BLACK ICE AI submod for Didays ICE для Hearts of Iron 3: Their Finest Hour - Страница 483 - DiDay's мод - Strategium.ru Перейти к содержимому

BLACK ICE AI submod for Didays ICE для Hearts of Iron 3: Their Finest Hour

Рекомендованные сообщения

Shamilboroda

А вот и новость - вышел патч BlackICE 11.0.

Спойлер

 

Major Changes

  • reworked difficulty settings
  • added feature to switch province controllers between allies
    • explained in the INFO events
  • added a 2nd game window with extra info and features
    • Using windowed mode is HIGHLY recommended
  • reduced base ram usage by ~50mb
    • made changes that enable ~300mb more save (requires user action - the new window has buttons to do it)
    • Unit sprites will not be usable from now on!
  • Airbase levels reworked yet again
    • now you start with a max capacity of 10
    • each airbase tech increases the cap by 10
    • occupied Air Bases have the level according to their owners tech

General

 

  • Japan - China Peace event reworked (now triggers no matter which warlord controls the provinces, provinces get transferred to current controller)
  • Operazione C3 activated
  • Anglo-Iraq war happens smoother now
  • added extra decision to decide the balance of the SCW
  • buff US leadership
  • added invasion of Madagascar
  • added an option for an “easy” strat. resource system
    • you wont get maluses for missing resources with the easy choice
  • added a covert ops mission to create temporary ports to support naval invasion in provinces without ports
  • added a covert ops mission to take back cores that were given to puppets
  • added an event that fires after puppeting a country to make sure the puppet joins the masters faction since the game sometimes forgets that
  • added War exhaustion related modifiers (very tame for now - still in testing)
    • War exhaustion can be seen in the new gui
    • sole fact of being at war and having war oriented laws increases penalties
  • Resource buildings get partially destroyed when captured
  • amount of resource buildings spawned by minister/national focus increased from 5/3/2 to 5/5/5


Technology

 

 

  • a few unique techs for majors

Units and combat Balance

 

 

  • 200 new leaders for ITA
  • Transport units now also affect combat modifiers of their division
  • HVAA should no longer get into negative hard attack
  • increased practical gains from capital ships
  • reworked rebels to be less farmable
  • reworked Combined Arms and values a bit
  • bombers surprise chance for sea attacks nerfed a bit
  • Special Purpose Armor no longer paradroppable


Models/Graphics/Sounds

 

 

  • Sprites removed

AI/LUA

 

 

  • randomized AI strat resource purchases further
  • fixed AI producing 6 brigade divisions instead of 7
  • AI considers embargos when buying strat resources now
  • increased the amount of IC puppets lend lease

Map

 

 

  • fix some river crossings in Turkey
  • Guam, Iwo Jima, Guadalcanal split into 2 provinces

QoL/UI

 

 

  • Faction strategic effects fully readable in the modifiers tab
  • added some missing info to the info events
  • effect for when you’re neutral for a strat. resource
  • added a triggered modifier to display the players IC efficiency
  • resource trading events no longer major
  • added events to let the player know when a trade ran out
  • Covert ops menu decluttered
    • now it only shows missions relevant to the province/country
  • added covert ops and gui entries to disable trade deal/mine expansion decisions

Bug Fixes

 

 

  • removed 1 duplicate German leader
  • fix Capital AAA Computer tech
  • fixed “no” options on some events
  • fixed soviet railway reclamation
  • fix event 31016 (Reward Finland after Barbarossa)
  • fix SS variants missing from some techs
  • fix USS Blakeley (DD-127.5)
  • fix US embargo of JAP logic
  • fix lvl 5 railway artillery speed

 

Первая чексумма: NVZW

Окончательная чексумма: KMOS

 

Скачать: Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. , Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. .

Ссылка на комментарий

Моя новая сборка 11.3.5

 

Много исправлений и добавлений.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения

Подскажите какие нужно соблюсти условия для операции факел и высадки в Нормандии ?

