vitovt13

Warhammer: Geheimnisnacht

999 сообщений в этой теме

Рекомендованные сообщения

vitovt13
 
Warhammer: Geheimnisnacht
 
SFrioBU.png
 

Скачать:

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (CK2 v3.3.3)

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Geheimnisnacht – Известна в Империи как ночь таинств. В эту ночь темная луна Моррслиб бросает свой безобразный свет на мир. Весь год её орбита, а следовательно, и фазы непредсказуемы, и лишь в одну эту ночь она приближается к миру, усиливая колдовские ветра и преображая их в бури, а тёмная магия собирается в незримые скопления и течения. Именно эти потоки пробуждают мертвецов, уродуют младенцев в материнских утробах и заставляют скот пожирать друг друга. На Гехаймниснахт ослабляются преграды между реальностью и Владениями Хаоса, в эту ночь узкие пути становятся большими, а большие – огромными, что позволяет тысячам демонов до самого рассвета сеять гибель и разрушение в мире смертных.

 

Начиная с 2010 года IC вы можете играть за практически любую фракцию, доступную в Warhammer Fantasy.

Карта от холодного Наггарота и жаркой Люстрии на западе до непроходимых гор скорби на востоке. От смертельных пустошей севера к засушливым пустыням Арабии и Неехары на юге. Будете ли вы бороться с силами хаоса, или подвергнетесь их искушению? Выбор за вами.

 

Особенности:

  • Совершенно новая карта со всеми важными местами Warhammer Fantasy.
  • Множество различных рас на выбор, каждая со своими особенностями.
  • Станьте магом и контролируйте ветра магии.
  • Станьте вампиром и даруйте другим тёмный поцелуй смерти.
  • Станьте вечноизбранным чемпионом Хаоса и поведите орды на южные земли.
  • Станьте культистом разрушительных сил или прогоните их из вашей державы. Будьте осторожны, вы никогда не знаете кто именно является рабом тёмных богов!

И многое другое…

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

i

Мод англоязычный, русификатора к нему пока ещё нет. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

i

DLC Ruler Designer не совместим с модом. Не создавайте своих персонажей.

 

Спойлер
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

Спойлер

 

  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (CK2 v2.8)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (CK2 v2.7.1)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ( CK2 2.6.2/2.6.3 )
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. ( CK2 2.6.2/2.6.3 )
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  + Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. )  (CK2 2.6.2)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (CK2 2.5.2)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. (CK2 2.5.?)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.  (CK2 2.4.5)
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  • Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

 

Спойлер

 

