Sid Meier's Civilization Beyond Earth - Страница 37 - Civilization: Beyond Earth - Strategium.ru Перейти к содержимому

Sid Meier's Civilization Beyond Earth

Оцените игру по 5-бальной шкале  

177 голосов

  1. 1. Оцените игру по 5-бальной шкале

    • Отлично
      27
    • Хорошо
      47
    • Так себе
      55
    • Плохо
      15
    • Очень плохо
      9


Рекомендованные сообщения

ryazanov

В сеть попали бокс-арт и кадры из Sid Meier's Civilization Beyond Earth, которую разрабатывает компания Firaxis Games.

yIYNQfvk5DU.jpg

ScreenshotsНажмите здесь!
 MUhDZvQ-T30.jpg

QQmnocpWDvU.jpg

K-aIFeOXwDM.jpg

[Cкрыть]
Изменено пользователем Аркесс
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
RedDagon

Да всем понятно, что на бренде "Цивилизация" - левая организация не парясь решила зашибить бабло. Что как фанатики визжать всякие оправдания? Давайте признаемся, что без 1001 патча, это просто конвейер. Вот когда авторы оправдают хотя бы 50% игры - вот тогда можно и оправдывать.

Ссылка на комментарий

fffggg
Да всем понятно, что на бренде "Цивилизация" - левая организация не парясь решила зашибить бабло. Что как фанатики визжать всякие оправдания? Давайте признаемся, что без 1001 патча, это просто конвейер. Вот когда авторы оправдают хотя бы 50% игры - вот тогда можно и оправдывать.

Какая левая? Фираксис вроде и делала.

Ссылка на комментарий

RedDagon

Ай, косяк ^_^

Создатели поменялись.

Ссылка на комментарий

Falkenhayn

Скажите, а разрабы уже комментировали озвучку Козлова? Что сказали - что ляп такой, или что это нарочно сделано, типа искусственный межславянский язык?

Ссылка на комментарий

Great An
Скажите, а разрабы уже комментировали озвучку Козлова? Что сказали - что ляп такой, или что это нарочно сделано, типа искусственный межславянский язык?

Скорее всего, нарочно сделали, мол, язык эволюционировал и т.д. У Паназиатов тоже китайский немножко другой, у Даомин Сочуа только "Приветствую!" соответствует сегодняшнему дню.

Что поделать, светлое будущее.

Ссылка на комментарий

Kronic

Появился первый патч. Изменений много

ИзмененияНажмите здесь!
 Balance

Wonders and Buildings:

• Holon Chamber provides 3 Science, 4 Energy (was 5 Science)

• Mind Stems cannot be bought with Energy.

Diplomacy:

• Any diplo item can now be traded in exchange for a peace treaty

• Lump Energy trade requires a Cooperation Agreement.

Trade:

• Water trade routes no longer receive any increased yield.

• Revised trade route formula for city-to-city trade, with reduced yields.

• Trade Depots can no longer be purchased with Energy.

Aliens:

• Clearing a friendly alien nest now removes the Xenomass resource from player stockpile.

• Adjusting passive recovery rate for alien opinion to be slower, to permit easier aggression escalation.

Covert Ops:

• Establish Network now has 0 difficulty and produces 0 intrigue. This prevents players from exploiting it to increase intrigue.

Health effects balancing:

• From -20 to -70, Production is penalized -1% per point (up to -50%).

• From -15 to -65, enemy Covert Ops Intrigue is increased +2% per point (up to +100%).

• From -10 to -60, Science is penalized -1% per point (up to -50%).

• From -5 to -55, Culture is penalized -1% per point (up to -50%).

• From 0 to -50, Outpost Growth is penalized -2% per point (up to -100%).

• From 0 to -50, City Growth is penalized -2% per point (up to -100%).

• From 1 to 5, nothing happens.

• From 5 to 25, Production bonus +1% per point (up to +20%).

• From 10 to 30, enemy Covert Ops Intrigue is decreased -2% per point (up to -40%).

