to better reflect the fluff of some areas (Savage Orcs in the southern Badlands, Night Goblins in the mountains, Forest Goblins in the Southlands...)
    • Greenskin revolts now use the new Greenskin cultures (Savage Orcs pop up in the Southlands, Night Goblins in the mountains and Forest Goblins in the forests)
    • Added a couple of new buildings for the Savage Orcs and the Forest Goblins
    • "nomadgfx" graphical culture renamed to "nehekagfx" to avoid conflict with vanilla's gfx culture
    • Beastmen now have the same duel stats as Humans and Skaven
    • Set some unused or aesthetic cultures to hidden in the ruler designer
    • Receiving the Nurglite disease blessings now removed bedridden and mild illness modifiers
    • Fixed tradeposts not having buildings in some situations
    • Added a Game Rule controlling the frequency of Battlefield Duels
    • Greenskin dynasty improvement
    • Added New Nurgle magic Lore, and fixed magic casting issues

     

     

 
Ссылка на комментарий

когда перехожу ссылку на фикс пишет : Paradox Interactive Forums - Error, The requested attachment could not be found. что делать Как скачать?

 

Ссылка на комментарий

vitovt13
14 часа назад, vaxo сказал:

когда перехожу ссылку на фикс пишет : Paradox Interactive Forums - Error, The requested attachment could not be found. что делать Как скачать?

 

Фикс уже не нужен, ибо страницей ранее ссылка на новую версию мода (1.0.1)

Ссылка на комментарий

Warhammer не скачивается выдаёт ошкибку 404 not found то же самое и с сабмодами

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 1,239
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 742963

Лучшие авторы в этой теме

  • had

    88

  • vlad27

    74

  • Elest

    28

  • термитище

    26

  • EugeneL

    25

  • stanislav2406

    24

  • vitovt13

    22

  • Убо Рщик

    21

  • delaren

    21

  • RabbiT

    20

  • Кастилиус

    20

  • Warfail

    20

  • Torn Knight

    19

  • kyraga

    18

  • Frost_IS

    18

  • Lormik

    17

  • Jagir

    15

  • Aurelius36

    15

  • makuz

    14

  • Reichpan

    14

  • Alterus

    13

  • Флавий Аниций

    12

  • Pacific Coast Highway

    11

  • Червивый Труп

    11

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

vitovt13

Warhammer: Geheimnisnacht     i Скачать WH: Geheimnisnacht v1.3.7.1 [совместим с CKII v.3.3.X] : MEGA [Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | 74d54e08d6a1037da6d2007

Kadosel

Тем временем на плазе вышла новая версия мода: Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Мейс Винду

Разрабы обещают скоро полноценный дневник... Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.        

Torn Knight

Выкладываю дневник утром, чтобы те, кому это интересно, читали его за кружкой утреннего кофе/чая. Сам новую версию тестировать пока что не буду, ибо без хотфикса этого почти никогда не делаю, пот

Kadosel

А тут новая версия вахи подъехала, не благодарите Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.    

Torn Knight

Выше список изменений, здесь же выкладываю Дневник разработчиков, который вышел одновременно с этим списком, но в котором разработчики дал пояснения по каждому из блоков изменений и немного систематиз

Torn Knight

Доброго времени суток. Сегодня вышла версия 1.3.7, спустя почти год с выхода прошлой версии. Все это время мод обновлялся по системе SVN, так что разработки не прекращались, просто не было дневников.

vitovt13

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   Mod is compatible with version 2.8.1.1 of CK2.  

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...