Ссылка на комментарий

Всем доброго дня. :smile173:
Не подскажете на какой странице ссылочка на рабочую 10.32?  и подробненький гайд по ее установке (ну как для хронического идиота... если что у меня и справочка есть :madness:)
А то что то мне не везет, скачал перед новым годом, не пошла  :020:
И кстати, может можно ее выложить в шапку канала, как и другие (6.26, 8.4, 8.5)?

Изменено пользователем Domovoy
Ссылка на комментарий

Народ, помогите пожалуйста разобраться. Играю за Италию. 44 год. Высаживаю войска на остров к бритацам, и наблюдаю такую картину : британцы практически не несут потери , а мои войска, дружно ,  дивизия за дивизией отправляются восстанавливаться в столицу. Ничего не пойму. Технологии прокачаны. Дивизии танковые . Но все без толку. Коэффициент атаки у англичан 600% а у меня 200. Ранее мучился с такой ситуацией в Египте. C чем это связанно ? Слабость Итальянцев где-то прописана в файлах игры что ли ?

Ссылка на комментарий

18 часов назад, aftos13 сказал:

Народ, помогите пожалуйста разобраться. Играю за Италию. 44 год. Высаживаю войска на остров к бритацам, и наблюдаю такую картину : британцы практически не несут потери , а мои войска, дружно ,  дивизия за дивизией отправляются восстанавливаться в столицу. Ничего не пойму. Технологии прокачаны. Дивизии танковые . Но все без толку. Коэффициент атаки у англичан 600% а у меня 200. Ранее мучился с такой ситуацией в Египте. C чем это связанно ? Слабость Итальянцев где-то прописана в файлах игры что ли ?

За высадку с моря гигантские штрафы, возможно дело в этом.

Ссылка на комментарий

Zuma_Stategia

Всем здравствуйте. Есть у кого-нибудь ссылка на Black Ice 9.11 с русификатором? Заранее спасибо

Ссылка на комментарий

Всем здравствуйте. Есть у кого-нибудь ссылка на Black Ice 9.11 с русификатором? Заранее спасибо

Hа 9.11 нет русика.
Ссылка на комментарий

Камрады,позвольте доложить.Виктория!Тем кто играет за Рейх.Как я выбивал англичан из Сев.Африки.Это труднее и интереснее чем Морской Лев.Много раз все было на лезвии бритвы.03.09.1939 начал одновременно вторжение в Польшу,Францию и Африку.По совету друзей летом 1939 дислоцировал войска в Тобруке и на итальянских островах Rodi и Dodecanese.Всего удалось выделить 15 пех.дивизий+3 арм.пех.корпуса+2 див.морпеха+6  смешанных бригад ВДВ(все что можно запихнуть в самолет).Гордость ВМФ Бисмарк и Тирпиц тоже оставил в Средиземноморье для охраны транспорта.В Красное море отправил два тяж.крейсера.По моим представлениям они должны были топить транспортную шелупонь Альянса.5 пех.дивизий начали наступление из Тобрука и без особых проблем через Эл-Элемейн подошли к Александрии.Бур-Саид захватил силами ВДВ из Dodecanese.Десант пришлось забрасывать двумя волнами так как транспортники приходится постоянно гонять в Берлин на восстановление.Из Бур-Саида двумя дивизиями морпеха и опять ВДВ захватил Романи.04 ноября 1939 взял Каир.Наверное я слишком рано убрал крейсеры из Красного моря.В Ras Ghbid нарисовалась 150 000 группировка англичан.Я ее окружил и добиваю.Две пех.дивизии  вдоль берега подошли к Иерусалиму.Отступавшие параллельно англичане их обогнали и создали мощную группировку.04.12.1939 капитулировала Франция.Теперь жду реакции ИИ.С одной стороны все исторично,но опережаю события на год.И зачем мне теперь Греция?Но Муссолини мне придется помогать.Совместно с итальянцами взял Мальту.Теперь уже надоевший Морской Лев.