• From 15 to 35, Science bonus +1% per point (up to +20%).

• From 20 to 40, Culture bonus +1 per point (up to +20%).

• From 25 to 45, City Growth bonus +1% per point (up to +20%).

• From 25 to 45, Outpost Growth bonus +2% per point (up to +40%).

Virtues:

• Eudaimonia (Tier III Prosperity virtue) now provides -15% less Unhealth (was -25%)

• Learning Centers now provides +1 Science for Academies (was +2)

Game Setup:

Sponsors:

o Kozlov Ability: Orbital units last 50% longer, +50% Petroleum resource (was Orbital units last 20% longer and first launch grants free technology)

o Barre Ability: +10% Growth when Healthy, all cities start with an Old Earth Relic (was +10% Growth when Healthy)

o Rejinaldo Ability: Melee units +10% Strength, all units +5 Heal when fortified (was +10% Melee combat strength)

o Elodie Ability: provides 1 free Virtue for every 10 Virtues earned normally through Culture (was 1 free Tech for every 10 Virtues earned in any way)

Colonists:

o Aristocrats now provide +4 Energy per City (no Health bonus)

o Artists now provide +3 Culture per City (no Health bonus)

Tech Web:

• Clear Miasma now unlocks on Ecology (was Alien Biology)

• Miasmic Repulsor now unlocks on Alien Biology (was Ecology)

• Array Science bonus now unlocks on Astrodynamics (was Orbital Automation)

• Planet Carver now unlocks on Orbital Automation (was Astrodynamics)

• Markov Eclipse now unlocks on Transcendental Math (was Artificial Intelligence)

Stations:

• Station start turn base is now 30 (was 20)

• Station minimum allowed distance to another station is now 2 (was 3)

• Station minimum allowed distance to a city is now 6 (was 5)

• Station minimum allowed distance to an outpost is now 5 (was 3)

Affinity Perks:

• Harmony level 1 grants Miasma Immunity to the Explorer unit (was Alien opinion recovers twice as quickly)

• Purity level 1 adds double combat strength when defending to Explorer unit (was Aliens cannot attack Explorers)

Quests:

• Affinity rewarded as a quest reward now ramps up slowly over the first 100 turns (on standard). This ramp will vary with game speed.

• All players now get affinity quests within 1 turn of each other. If it's not possible for all players to receive a quest at the same time, the game waits until this is possible, then immediately gives all players a new affinity quest.

• Autoplant Building Quest grants bonus Production (was +1 Trade Route)

Units:

• Explorers now have 6 combat strength (was 3).

• Sea units now follow the same rules for ranged combat defense as all other units: they use the highest of their combat values (ranged combat or melee combat) when calculating defense.

• Combat Rover unit can no longer fortify, and no longer receives defense bonuses from the terrain it is on.

• Raising the secondary level requirement for the hybrid upgrades of affinity units:

o First affinity unit (ex. Xeno Swarm) now upgrades at level 10 of main affinity and level 4 of secondary affinity (was 10+2)

o Second affinity unit (ex. Xeno Cavalry) now upgrades at 12+5 (was 12+3)

o Third affinity unit (ex. Rocktopus) now upgrades at level 14+6 (was 14+4)

o Fourth affinity unit (ex. Xeno Titan) now upgrades at level 16+7 (was 16+5)

• Lowering strategic resource costs for many affinity units, to ensure consistency across affinities and make top tier units easier to build. The first affinity units require 1 strategic, the second require 2, the third require 3, and the fourth require 5.

o CARVR now costs 2 Firaxite (was 3)

o Rocktopus now costs 2 Xenomass and 1 Floatstone (was 3 Xenomass and 1 Floatstone)

o LEV Tank now costs 3 Floatstone (was 4)

o SABR now costs 3 Firaxite (was 4)

o Xeno Titan now costs 5 Xenomass (was 7)

o LEV Destroyer now costs 5 Floatstone (was 7)

o ANGEL now costs 5 Firaxite (was 6)