v1.1

  • Toned down the frequency of Greenskin vassal-liege duels
  • The Greenskin kingdom/empire breakout on it's ruler death will only happen now if the ruler was independent
  • Re-arranged the Arabyan city buildings so that they make slightly more sense
  • Fixed an issue with Centralization law showing up for Greenskin realms
  • Basic implementation of Khaardun, the Everchosen during the start date
  • Lore of Heavens Non Combat, Lore of Heavens Proc events, added hooks for other lores in dueling engine
  • Localisation changes, added passive learning generation to magic power event cycle
  • Settle Grudge CB now takes a part of the defeated party's treasure if they're Greenskins, Skaven or Chaos Dwarfs, instead of killing them
  • Added a bunch of defines modifiers that didn't get moved to the override files from the old defines replace ( MAX_LONG_REIGN_BONUS, MALE_ATTRACTION_CUTOFF and FEMALE_ATTRACTION_CUTOFF )
  • The Seduction focus "age risk" event should now trigger or not trigger properly for certain long lived races or immortal characters
  • The Beastman and Lizardman job action events' chance to trigger should now show properly when highlighting the respective job actions
  • Moved a bunch of on_action yearly pulse events back to less performance heavy MTTH with proper pre-triggers in place ( more to come )
  • Removed Dwarf Tunneling decision ( Obsolete and hardly working )
  • Doom Counter notifier is now actually a notification ( ie. will appear in the top right corner with the rest of notifications )
  • Minor Bug fixes to Magic System, update to magic cooldowns, update to dueling to cover Slann
  • Universities should now work properly for both male and female sons and parents ( except in the Arabyan case, of course )
  • Added Erengrad event chain for Kislev, added the fearfrost trait and event for Tzarina of Kislev to acquire it
  • Fixed the Fingerpori coat of arms to display, was displaying as gray
  • Added fearfrost trait to starting Tzarina, as well as her female predecessors
  • Emperor now gets claims on the King titles of elector counts who refuse his rule during unification
  • General fixes to unification to make it less messy
  • Imperial dynasty flags updated
  • Significantly nerfed Nehekharan castle buildings, mainly the tomb structure
  • Added ships for Lizardman cities and castles, praise the old ones!
  • Black Orc portraits should no longer have helmets clipping through their helmets
  • WAAAGH event troops no longer suffer from attrition ( subject to change )
  • Boosted the number of ships spawned by WAAAGHs
  • Gave tanistry to every owned title in de jure Albion
  • spell resist mechanics added
  • Fixes for Spawning pools
  • Basic Localisation for lore of beasts testing
  • Temporary fix to obscenely unoptimized event
  • Nehekharans, Vampires and Daemons should now regenerate lost eyes, limbs, and other Reaper's Due stuff
  • Buffed temple piety income
  • Item inheritance should work correctly now ( I.E. it should go to the dynastic heir whenever possible )
  • Imperial State Troops are no longer held by adventurers ( hopefully this will stop random game overs and nomad inheritances all over the Empire )
  • Empire will now be elective upon peaceful reunification
  • Successful Grudge Wars against permanently grudged races ( Greenskins, Skaven and Chaos Dwarfs ) will now have a 5 year cool-down period against the executed target's heirs
  • The Underground Invasion CB ( Available for Goblins, Dwarfs and Chaos Dwarfs against Underempire counties ) should now work correctly
  • Switched around dwarf garrison modifiers for walls
  • Buffed all new greenskin buildings
  • Changed Black Orc HI numbers
  • magic balance changes for spell cycles
  • Fixed reference to inexistent government
  • Disease immune races should no longer get Lover's Pox through seduction/tumbling events
  • Added the anti-death IF to some death commands missing it
  • Removed many minor special buildings for performance reasons, these include:
    • Empire: Averheim, Wurtbad, Hergig, and Wolfenburg
    • Bretonnia: Artois, Lyonesse, Gisoreux, and Montfort
    • Border Princes: Akendorf
  • Added new special buildings, these include:
    • Norsca: Olricstaad, Ufsland, and Kraka Drak
    • Araby: Al-Haikk
    • Tilea: Remas and Miragliano
    • Estalia: Magritta and Bilbali
    • Kislev: Erengrad and Praag
    • Bretonnia: Mousillon
  • Minor buffs to existing special buildings for Dwarfs and Tlanqua
  • Greenskins get Mount Gunbad and Azril-Ungol as special buildings
  • Western Dwarf holds of Karak Hirn, Karak Norn, and Karak Izor removed
  • Iron Peak was changed to represent a restored Karak Eight-Peaks
  • Night Gobbos can no longer build both goblin camps and night goblin camps in the same holding.
  • Added descriptions to the Estalian unique buildings
  • Bilbali is now a city and the main holding of the province with the same name
  • Fixed characters studying at universities, returning as hedonists and not getting the Academic trait
  • Dorfs can now get an arty retinue
  • Minor rebalances for Dwarven gunpowder barracks