Ссылка на комментарий

В 13.03.2020 в 12:12, Domovoy сказал:

За высадку с моря гигантские штрафы, возможно дело в этом.

Да нет , я нашел неохраняемый порт и высаживают туда , так что дело не в высадке. Похоже что это из-за того , что у Англичан прокачана на максимум технология на увелничение состава дивизий . Но почему в Египте такая же ситуация была -не понятно. Кстати, подскажите куда ресурсы (уголь, метал ) используется ? У меня когда было 450 ПП то , ресурсы в плюс шли, а сейчас 600 и пошли огромные минуса. Знаю что некоторые технологии дают минус , но все такие не пойму куда столько ресурсов уходит 

Ссылка на комментарий

В 16.03.2020 в 10:08, aftos13 сказал:

Да нет , я нашел неохраняемый порт и высаживают туда , так что дело не в высадке. Похоже что это из-за того , что у Англичан прокачана на максимум технология на увелничение состава дивизий . Но почему в Египте такая же ситуация была -не понятно. Кстати, подскажите куда ресурсы (уголь, метал ) используется ? У меня когда было 450 ПП то , ресурсы в плюс шли, а сейчас 600 и пошли огромные минуса. Знаю что некоторые технологии дают минус , но все такие не пойму куда столько ресурсов уходит 

На сколько я разобрался, ресурсы помимо технологий и инвентов уходят на строительство сооружений, объектов и т.п. и на создание новых юнитов (дивизии, корабли, самолеты). Ну и действия противника тоже не исключение, стратегические бомбардировки наносят вред инфраструктуре и влекут уменьшение добычи ресурсов, а в последствии и тратят их на восстановление, ну и война на море (охота на конвои и торговые суда). Но я могу и ошибаться, я не такой большой знаток как бы мне хотелось, сам только учусь :smile173:

Ссылка на комментарий

Подскажите пожалуйста, что за технологию нужно изучить что бы начать строить специализированные заводы (танковый, авиационный, боеприпасов), центры подготовки и научные центры? 
И еще подскажите, кто как борется с геноцидом офицеров при игре за СССР?

Ссылка на комментарий

21 час назад, Domovoy сказал:

Подскажите пожалуйста, что за технологию нужно изучить что бы начать строить специализированные заводы (танковый, авиационный, боеприпасов), центры подготовки и научные центры? 
И еще подскажите, кто как борется с геноцидом офицеров при игре за СССР?

Индустрию по 6, производство стали до 3.После этого загорятся техи и на танковый ина оружейный и на все остальное.

Ссылка на комментарий

3 часа назад, Master7 сказал:

Индустрию по 6, производство стали до 3.После этого загорятся техи и на танковый ина оружейный и на все остальное.

Спасибо :smile173:

Ссылка на комментарий

В 17.03.2020 в 18:52, Domovoy сказал:

Подскажите пожалуйста, что за технологию нужно изучить что бы начать строить специализированные заводы (танковый, авиационный, боеприпасов), центры подготовки и научные центры? 
И еще подскажите, кто как борется с геноцидом офицеров при игре за СССР?

Кто-то редактирует инвент на чистку офицеров. Он где-то в файлах мода , я его пока не нашел.  Когда играл за СССР , то когда выскакивал инвент , я просто сохранялся и выходил из игры , потом загружал игру и, как бы, инвента уже не было .

Ссылка на комментарий

12 часа назад, aftos13 сказал:

Кто-то редактирует инвент на чистку офицеров. Он где-то в файлах мода , я его пока не нашел.  Когда играл за СССР , то когда выскакивал инвент , я просто сохранялся и выходил из игры , потом загружал игру и, как бы, инвента уже не было .

Спасибо :smile173:

Ссылка на комментарий

Shamilboroda

Вышла версия Black ICE 10.33.

Изменений множество, самое главное - кардинальный морской ребаланс.

Спойлер

Huge naval rebalance part 63.

Since not everything was working as intended… everything was changed.