• Increased production costs of upgraded Combat Rovers and Missile Rovers:

o Combat Rovers now cost 80, 160, 260, 370 (was 80, 140, 220, 320)

o Missile Rovers now cost 100, 190, 290, 400 (was 100, 180, 270, 370)

• Lowering combat strength progression of Combat Rover:

o Combat Rover combat strength progression is now 12, 18, 28, 52 (was 12, 18, 32, 52)

• Changes to the combat strength of affinity units, to make non-upgraded ones more weak in general:

o Xeno Swarm now has 22 combat strength at start, 54 when upgraded (was 34, 54)

o Xeno Cavalry now has 36, 72 (was 48, 72)

o Rocktopus now has 60, 92 (was 60, 82)

o Xeno Titan now has 86, 114 (was 96, 114)

o Battlesuit now has 24, 66 (was 40, 66)

o Aegis now has 34, 34 double strike (was 40, 40 double strike)

o LEV Tank now has 44, 77 (was 52, 77)

o LEV Destroyer now has 74, 104 (was 84, 104)

o CNDR now has 24, 63 (was 38, 63)

o CARVR now has 38, 76 (was 50, 76)

o SABR now has 52, 86 (was 58, 86)

o ANGEL now has 78 with 78 melee, 102 with 88 melee (was 88 with 88 melee, 102 with 102 melee)

AI:

• Once the game is in Extended mode (after the player clicks the One More Turn button) the AI will now only pursue Domination.

• Warmonger threat per city acquisition is now capped.

• Warmonger calculation now scaled down when cities are taken by Sponsors that are reacting to a war that was declared upon them (that is, when that civ is not the aggressor).

• Adjusted AI bonuses on higher difficulty levels.

• Additional AI tuning, improvements, and tweaks.

Gameplay Feedback:

• Implemented anonymous gameplay telemetry for design feedback.

UI

Settings and Game Setup:

• The menu now displays EQAA modes instead of MSAA modes if in Mantle version and the GPU supports EQAA.

• Added option to disable UI/Map blur.

• The player is now informed that enabling max turns disables victory achievements.

Trade:

• Previous trade routes appear in their own category at top of trade route chooser

City/Production UI:

• Adding Health tooltip help in City View to explain health sources and population cap

• City production pop-up now shows the last item completed.

• Increased city renaming from 15 character max to 23 character max.

Misc:

• Allow "One More Turn" after the default win conditions (Contact, Promised Land, Emancipation, Transcendence, Domination, Time), added text to defeat screen explaining how you were defeated.

• Option to make minimap opaque

• ESC leaves orbital mode instead of raising in game shell menu

• Added a badge to covert ops button in the action corner which will show up, and a warning to the covert ops panel when a player has any cities with high intrigue.

• Tech web - adding color underlays to building and wonder types.

• Added additional Advisors for trade convoy and trade vessel.

• Added support for third party wars in diplo overview.

• Full touch/gesture and pen support added (Ultrabook, Surface Pro, etc.).

Multiplayer

• Setting the internet server browser list distance filtering to worldwide.

• All players are notified when anyone completes a victory wonder.

• Multiple improvements to stability.

Modding

• 2D fallback image now supported for leaders on all video quality settings, not just the lowest.

• Added the ability to mod Quests.

Bugs

• Embarked workers can now correctly repair pillaged improvements.

• Fixed an issue where Max turns was getting set on “Reload”, causing achievements to not fire.

• Fixed bug where victory achievements would only unlock for the first player on a team.

• Fixed empty trade requests that could occur during the AI turn.

• Fixed multiple Quest issues (quest tracking, information, and reward bugs).

• Fixed multiple issues with screen resolution on specific displays (like the 144Hz full-screen issue), and a Mantle issue causing the game to not display on the correct screen.

• Setting MaxTurns only affects timed victory conditions. For a timed victory, you must either not set MaxTurns (of which, there will be a default for the game speed), or set it to 100+ turns. All other victory conditions can be achieved regardless of max turns.

• Friendly aliens no longer blockade cities.

• Fixed some specific issues with resources not appearing properly in the player stockpile.

