Faerun - Forgotten Realms - Страница 2 - Иностранные моды - Strategium.ru Перейти к содержимому

Faerun - Forgotten Realms

Рекомендованные сообщения

Флавий Аниций

Faerun - Forgotten Realms

 

?imw=268&imh=268&ima=fit&impolicy=Letter

 

Мод по знаменитой фэнтези-вселенной "Забытых Королевств".  Известной нам благодаря сериям игр: Baldur’s Gate, Neverwinter Nights, Icewind Dale, а также книгам Роберта Сальваторе, Эда Гринвуда и иных авторов.

 

Особенности:

  • целый континент Фаэрун со своими странами
  • множество персонажей из игр и книг по Forgotten Realm (например, лорд Нашер, Дзирт До'Урден  и другие).
  • различные расы и племена, в том числе гибридные (полуэльфы, полуорки и т.д.)
  • свои уникальные механики и события (классы, магия)
i

Скачать Faerun - Forgotten Realms последней версии [Совместим с CKII 3.3.X] : Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  | Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Полезная информация

  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  разработчиков
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  на Paradoxplaza
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  на MODDB
Спойлер

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Установка

i

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  по установке модов, а также Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  по установке скачанных со Steam Workshop модов.

Изменено пользователем Флавий Аниций
Добавлены скриншоты; Стандартизация оформления
Ссылка на комментарий

Закреплённые сообщения
JWTayler

В хотфиксе 0.7.0.1 так же как и  в версии 0.7.0 выскакивает ошибка "BHAALSPAWN.1" ивента. Временное решение,  в файле "faerun_story_events.txt" по пути "Faerun>events", удалить следующие строки: 

#Nashkel mines are infested by kobolds
    province_event = {
    id = frstory.001
    desc = BHAALSPAWN.1
    }

 

Далее остается , ждать исправления хотфикса, либо следующего хотфикса.

Изменено пользователем JWTayler
Ссылка на комментарий

JWTayler

Вышел хотфикс 0.7.0.2 (Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ), ошибки "BHAALSPAWN.1" ивента больше нет, за обновлениями можно следить в  разделе мода на форуме парадокса, либо на сайте гитхаб, ссылки в  шапке(Полезная информация).

Ссылка на комментарий

JWTayler

Вышло обновление Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

JWTayler

Мод обновлен Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

JWTayler

Мод обновлен Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

JWTayler

Вышло новое обновление Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

русификатор есть по данному моду?

Ссылка на комментарий

JWTayler
10 часов назад, Narkozz сказал:

русификатор есть по данному моду?

Нет

Ссылка на комментарий

Флавий Аниций
11 час назад, Narkozz сказал:

русификатор есть по данному моду?

Пока ещё нет. Хотя желающие всегда могут организовать команду и перевести мод. Я бы сам поучаствовал, но сейчас пока времени на это нет. Но мод интересный, и он определённо достоин хотя бы частичного перевода.

 

Изменено пользователем Флавий Аниций
Ссылка на комментарий

17 часов назад, Флавий Аниций сказал:

Пока ещё нет. Хотя желающие всегда могут организовать команду и перевести мод. Я бы сам поучаствовал, но сейчас пока времени на это нет. Но мод интересный, и он определённо достоин хотя бы частичного перевода.

 

полностью согласен , если что я готов потратить время на перевод строк , но мне нужна база , по форуму я так и не понял как переводить , какие-то непонятные нюансы 

Изменено пользователем Narkozz
Ссылка на комментарий

Флавий Аниций
28 минут назад, Narkozz сказал:

какие-то непонятные нюансы

Какие именно ньюансы? Если что, я готов подсказать, у меня есть большой опыт в переводе модов для Ck2.

Изменено пользователем Флавий Аниций
Ссылка на комментарий

14 часа назад, Флавий Аниций сказал:

Какие именно ньюансы? Если что, я готов подсказать, у меня есть большой опыт в переводе модов для Ck2.