First of all DD spam shouldn’t be as effective as it used to be. To some degree, simply because we can’t fully remove one fundamental rule of HoI3: quantity > quality. So DDs might still have chances against BB if they outnumber them greatly, but it shouldn’t be as easy as it was. Plus now CV absolutely obliterate DDs.

All other naval units were rebalanced too. Now they bring more punch to the battle per hull point. There are of course some additional rules around it but thatąs the basic setup.

Another big change is tech decay for naval techs and units. It’s gone. Completely. Mostly because of older ships reaching negative stats at some point in the game.

Naval techs were completely reworked in terms of bonuses and how they affect each other.

Now techs that CAN’T upgrade automatically like armour techs, engine, torpedo protection etc. don’t give any bonuses. All they do is unlocking new level of Class tech for certain type of ship. So now to unlock Battleship VI for example you need to research all armour, weapons and propulsion techs.

Techs that do upgrade automatically like radars, damage control or ammunition types give standard bonuses and are not necessary to unlock new models of ships.

Ship Class techs are separated into two techs. First one has only 3 (4 in case of DDs) levels and give smaller bonuses. It to an extent represents slower pace of naval technology development in interwar period, limitations due to naval treaties etc. After researching it to the max actual Ship Class technology will unlock giving bigger bonuses. This is around 1936/7 when arms race started again. Not all ship types are a subject to that change.

CAG sizes were tweaked too. Old system was bug and exploit friendly so it was changed completely. Now it’s based on few events and techs researched by player. You research certain techs (main CAG Size tech with list and combinations is in the Naval Doctrines) and events will automatically grant +1 CAG Size to your CVs. Remember it just allows you to put more CAGs on a CV. You still need to build those extra CAGs.

Air technologies changes. Some limits and requirements were put in place to fix the huge gap between Light and Heavy planes. Some techs now require you to have one or another. For example MG/Cannon is now 3 levels (up from 1) and only one level can be researched if you pick Light Planes. But as a bonus you don’t need catapults on your CVs to research later CAG models. And another example - Armour Plating now also increases STR of air units.

Other:
Frigates now have night attack
Tweaked Engine Events to incorporate Armour Type for ships
Reverted ship upgrades ban
Fixed Wesserbung bug
Fixed SOV manpower bug
Lowered MP cost of Aquila
Fixed FHH counters
Increased MP gain from non core provinces
Changed number of ships that commander can efficiently… command
Removed duplicated ships from starting OOBs
Transport Ships are now 1935 tech (down from 1937)
Fixed FRA DD models and gfx
Infantry bat. can now upgrade to mot.inf. bat.
Mercenaries events will now spawn ELINF Bat. instead of Militia
Lowered MP cost of ITA HQ events
Corrected errors on Pavo’s events descriptions
Tweaked ITA railway guns events
New ITA OOB events
Added invasion of Malta operation for ITA
Added countless new ITA generals and tweaked existing ones
Added ITA Ship Loss events
Tweaked ETH starting OOB
Tweaked SCW intervention OOB for ITA
Tweaked FRA starting OOB
Fixed missing trait icons for VIC
VIC OOB tweaked
Added VIC leaders
Fixed Commonwealth convoy events for UK
Tweaked UK cooperation events and OOBs
Tweaked UK, NZL, AUS and CAN leaders
Tweaked few ITA, ENG, TUR, LIB, ALB provinces (names, IC etc.)
Tweaked cores in Inner Mongolia
Tweaked some ministers types
Added some more ITA ministers
Indian unique counters
UK African troops counters
SOV Jets GFX added
NZL Second divisions gfx added
ITA OOB names, tweaks, fixes, localisations, counters - LOTS by Herve and Filly99
Filly99 ITA renaming of everything
POL OOB ships models corrected

Чексуммы:

Первый запуск: LGOB

Второй запуск: JEZW

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

2 часа назад, Shamilboroda сказал:

Вышла версия Black ICE 10.33.

Изменений множество, самое главное - кардинальный морской ребаланс.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Патчноут (на англ.) (Открыть)

Huge naval rebalance part 63.