• Many additional bugs and crashes addressed based on community feedback. Thank you!

[Cкрыть]
Ссылка на комментарий

khaletski

Перевод на русский язык тут - Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

ЗвукогенийЕвгений
Появился первый патч. Изменений много

ИзмененияНажмите здесь!
 Balance

Wonders and Buildings:

• Holon Chamber provides 3 Science, 4 Energy (was 5 Science)

• Mind Stems cannot be bought with Energy.

Diplomacy:

• Any diplo item can now be traded in exchange for a peace treaty

• Lump Energy trade requires a Cooperation Agreement.

Trade:

• Water trade routes no longer receive any increased yield.

• Revised trade route formula for city-to-city trade, with reduced yields.

• Trade Depots can no longer be purchased with Energy.

Aliens:

• Clearing a friendly alien nest now removes the Xenomass resource from player stockpile.

• Adjusting passive recovery rate for alien opinion to be slower, to permit easier aggression escalation.

Covert Ops:

• Establish Network now has 0 difficulty and produces 0 intrigue. This prevents players from exploiting it to increase intrigue.

Health effects balancing:

• From -20 to -70, Production is penalized -1% per point (up to -50%).

• From -15 to -65, enemy Covert Ops Intrigue is increased +2% per point (up to +100%).

• From -10 to -60, Science is penalized -1% per point (up to -50%).

• From -5 to -55, Culture is penalized -1% per point (up to -50%).

• From 0 to -50, Outpost Growth is penalized -2% per point (up to -100%).

• From 0 to -50, City Growth is penalized -2% per point (up to -100%).

• From 1 to 5, nothing happens.

• From 5 to 25, Production bonus +1% per point (up to +20%).

• From 10 to 30, enemy Covert Ops Intrigue is decreased -2% per point (up to -40%).

• From 15 to 35, Science bonus +1% per point (up to +20%).

• From 20 to 40, Culture bonus +1 per point (up to +20%).

• From 25 to 45, City Growth bonus +1% per point (up to +20%).

• From 25 to 45, Outpost Growth bonus +2% per point (up to +40%).

Virtues:

• Eudaimonia (Tier III Prosperity virtue) now provides -15% less Unhealth (was -25%)

• Learning Centers now provides +1 Science for Academies (was +2)

Game Setup:

Sponsors:

o Kozlov Ability: Orbital units last 50% longer, +50% Petroleum resource (was Orbital units last 20% longer and first launch grants free technology)

o Barre Ability: +10% Growth when Healthy, all cities start with an Old Earth Relic (was +10% Growth when Healthy)

o Rejinaldo Ability: Melee units +10% Strength, all units +5 Heal when fortified (was +10% Melee combat strength)

o Elodie Ability: provides 1 free Virtue for every 10 Virtues earned normally through Culture (was 1 free Tech for every 10 Virtues earned in any way)

Colonists:

o Aristocrats now provide +4 Energy per City (no Health bonus)

o Artists now provide +3 Culture per City (no Health bonus)

Tech Web:

• Clear Miasma now unlocks on Ecology (was Alien Biology)

• Miasmic Repulsor now unlocks on Alien Biology (was Ecology)

• Array Science bonus now unlocks on Astrodynamics (was Orbital Automation)

• Planet Carver now unlocks on Orbital Automation (was Astrodynamics)

• Markov Eclipse now unlocks on Transcendental Math (was Artificial Intelligence)

Stations:

• Station start turn base is now 30 (was 20)

• Station minimum allowed distance to another station is now 2 (was 3)

• Station minimum allowed distance to a city is now 6 (was 5)

• Station minimum allowed distance to an outpost is now 5 (was 3)

Affinity Perks:

• Harmony level 1 grants Miasma Immunity to the Explorer unit (was Alien opinion recovers twice as quickly)

• Purity level 1 adds double combat strength when defending to Explorer unit (was Aliens cannot attack Explorers)

Quests:

• Affinity rewarded as a quest reward now ramps up slowly over the first 100 turns (on standard). This ramp will vary with game speed.