здравствуй ) я не могу найти нормальную программу для перевода , пользовался одной , после перевода строк на русский , через перезаход были лишь знаки вопроса вместо русских букв , потом когда я закидывал файлы в игру , текст так и не менялся

Ссылка на комментарий

Флавий Аниций
В 09.09.2023 в 10:28, Narkozz сказал:

здравствуй ) я не могу найти нормальную программу для перевода ,

Привет. Программы для перевода я не использовал, но пользовался сайтами.  Расскажу какими именно :

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Выдаёт наиболее точный перевод, править вручную приходится по-минимуму.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Неплохо переводит, но бывают ошибки.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Качество примерно аналогично с гугл-переводом, местами лучше местами хуже.

 

Все три электронных переводчика могут дополнять друг-друга, переводя отдельные фразы лучше и точнее, поэтому можно пользоваться ими одновременно. Но полученный перевод всё равно придётся корректировать в ручную. 

 

Также можно помогать себе Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. .

 

Важное примечание. Редактируемые файлы формата csv. нужно обязательно сохранять в кодировке ANSI, иначе в игре будут кракозябры. Текстовые файлы удобнее всего редактировать в программах notepad или Notepad++, но там на вкус и цвет...

 

Кроме того, в текстах событий используются различные тэги (например, [Root.GetTitle], [From.GetTitledName] и многие другие), важно следить чтобы электронный переводчик их не ломал, а если сломает то придётся их обратно вставлять в ручную из английского оригинала. Также есть неплохой Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  от Лабеса по работе с тэгами локализации, решил его выложить.

 

Далее, раз хотим сделать перевод мода по Забытым Королевствам, нужно не плодить отсебятину а пользоваться вики, чтобы нормально переводить специфические термины (имена многочисленных богов и персонажей, названия организаций, географические объекты, расы, титулы и т.д.).

 

Вот список вики-сайтов (на русском), в которых содержится информация по сеттингу:

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   и Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  - не вики но тоже полезные сайты, с информацией по лору

 

Эти источники взаимно дополняют друг друга. Есть также Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  по Забытым Королевствам, если какой-то термин непонятен или отсутствует в русскоязычных сайтах, можно глянуть там.

 

Вроде всё основное расписал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Изменено пользователем Флавий Аниций
Ссылка на комментарий

17 часов назад, Флавий Аниций сказал:

Привет. Программы для перевода я не использовал, но пользовался сайтами.  Расскажу какими именно :

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Выдаёт наиболее точный перевод, править вручную приходится по-минимуму.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Неплохо переводит, но бывают ошибки.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Качество примерно аналогично с гугл-переводом, местами лучше местами хуже.

 

Все три электронных переводчика могут дополнять друг-друга, переводя отдельные фразы лучше и точнее, поэтому можно пользоваться ими одновременно. Но полученный перевод всё равно придётся корректировать в ручную. 

 

Также можно помогать себе Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. .

 

Важное примечание. Редактируемые файлы формата csv. нужно обязательно сохранять в кодировке ANSI, иначе в игре будут кракозябры. Текстовые файлы удобнее всего редактировать в программах notepad или Notepad++, но там на вкус и цвет...

 

Кроме того, в текстах событий используются различные тэги (например, [Root.GetTitle], [From.GetTitledName] и многие другие), важно следить чтобы электронный переводчик их не ломал, а если сломает то придётся их обратно вставлять в ручную из английского оригинала. Также есть неплохой Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  от Лабеса по работе с тэгами локализации, решил его выложить.

 

Далее, раз хотим сделать перевод мода по Забытым Королевствам, нужно не плодить отсебятину а пользоваться вики, чтобы нормально переводить специфические термины (имена многочисленных богов и персонажей, названия организаций, географические объекты, расы, титулы и т.д.).

 

Вот список вики-сайтов (на русском), в которых содержится информация по сеттингу:

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.   и Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  - не вики но тоже полезные сайты, с информацией по лорую

 

Эти источники взаимно дополняют друг друга. Есть также Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  по Забытым Королевствам, если какой-то термин непонятен или отсутствует в русскоязычных сайтах, можно глянуть там.

 

Вроде всё основное расписал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спасибо огромное

Ссылка на комментарий

Флавий Аниций
4 часа назад, Narkozz сказал:

Спасибо огромное

Без проблем, если будут ещё вопросы - обращайся. 

Ссылка на комментарий

Флавий Аниций

Вышло Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  мода.