Since not everything was working as intended… everything was changed.

First of all DD spam shouldn’t be as effective as it used to be. To some degree, simply because we can’t fully remove one fundamental rule of HoI3: quantity > quality. So DDs might still have chances against BB if they outnumber them greatly, but it shouldn’t be as easy as it was. Plus now CV absolutely obliterate DDs.

All other naval units were rebalanced too. Now they bring more punch to the battle per hull point. There are of course some additional rules around it but thatąs the basic setup.

Another big change is tech decay for naval techs and units. It’s gone. Completely. Mostly because of older ships reaching negative stats at some point in the game.

Naval techs were completely reworked in terms of bonuses and how they affect each other.

Now techs that CAN’T upgrade automatically like armour techs, engine, torpedo protection etc. don’t give any bonuses. All they do is unlocking new level of Class tech for certain type of ship. So now to unlock Battleship VI for example you need to research all armour, weapons and propulsion techs.

Techs that do upgrade automatically like radars, damage control or ammunition types give standard bonuses and are not necessary to unlock new models of ships.

Ship Class techs are separated into two techs. First one has only 3 (4 in case of DDs) levels and give smaller bonuses. It to an extent represents slower pace of naval technology development in interwar period, limitations due to naval treaties etc. After researching it to the max actual Ship Class technology will unlock giving bigger bonuses. This is around 1936/7 when arms race started again. Not all ship types are a subject to that change.

CAG sizes were tweaked too. Old system was bug and exploit friendly so it was changed completely. Now it’s based on few events and techs researched by player. You research certain techs (main CAG Size tech with list and combinations is in the Naval Doctrines) and events will automatically grant +1 CAG Size to your CVs. Remember it just allows you to put more CAGs on a CV. You still need to build those extra CAGs.

Air technologies changes. Some limits and requirements were put in place to fix the huge gap between Light and Heavy planes. Some techs now require you to have one or another. For example MG/Cannon is now 3 levels (up from 1) and only one level can be researched if you pick Light Planes. But as a bonus you don’t need catapults on your CVs to research later CAG models. And another example - Armour Plating now also increases STR of air units.

Other:
Frigates now have night attack
Tweaked Engine Events to incorporate Armour Type for ships
Reverted ship upgrades ban
Fixed Wesserbung bug
Fixed SOV manpower bug
Lowered MP cost of Aquila
Fixed FHH counters
Increased MP gain from non core provinces
Changed number of ships that commander can efficiently… command
Removed duplicated ships from starting OOBs
Transport Ships are now 1935 tech (down from 1937)
Fixed FRA DD models and gfx
Infantry bat. can now upgrade to mot.inf. bat.
Mercenaries events will now spawn ELINF Bat. instead of Militia
Lowered MP cost of ITA HQ events
Corrected errors on Pavo’s events descriptions
Tweaked ITA railway guns events
New ITA OOB events
Added invasion of Malta operation for ITA
Added countless new ITA generals and tweaked existing ones
Added ITA Ship Loss events
Tweaked ETH starting OOB
Tweaked SCW intervention OOB for ITA
Tweaked FRA starting OOB
Fixed missing trait icons for VIC
VIC OOB tweaked
Added VIC leaders
Fixed Commonwealth convoy events for UK
Tweaked UK cooperation events and OOBs
Tweaked UK, NZL, AUS and CAN leaders
Tweaked few ITA, ENG, TUR, LIB, ALB provinces (names, IC etc.)
Tweaked cores in Inner Mongolia
Tweaked some ministers types
Added some more ITA ministers
Indian unique counters
UK African troops counters
SOV Jets GFX added
NZL Second divisions gfx added
ITA OOB names, tweaks, fixes, localisations, counters - LOTS by Herve and Filly99
Filly99 ITA renaming of everything
POL OOB ships models corrected

Чексуммы:

Первый запуск: LGOB

Второй запуск: JEZW

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Эх... я еще предыдущую запустить не сумел :020:надеюсь с этой все получится.