  • Added localisation to the Al-Haikk special building ( tried to be as accurate to both canon and Silf's fluff as possible )
  • Tweaked some of Araby's title localisations so it makes a bit more sense
  • Only Ormazdics and Kitabids have access to the vanilla Muslim conquest CB now
  • Forest Goblins can no longer colonize a province twice
  • The Warboss leading Black Crag is now a Black Orc
  • Nerfed Black Orc duel stats a little bit
  • Added descriptions for the Tilean unique buildings
  • Localization for Kraka Drak, Praag, Erengrad, Olricstaad, and Ulfsland
  • Heresy icons for the three Imperial faiths were fixed
  • Added missing decision file preventing trade posts from being abandoned
  • Added settlement decision to purge Skaven from surface provinces
  • Settlements decisions to purge Beastmen, Greenskins and Skaven now show up in the "important settlement decisions" pop-up for better clarity
  • Added localization to the Karak Eight Peaks unique building
  • Spreading Skaven or Lizardman cultures through normal means ( the random culture conversion event and the tribal settle tribe job action ) will now also spread the respective race's religion
  • Can no longer spread culture to Skaven provinces through the usual means
  • Miscast rebalance, nerfed high magic non combat
  • The Conclave "spouse offers to sign non-aggression pact" event should now target more sensible characters ( e.g. order races will target order races, and greenskins, skaven, beastmen and ogres are not options anymore )
  • Removed missing buildings from province history
  • Added magical power to Chaos Dwarf Sorcerer-Prophets missing it in character history
  • Bumped the starting age of several Norse Dwarf rulers
  • Ogres can no longer settle as merchant republics
  • Only Zealous AI characters will mend the Imperial religious schism now
  • Prettied up the Duel Engine a bit, localization-wise
  • Fixed an issue where, if your opponent fled a duel you wouldn't be correctly notified or you would get an event saying that you fled from battle
  • Added family to the Erengrad patricians so that the starting houses don't die out so quickly
  • Fixed broken Tobol river
  • Old Magic Engine removed, Lore of Ice (Unlocalized) Lore of Orcs (Half Localized) Lore of Tzeentch, Lore of Slaanesh ( Tomb Kings use light lore, Chaos Dwarves use Fire Lore)
  • Implemented resistance to 9 lores of magic, more rebalances for miscasting items, caster levels, more creature traits for spell casting.
  • Custom CoAs for Bretonnians and Dwarfs, additional CoAs added for others.
  • Cleaned up the muddled yellow trident Bordeleaux flag
  • Added new flag for Red Duke, old one is retained as a .bak file.
  • Added Halfling Pie Week and localisations for it
  • Minor fix for Couronne flag
  • Added CoA for Azalaïs
  • Cleaned up Montfort flag
  • Added Ulrican religion as an alternate trigger to Norscan culture group for becoming a berserker
  • New CoA for Cadai elves
  • Renamed "Blood Pact" to "Midnight Aristocracy"
  • More Nurgle daemon names
  • Fixed some parser syntax errors
  • Fixed a namespace number that went over 99999 ( could cause some event collision errors )
  • Fixed "has_landed_title" being used instead of "title" in a title scope ( has_landed_title only works in character scope )
  • Renamed El Cadavo to the ( only known ) canon Estalian colony, Santa Magritta
  • Added some cultural title renaming to the Cathayan-occupied parts of Lustria
  • Most of the Cathayan lands in Lustria are now feudal
  • Surface Skaven Clan Volkn moved to Fire Mountain ( their actual lore accurate base ), the Dwarfs of Clan Angrund now moved to Volkn's former home province ( Karak Azgal )
  • The holder of Clan Angrund has a strong claim on Karak Eight Peaks now
  • Can now only replace a Conclave dynamic merc band's captain with a character of your same religion group ( ie. no more Nehekharans replacing Tilean commanders in Tilean merc bands, hopefully )
  • Fixed some case sensitive stuff that could cause crashes in Linux OS
  • Fixed a local issue with Urban Militia
  • Also fixed Marcheur lords not getting new title local for BP.
  • Added a check to the independent witch hunter succession ensuring it only triggers for congregation governments ( this will probably end the game over/instant congregation switch bug epidemic )
  • Tweaked some of the ormazdic/muslim traits so that the opinions apply to those of the same religion
  • Moved the independent witch hunter election gov trigger check to an IF limit to avoid certain situations where it should trigger and wouldn't
  • Gave the Marsh terrain a province image pic
  • Imperial retinues(except for the knights) are now all 80 men each.
  • Retinues can be used by any Imperial, regardless of title or rank.(They are still culture locked, and the emperor has access to all, so long as the proper Elector-count is vassalized.)
  • Added back the event that removes RIP depopulation province modifiers
  • Fixed some minor local issues with imperial buildings
  • Buffed free company levy numbers a bit