• All players now get affinity quests within 1 turn of each other. If it's not possible for all players to receive a quest at the same time, the game waits until this is possible, then immediately gives all players a new affinity quest.

• Autoplant Building Quest grants bonus Production (was +1 Trade Route)

Units:

• Explorers now have 6 combat strength (was 3).

• Sea units now follow the same rules for ranged combat defense as all other units: they use the highest of their combat values (ranged combat or melee combat) when calculating defense.

• Combat Rover unit can no longer fortify, and no longer receives defense bonuses from the terrain it is on.

• Raising the secondary level requirement for the hybrid upgrades of affinity units:

o First affinity unit (ex. Xeno Swarm) now upgrades at level 10 of main affinity and level 4 of secondary affinity (was 10+2)

o Second affinity unit (ex. Xeno Cavalry) now upgrades at 12+5 (was 12+3)

o Third affinity unit (ex. Rocktopus) now upgrades at level 14+6 (was 14+4)

o Fourth affinity unit (ex. Xeno Titan) now upgrades at level 16+7 (was 16+5)

• Lowering strategic resource costs for many affinity units, to ensure consistency across affinities and make top tier units easier to build. The first affinity units require 1 strategic, the second require 2, the third require 3, and the fourth require 5.

o CARVR now costs 2 Firaxite (was 3)

o Rocktopus now costs 2 Xenomass and 1 Floatstone (was 3 Xenomass and 1 Floatstone)

o LEV Tank now costs 3 Floatstone (was 4)

o SABR now costs 3 Firaxite (was 4)

o Xeno Titan now costs 5 Xenomass (was 7)

o LEV Destroyer now costs 5 Floatstone (was 7)

o ANGEL now costs 5 Firaxite (was 6)

• Increased production costs of upgraded Combat Rovers and Missile Rovers:

o Combat Rovers now cost 80, 160, 260, 370 (was 80, 140, 220, 320)

o Missile Rovers now cost 100, 190, 290, 400 (was 100, 180, 270, 370)

• Lowering combat strength progression of Combat Rover:

o Combat Rover combat strength progression is now 12, 18, 28, 52 (was 12, 18, 32, 52)

• Changes to the combat strength of affinity units, to make non-upgraded ones more weak in general:

o Xeno Swarm now has 22 combat strength at start, 54 when upgraded (was 34, 54)

o Xeno Cavalry now has 36, 72 (was 48, 72)

o Rocktopus now has 60, 92 (was 60, 82)

o Xeno Titan now has 86, 114 (was 96, 114)

o Battlesuit now has 24, 66 (was 40, 66)

o Aegis now has 34, 34 double strike (was 40, 40 double strike)

o LEV Tank now has 44, 77 (was 52, 77)

o LEV Destroyer now has 74, 104 (was 84, 104)

o CNDR now has 24, 63 (was 38, 63)

o CARVR now has 38, 76 (was 50, 76)

o SABR now has 52, 86 (was 58, 86)

o ANGEL now has 78 with 78 melee, 102 with 88 melee (was 88 with 88 melee, 102 with 102 melee)

AI:

• Once the game is in Extended mode (after the player clicks the One More Turn button) the AI will now only pursue Domination.

• Warmonger threat per city acquisition is now capped.

• Warmonger calculation now scaled down when cities are taken by Sponsors that are reacting to a war that was declared upon them (that is, when that civ is not the aggressor).

• Adjusted AI bonuses on higher difficulty levels.

• Additional AI tuning, improvements, and tweaks.

Gameplay Feedback:

• Implemented anonymous gameplay telemetry for design feedback.

UI

Settings and Game Setup:

• The menu now displays EQAA modes instead of MSAA modes if in Mantle version and the GPU supports EQAA.

• Added option to disable UI/Map blur.

• The player is now informed that enabling max turns disables victory achievements.

Trade:

• Previous trade routes appear in their own category at top of trade route chooser

City/Production UI:

• Adding Health tooltip help in City View to explain health sources and population cap

• City production pop-up now shows the last item completed.