Ссылка на комментарий

7 часов назад, Shamilboroda сказал:

Вышла версия Black ICE 10.33.

Изменений множество, самое главное - кардинальный морской ребаланс.

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. Патчноут (на англ.) (Открыть)

Huge naval rebalance part 63.

Since not everything was working as intended… everything was changed.

First of all DD spam shouldn’t be as effective as it used to be. To some degree, simply because we can’t fully remove one fundamental rule of HoI3: quantity > quality. So DDs might still have chances against BB if they outnumber them greatly, but it shouldn’t be as easy as it was. Plus now CV absolutely obliterate DDs.

All other naval units were rebalanced too. Now they bring more punch to the battle per hull point. There are of course some additional rules around it but thatąs the basic setup.

Another big change is tech decay for naval techs and units. It’s gone. Completely. Mostly because of older ships reaching negative stats at some point in the game.

Naval techs were completely reworked in terms of bonuses and how they affect each other.

Now techs that CAN’T upgrade automatically like armour techs, engine, torpedo protection etc. don’t give any bonuses. All they do is unlocking new level of Class tech for certain type of ship. So now to unlock Battleship VI for example you need to research all armour, weapons and propulsion techs.

Techs that do upgrade automatically like radars, damage control or ammunition types give standard bonuses and are not necessary to unlock new models of ships.

Ship Class techs are separated into two techs. First one has only 3 (4 in case of DDs) levels and give smaller bonuses. It to an extent represents slower pace of naval technology development in interwar period, limitations due to naval treaties etc. After researching it to the max actual Ship Class technology will unlock giving bigger bonuses. This is around 1936/7 when arms race started again. Not all ship types are a subject to that change.

CAG sizes were tweaked too. Old system was bug and exploit friendly so it was changed completely. Now it’s based on few events and techs researched by player. You research certain techs (main CAG Size tech with list and combinations is in the Naval Doctrines) and events will automatically grant +1 CAG Size to your CVs. Remember it just allows you to put more CAGs on a CV. You still need to build those extra CAGs.

Air technologies changes. Some limits and requirements were put in place to fix the huge gap between Light and Heavy planes. Some techs now require you to have one or another. For example MG/Cannon is now 3 levels (up from 1) and only one level can be researched if you pick Light Planes. But as a bonus you don’t need catapults on your CVs to research later CAG models. And another example - Armour Plating now also increases STR of air units.

Other:
Frigates now have night attack
Tweaked Engine Events to incorporate Armour Type for ships
Reverted ship upgrades ban
Fixed Wesserbung bug
Fixed SOV manpower bug
Lowered MP cost of Aquila
Fixed FHH counters
Increased MP gain from non core provinces
Changed number of ships that commander can efficiently… command
Removed duplicated ships from starting OOBs
Transport Ships are now 1935 tech (down from 1937)
Fixed FRA DD models and gfx
Infantry bat. can now upgrade to mot.inf. bat.
Mercenaries events will now spawn ELINF Bat. instead of Militia
Lowered MP cost of ITA HQ events
Corrected errors on Pavo’s events descriptions
Tweaked ITA railway guns events
New ITA OOB events
Added invasion of Malta operation for ITA
Added countless new ITA generals and tweaked existing ones
Added ITA Ship Loss events
Tweaked ETH starting OOB
Tweaked SCW intervention OOB for ITA
Tweaked FRA starting OOB
Fixed missing trait icons for VIC
VIC OOB tweaked
Added VIC leaders
Fixed Commonwealth convoy events for UK
Tweaked UK cooperation events and OOBs
Tweaked UK, NZL, AUS and CAN leaders
Tweaked few ITA, ENG, TUR, LIB, ALB provinces (names, IC etc.)
Tweaked cores in Inner Mongolia
Tweaked some ministers types
Added some more ITA ministers
Indian unique counters
UK African troops counters
SOV Jets GFX added
NZL Second divisions gfx added
ITA OOB names, tweaks, fixes, localisations, counters - LOTS by Herve and Filly99
Filly99 ITA renaming of everything
POL OOB ships models corrected

 

Большое человеческое спасибо,камрад.Я сейчас добиваю 9.1.Потом попробую последнею версию.Вы случайно не знаете после  9.1 выходили сабмоды GGA и TRE?И что за человек или коллектив это делал?