 

Спойлер

It's time for another experimental release. And this one's a big one! Experimental Release 89h20 is now up on GitHub, and while the release notes are below, the main news is that this is a big update for people who like non-human OPMs, and the Baldur's Gate series. We have lots of playable BG characters, including Abdel and Sarevok during their appearances in BG1. We have many fixes for our existing BG3 characters, and more added. I'll be doing a separate post just to update our 'playable video game characters' list to reflect this release. And there are about a dozen new OPM realms, many of them duchies, with non-human holders. Because of the extensive map changes, this release breaks saves. Please be aware - the next experimental release will probably also break saves, this time due to trait changes.

So without further ado, the change log!


Bookmarks and Timeline:
The Bhaalspawn Crisis start date is now 2 Eleint 1368 instead of 1 Hammer in the same year. Additionally, both Sarevok Anchev and Abdel Adrian are playable as Dukes of Baldur's Gate in that date, and throughout the month of Eleint.
There are a quite few Baldur's Gate 3 spoilers scattered around, but most of them occur on or after the Toril Restored major bookmark.
The final possible start date is now 1 Hammer 1499. Note that starting after the 'Honor Among Thieves' bookmark may reveal spoilers for the movie.
The fall of Elturgard now happens in 1492, not 1494.
Map:
New provinces: Qarlondrar, Harheldur, Ahruukar, Raskuldin, Khaelud, Fireforges, Graskynar, Utuerth, Skurrukh, Moonrise, Cloak Bay, Wood of Sharp Teeth, Lake Weng, Amstelar, Wild Hills, and Green Shadows
Sage's Bay formally renamed to Crab Reach, and The Ruins to Selskar Vale
Titles:
New de jure duchy of Cloakwood, as well as lots of OPM de jure duchies for new dwarf realms
New titular duchies of Emerald Grove and Night Church
Various historic names updated
Female Grand Dukes of Baldur's Gate are now addressed correctly
History:
Full title histories for new titles, including the Night Church back to the time of Gorothir
Lots of new characters, including some more Baldur's Gate series ones, a notorious Calishite crime-lord, and a very special inhabitant of pre-Time-of-Troubles Waterdeep
Art:
New desktop icon for the mod
New icon for the 1479 major bookmark
New sympathy icons
Several elven clothing sets re-fitted to work better on humans and half-elves
Lore:
Culture descriptions for some cultures and groups; more to follow
FR Wiki links for the Snowsword dynasty
Flavour:
Illithids encountered when adventuring will now be psions
Optimisation:
Many factions
Many ambitions
All nicknames, both vanilla and mod-specific
All minor titles
Bugfixes:
Flind culture now has dynasties and retinues
Shargrailar the Dark now gets a better nickname as intended
A secret dragon's gender changes now take effect
Dwarf/half-dwarf reproduction now works as expected
Orcish religion now reluctantly allows matrilineal marriages
Yuir patrons decision should now only list valid choices
Far Realm fanatics will no longer be distracted by Asmadai rituals, even in theory
Many historical characters are now born and die at the right times
Many others
Have a wonderful time, and let us know how you get on!

nd

ETA: Please use the hotfixed version, now linked above.

 

Ссылка на комментарий

JWTayler

Вышло обновление мода Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Ссылка на комментарий

Флавий Аниций

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Спойлер

Another big experimental release today. Like the last one, this one breaks saves, so be prepared to start anew after downloading it. And we'd like to give advance warning that the next release is also likely to break saves too. And so, without further ado, the changes:

Rules:
You can now control the use of static portraits for lore characters by means of a game rule.
Wonders:
Big expansion of wonders - many of these have not been rigorously tested in gameplay, so we welcome your feedback
New 'Great City' wonder
New 'Wizard Tower' wonder
Dragonborn cultures can now build the 'Great Djerad' instead of the Great Fortress. It's mechanically equivalent, but graphically distinct.
New upgrades:
Divine literature collection
Arcane literature collection
Psionic literature collection
Planar literature collection
Public library
Subterranean passages
Deeper dungeon level
Wing of wizardry
Fogou
All generic historical wonders converted to specific versions
New historical wonders:
Waterdeep, City of Splendours
Huzuz, City of Delights
Kuo Meilan, City of Ghosts
The Words of Heaven at Tanghai (placed in Meinan to get it on the map)
Temple of Saigai
Djerad Thymar
Amaunator's Eternal Sun at Elversult
The Companion at Elturel (no story event for it yet, we know it needs one)
The Raging Flame at Tarmalune
Shoonach
Myth Drannor, City of Song
Skyclave
Towers of Rog'osto
University of Qadib
Fortress of Qudra
Citadel of Thaymount
Glaur, Dominions of Nehu
Character history:
Full rework of Waterdeep, especially from the late 14th century onward. About a dozen new playable patricians, including the notorious Victoro Cassalanter
Partial rework in Cormyr, introducing House Illance and fleshing out House Cormaeril, and filling in a bit of title history for the Wyvernspurs
Much more detailed character history for characters across the Baldur's Gate series
Beginning of a rework in Amn: Illehhune, Hhune, Ifalar and Krimmevol families
More courtiers in many places, and some historical werewolves
Many new dynasties, including some adjustments for existing characters (looking at you, Lae'zel of Creche K'liir)
Geography:
Various wonders' placement slightly adjusted
Regions in the Heartlands and around the Inner Sea slightly amended
Bloodlines:
Fallen angel characters now give a different bloodline from other fiends
Archdevils' bloodlines are now distinguished from Mephistopheles' personal one
New bloodline for an Amnian notable
Titles:
Knights Fentan mercenary company
Grand Duchy of Marsember
Culture:
Bedine ruler titles
Diaman dynasties
Religion:
Vlaakith and Zaerith Megyar-ag-Gith are now deadly rivals.
Bedine characters can always worship At'ar, even if everyone else thinks she's dead
Myrkul and Shar now have Chosen ones, and Sune has one in practice as well as in theory
Diirinka, Blibdoolpoolp and Malcanthet now have patron icons
Societies:
The Lords' Alliance joining rules have been slightly adjusted, and clarified
You can't join the Harpers in or around Shou Lung (they don't compete with the Kuo-Tan)
Classes:
The Shadow's Vigilance ability affects defensive plot power rather than directly boosting intrigue
Lore:
A few more tweaks to culture descriptions, including court languages for all the ones already written
Asabi culture will now be known by the endonym Laerti
Some more distinctive adjectives
Other cultural terminology updated
Optimisations:
Minor titles completed
Laws clean-up started
Fixes:
Removed more real-world references in localisation
Ambitions to become pious or prestigious are once more valid
Chosen of Talona will now be immune to disease, as they should be
Tazok has a dynasty
The Knights of the Unicorn have a sensible composition
No more court dwarfs, in a world that has courts of dwarves
You can no longer generate piety merely by contemplating conversion
You can't be renowned as a slayer of fiends if you are half-fiend yourself
Gur courtiers should now be described in gender-neutral terms when being recruited
The Metatext has its article now
Sundry others
As usual, it's a pleasure to bring you this mod. Have fun, and let us know how you get on. I'm especially interested in any feedback about balance on the wonders.

 

 

Ссылка на комментарий

Флавий Аниций

Мод Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. .

 

Спойлер

Here's what we've got:

Optimisation:
Demesne laws including status of women
Obligation laws
Council power laws
Crown laws
Cultures:
Added Gurri, Raurindi, and Barovian cultures
More cultures have descriptions
Religion:
The Abyssal Cult now counts as evil at last
Vandria Gilmadrith isn't evil, but she's no longer good either
Titles:
The historic duchy of Pelmarin and marquessate of Enzo exist, and the latter is playable
The Order of the Aster stands ready to defend the Solar faith
The Oxventure Guild can be hired
The Guardians of Daggerford are on hand too
Reef Giants now have enatic-cognatic succession, as they should
Events:
Summoned creatures now get properly announced
If the Lotus Throne is taken by an unsuitable holder, it will be destroyed
Lowborn fiends and oni will not generally be promoted automatically
Ardlings will only spawn under much more specific conditions
Long-lived characters with more than one reason to live long will still age properly
Courtiers can die in a wider and more appropriate range of horrible accidents
Rulers who would be pleased with a gate to Baator will no longer get the opportunity to close one
Traits:
Loyalty is now appropriately recognised
Decisions:
An appropriately qualified person can restore the Lotus Throne if it does not exist
You can no longer join the elven Retreat while at war
Extracting secrets should now be beneficial to the perpetrator
Societies:
Dark elves can join the elven warrior lodge if they otherwise qualify
Character history:
Partial rework of Amn - new title holders, better dynasty trees - more to follow
Overhaul of interregnum-era Tethyr, lots of horrible new playable characters
History changes in Impiltur - no effect on play
Lots of new minor characters
Lots of tweaks and improvements to existing characters
Luna's surname is now Silverblood (thank you, BG3 data-miners)
Arilyn Moonblade's life is a bit more colourful
Abdel and Imoen will no longer be falsely imprisoned
Kyriani Agrivar retires to Red Cliffs
The Dark Urge will now haunt Baldur's Gate from a more appropriate date
Some of the other Baldur's Gate 3 origin characters will now be a bit more... in-character
Casus belli:
Count-tier barbarians can now undertake great adventures, and the localisation says so
Bahamutans can smite evil, and fiends can be smote
Pagan subjugation should now work as intended
Nicknames:
Lots of new nicknames added, including most of the ones from Nicknames+++
Rulers are less likely to be called 'the Boy King', and less likely to be stuck with it for life
Graphics:
The Dark Urge now has only the right number of horns
Several missing patron/branch icons added
Merchant characters will not try to wear too many different kinds of headgear at once
Localisation:
More cultural title localisations
References improved for deities including Shar, Malar, Vlaakith, Tchazzar, and Zaerith Menyar-ag-Gith
Half of the Katakoro Shan will now be referred to as the Ghalyi Shan
Bug fixes:
A stray pixel will no longer disrupt wayfinding
Lots of localisation has been fixed, including removing real-world references
Experts invited from Shou Lung will retain their original cultures instead of converting
Eunuchs and dead people are less concerned about matters of reproduction
Experience totals now have localisation
Bhaalists can now, as promised, plot to murder their children and sworn-siblings
A lot of provinces which are underground are now in the Underdark region
We've got more planned, as ever. I'm currently looking at another experimental release in two weeks, but we'll keep you posted.

 

Ссылка на комментарий

Флавий Аниций

Вышло очередное Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. .

 

Спойлер

Mostly bug fixes this time:

History

  • A new historical Magister
  • Some title history glitches fixed

Culture

  • More cultures have descriptions

Wonders

  • Raurindi culture can build pyramids
  • Hindu temple removed completely
  • Burial ground upgrades correctly flagged
  • New 'barrow' upgrade for stone circle

Nicknames

  • Yet more nicknames

Bugfixes

  • Reduced lag due to 'Cuckold' nickname
  • Historical wonders correctly flagged and barred from being duplicated
  • You can now safely join the Black Network if you hold, or are vassal to, the Zhentarim title
  • Generated barons' culture will no longer be wrongly randomised, but will instead be fixed
  • Block some god names from changing when they shouldn't
  • Lots more loc fixes
  • Vanilla mercenary princess gets her correct troops
  • Sending concubines to Shou Lung reflects the emperor's sexuality
  • You cannot send creatures with unusual reproduction to Shou Lung as concubines or eunuchs, nor those without hands as commanders

 

Ссылка на комментарий

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ответы 55
  • Создано
  • Последний ответ
  • Просмотры 7501

Лучшие авторы в этой теме

Популярные сообщения

Флавий Аниций

Faerun - Forgotten Realms     Мод по знаменитой фэнтези-вселенной "Забытых Королевств".  Известной нам благодаря сериям игр: Baldur’s Gate, Neverwinter Nights, Icewind Dale, а такж

Флавий Аниций

С момента выхода мод многократно обновлялся. Не так давно вышел Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.     Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.    

JWTayler

Мод обновлен : Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Флавий Аниций

Вышла Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  мода.    

Флавий Аниций

Вышел Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.     Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Флавий Аниций

Там есть и более свежий релиз - версия 0.7.0   Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.     Как раз сегодня вышел.

JWTayler

Вышел хотфикс 0.7.0.2 (Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ), ошибки "BHAALSPAWN.1" ивента больше нет, за обновлениями можно следить в  разделе мода на форуме парадокса, либо на сайте гитхаб, ссылки в  ш

JWTayler

Вышло обновление Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу


Copyright © 2008-2024 Strategium.ru Powered by Invision Community

×
×
  • Создать...