• Increased city renaming from 15 character max to 23 character max.

Misc:

• Allow "One More Turn" after the default win conditions (Contact, Promised Land, Emancipation, Transcendence, Domination, Time), added text to defeat screen explaining how you were defeated.

• Option to make minimap opaque

• ESC leaves orbital mode instead of raising in game shell menu

• Added a badge to covert ops button in the action corner which will show up, and a warning to the covert ops panel when a player has any cities with high intrigue.

• Tech web - adding color underlays to building and wonder types.

• Added additional Advisors for trade convoy and trade vessel.

• Added support for third party wars in diplo overview.

• Full touch/gesture and pen support added (Ultrabook, Surface Pro, etc.).

Multiplayer

• Setting the internet server browser list distance filtering to worldwide.

• All players are notified when anyone completes a victory wonder.

• Multiple improvements to stability.

Modding

• 2D fallback image now supported for leaders on all video quality settings, not just the lowest.

• Added the ability to mod Quests.

Bugs

• Embarked workers can now correctly repair pillaged improvements.

• Fixed an issue where Max turns was getting set on ”Reload”, causing achievements to not fire.

• Fixed bug where victory achievements would only unlock for the first player on a team.

• Fixed empty trade requests that could occur during the AI turn.

• Fixed multiple Quest issues (quest tracking, information, and reward bugs).

• Fixed multiple issues with screen resolution on specific displays (like the 144Hz full-screen issue), and a Mantle issue causing the game to not display on the correct screen.

• Setting MaxTurns only affects timed victory conditions. For a timed victory, you must either not set MaxTurns (of which, there will be a default for the game speed), or set it to 100+ turns. All other victory conditions can be achieved regardless of max turns.

• Friendly aliens no longer blockade cities.

• Fixed some specific issues with resources not appearing properly in the player stockpile.

• Many additional bugs and crashes addressed based on community feedback. Thank you!

[Cкрыть]

а торговые пути автоматизировать так и не догадались...

Изменено пользователем ЗвукогенийЕвгений
Ссылка на комментарий

khaletski

Моё мнение о патче - Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

Моё мнение о патче - Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Да... 1,5 месяца слишком долго для патча.... вроде хочется запустить, а как Стим включаешь, тыкаешь на игру.... и что-то уже не охото её загружать даже...

Ссылка на комментарий

Alexander Donskoy
Моё мнение о патче - Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Алексей,а Вы собираетесь продолжать играть в Civ5 после допила непришейного Beyon'da?

Ссылка на комментарий

RedDagon

Ну вот, понеслось! Игра стала похоже не игру :cava:

Вот когда авторы оправдают хотя бы 50% игры - вот тогда можно и оправдывать.
Ссылка на комментарий

Great An

Освежу-ка я тему, а то с декабря никто ничего не писал!

Моё мнение - Beyond Earth крайне перспективна, интересна, необычна, вот только разработчики поскупились на нововведения и существенные изменения. Я иронично называю игру "большой аддон для Civ5 за 1000+ рублей". Отсюда и разочарование игроков, пропажа интереса к игре. Наш форум тому пример, максимум сообщения два в неделю появляется в разделе.

Минусов, конечно, немало, но какие можно назвать основными?

- ИИ. Пора бы уже его научить нормально воевать, а то он после Civ4 становится всё хуже и хуже. Да еще и миролюбивее, от чего сам страдает. Ну сами посудите - у меня один город, ИИ нападает тремя бронетанками и тремя канонирами. Вот как так можно тупить, чтобы я успел отстроить армию и разнести половину вражеской армии с помощью одного лишь города?

- Дипломатия. Всё ущербнее и ущербнее; вот в Civ4 интуитивно ощущалась реакция лидеров на твои действия, да и отношения там были подробней расписаны : "+1 Долгий мир, -7 Иная вера". А тут и не поймешь, с чего вдруг у тебя с лидером другого Совершенства "Они жаждут ваши земли","Иное Совершенство", "Вы шпионили за нами" и т.д., а отношение - "ДРУЖБА"!!