Ссылка на комментарий

На этот раз Морской Лев получился трудным, но шесть Больших побед я одержал.Главный плацдарм высадки Weymouth превратился в мясорубку в стиле Первой мировой.Потери англичан-193904,потери вермахта-78672.Безвозвратно потеряна моя тяж.танковая дивизия СС. Я лично погиб.Со мной такое впервые.Мне показали фото кладбища и какое-то посвящение на английском.Наверное из Киплинга или цитата из Библии. Могилка мне понравилась,место хорошее,земля мягкая.Вот и вся печальная романтика Ремарка.Но переигрывать я не не буду!Удалось спасти три обескровленные дивизии.Я предусмотрительно держал транспорт в Ла-Манше  и они смогли на него перебраться.

В Сев.Африке выгнал англичан на линию Хургады.Но откуда-то из пустыни и джунглей Центральной Африки ползут и ползут бронетанковые дивизии.Не перестаешь удивляться масштабам Британской империи.А особенно их суперфлоту,который штрафы игнорирует.

Ссылка на комментарий

20 минут назад, Igorss сказал:

Я лично погиб.Со мной такое впервые.Мне показали фото кладбища и какое-то посвящение на английском.Наверное из Киплинга или цитата из Библии.

Я вообще до войны не доживаю :020:персонаж всегда умирает в марте 1936 года. Почему не знаю, но так постоянно, за какую бы страну я не играл.

А насчет бронетанковых дивизий... ко мне тут недавно немцы в гости пришли... с собой захватили 131 танковую дивизию, не считая пехотных и мотопехотных и спец подразделений... угощаю их  чем могу :antispam:

Изменено пользователем Domovoy
Ссылка на комментарий

Shamilboroda

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 10,307
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 1551892

Лучшие авторы в этой теме

  • ROTOR

    751

  • alexashka-80

    545

  • Friend

    456

  • paul3390

    392

  • Striker

    390

  • Rumata87

    376

  • Жорж

    275

  • anty2

    223

  • Terabyte

    214

  • X-Ray

    199

  • mickey_B

    174

  • Moose

    146

  • nevskiy41

    127

  • Olegard

    117

  • JJJVirus

    116

  • wladimiron

    106

  • simuil

    106

  • reviest

    98

  • Bambino

    96

  • dron156

    94

  • Jacky84

    93

  • GameForGame

    92

  • Domovoy

    92

  • exile22

    88

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

dron156

Новоя версия моей сборки Black ICE 10.41   Улучшаю историю,сиправляю ошибки и т.д. Самое главное добавил более 300 своих евентов, как важных исторических так и просто интересны

anty2

BLACK ICE submod for Didays  

Vladimir9

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  8.52 блек айс , держите. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  7.40 кому интересно

Bambino

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. - 10.3 Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. - 10.31 Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. - 10.32 Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. - EXE-шник

Shamilboroda

Разрабы анонсировали версию 10.4 и поведали о том, что в ней планируется сделать. Это с оговорками, потому что они не уверены в технической возможности осуществления всего задуманного. Итак:

Nekitlos

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  Вот ссыля на чистый 10.41 с парадокс плазы. Я видел запрос человека, но выше уже давалась ссылка. Возможно, стоит в шапку прикрепить 10.41, а то я часто сам сталкиваю

SergeyRom

Не успели мы попросить модератора загрузить в шапку версию 10.41, как уже вышла версия 10.42   Скачать Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

SergeyRom

надо ставить не в /mod  а в /tfh/mod     introductio/help несет чисто информационный характер и объясняет механику игры и ивентов   Всю информация я естественно не смогу тут

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...