Услуги, замечательная идея, но также ужасно недоработанная.

- Станции. Неплохая была бы замена городам-государствам из Civ5, но всё-таки получились они больно "мёртвые". Или торгуй, или разрушай. Мало.

- Большинство лидеров принимает Гармонию, возможно, из-за обилия ксеномассы на карте (гнезда инопланетян ведь на них расположены). Да и победа у неё читерская - построил Цветок и сиди спокойно.

- Еще о победе. Вот построила другая колония тот же Цветок на другом континенте. И...что дальше? Как этому игрок может помешать?! Степень влияния на чужую победу крайне мала.

- Ситуацию могло бы спасти оружие массового поражения. Не ядерное, конечно, но какое-нибудь "ксеномассовое" - скинул, и всё в миазмах + Цветок/Врата/Маяк врага можно уничтожить! В общем, можно было бы доработать.

- Ну и мне чуть-чуть грустненько без какого-нибудь Всепланетного Конгресса. :blush: Не обязательно из Civ5, но хотя бы что-нибудь, чтоб было видно, что человечество, прибыв на новую планету, сначала пытается выжить более или менее сообща, а затем уже начинаются типичные перепалки этих людишек.

И всё же мне игра нравится, нравится её идея. Да, она недоработана, увы, но...будем ждать, что ж поделаешь. Лишь бы не было аддонов за 1000+ рублей.

Спасибо за внимание!

Ссылка на комментарий

Pshek

Сначала игру хвалил чуть ли не за все аспекты, а в итоге сыграл одну партию(очень даже интересную) и забросил, может после аддона вернусь.

Ссылка на комментарий

В настройках убераем все сбособы победы, кроме захвата и.... рвём всех )

Ссылка на комментарий

Detech
И всё же мне игра нравится, нравится её идея.

Да какая там идея. Вся идея там от предшественника, альфы центавры. И что показательно - все что вы указали у предшественника есть, и конгресс, и оружие массового поражения и много-много что еще...

Могли бы просто сделать римейк, с новой графикой и поработать над тем впечатлением что они оставляют - но они сделали куцый огрызок. И по объему материала хоть это и тянет на DLC, оно хуже DLC. Потому что DLC идет в нагрузку к основному геймплею обогащает игру добавляя материал, а этот мутант игростроя что предшественника, что игру на базе которой она делалась только лишь обеднил, ощутимо уменьшив объем контента.

Ссылка на комментарий

RedDagon

Мы все так ждали первый патч, что теперь ждем первое дополнение. :preved:

Ссылка на комментарий

Одна из лучших частей, не зря они решения добавили+ выиграть можно не только захватив всех

Ссылка на комментарий

maksyutar

Скажу свое мнение, как человек игравший в 3 и 5 Циву. Обертка все лучше, а начинка все хуже...

Загрузил-включил-поиграл-Alt+F4-удалил. Шарма нуль, какой-то хреновый DLC со свистелками и перделками.

Не выдерживаю ностальгии по старой доброй 3 Циве, играя в это УГ.\

Изменено пользователем maksyutar
Ссылка на комментарий

RedDagon

Всем спасибо - все свободны: Sid Meier's Starships

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 754
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 180721

Лучшие авторы в этой теме

  • ryazanov

    55

  • Millenarian Emperor

    48

  • Kronic

    48

  • Falcssonn

    43

  • Detech

    41

  • Taylor1990

    31

  • Pshek

    25

  • fffggg

    21

  • Falkenhayn

    17

  • Blizz

    14

  • Scald

    14

  • keaSar

    13

  • eros

    12

  • Abmms

    11

  • DemonFrumpel

    11

  • Master_Al

    10

  • khaletski

    10

  • Vladimir DP

    10

  • DemonSD

    10

  • Dawn Sword

    9

  • RedDagon

    9

  • Praetorian

    8

  • Kona Kai

    8

  • Огнезвезд

    8

Лучшие авторы в этой теме

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...