  • Significantly nerfed Ungol and Roppsman military buildings; On the flip side, buffed Kislevite and Gospodar buildings
  • Kislevites get gunpowder units in exchange for losing their war beasts, and the Kislevite stable has been given extra knights to compensate
  • Changed numbers for Kislevite retinues, also added new retinue shared among the Gospodars and Kislevites
  • Added some new buildings for non-chaos Dwarf merchant republics
  • Dwarf barons can no longer use retinues
  • Modified/Added MTTH modifiers to the Reaper's Due disease removing events that take into account the lifespan of long-lived races
  • Added CD mansion buildings
  • Added Hobgoblin retinue for CD, made the CD retinues similar to their non-corrupted counterparts, and added a Hobgoblin debuff to the Dwarven culture modifier
  • Fixed some Dwarf tech requirements, also made mines buildable on wasteland provinces, and the first three on hill provs
  • Added a more Dwarf renamings to the Darklands
  • Non combat magic menu added
  • Finished Bretonnian building chains
  • Allowed Dwarf mines to be build in the underempire
  • Warpstone mines can only be built by Skaven characters
  • Fixed some technology problems with vampire/grail knights
  • Bugfix to Araby Universities
  • Globadiers and Jezzail dens are no longer auto-built at the start of the game
  • Changed unit numbers for a large amount of small unit retinues, they should withstand combat a bit better now
  • Fixed a bug with Erengrad not appearing in it's holding.
  • Fixed an issue with lizardman city buildings
  • Also fixed an issue with Hochland's retinue
  • Filled out holdings for all provinces
  • Added some triggers to stop certain races ( greenskins, lizardmen, skaven... ) from receiving "female" lovers through some event chains
  • Certain focuses ( seduction, intrigue ) will no longer be taken by the AI if certain game rules are enabled
  • Fixed shrewd and dull not having the proper opposing traits
  • Tentative fix to the duplicate Beastmen clans on inheritance
  • Can now send slaves into provinces through a settlement decision (The AI will still use the old slavery menu method, for compatibility reasons)
  • Tweaked the Beastman liege-vassal duel events to avoid certain weird bugs
  • Chaos Undivided characters now also have access to the Chaos Offering decision that was already available to the other Dark Pantheon religions (They can choose which Chaos God to sacrifice to, but can only offer lesser sacrifices and the reward/risks are much lesser than for dedicated worshipers)
  • Chaos Undivided characters might now ascend to Champion-tier ( but not Chosen or Daemon Prince ) once with a random Chaos God, which Champion trait you gain depends on various factors, such as traits, stats, and favour with each Chaos God
  • Alternatively, balancing favour with each of the Ruinous Powers will instead increase your chances of getting the "Undivided Champion" trait, which doesn't grant as much stat bonuses as the god-specific champion traits but doesn't bring any malus either
  • Chaos Undivided characters with a Chaos God-specific trait might now switch to that god's religion through newly added decisions (Switching religions this way will grant you a large quantity of favour with the religion's god, but will remove that same quantity of favour of the other gods)
  • Mind Influence Spells for Shadow Lore Non Combat
  • New Host of Chaos flag
  • Added mechanics for an AI Everchosen to spawn; if theres no living Everchosen, a new one will be set to spawn ( with a mean time to happen of around 90 years ) in the Chaos Wastes with considerable event troop spawns, he will proceed to blob in the Chaos Wastes and making his way down to the Old World
  • The Everchosen may use the unique "Everchosen Invasion" CB which, on victory, takes all the counties in the kingdom where the CB was declared to, and ones occupied during the war as well (Characters of Chaos or Norscan religions might submit and surrender to the Everchosen through an event when this war is declared against them)
  • The Everchosen now has a unique gfx culture
  • Using the "send slaves" settlement decision will now actually subtract slaves
  • AI Everchosen no spawns with extra money
  • The Everchosen now gets a built-up nomad holding on his first victory
  • The Everchosen now gets the Nurglite disease bonus modifiers
  • The Grand Generaless' demesne should now be feudal
  • Fixed issue with Chaos Spawn retinue not having a proper special troop assigned
  • Ensured all name files are in ANSI encoding
  • More helpful hints and tips
  • Compatch to 2.7 and Monks & Mystics
  • Added 5 secret Chaos Cult societies and removed old Chaos Cult system.
  • Replaced the Geheimnisnatch suspicion system with vanilla's visibility system
  • Added the Order of the Bleeding Heart ( Shallya )
  • Members or rank 3 or higher ( Magus or High Magus ) of any Chaos Cults can attempt to infiltrate secret cultist cells to provinces within their realm
  • The High Magus of a Chaos Cult can start an uprising in their realm, all the provinces with secret cultist cells will flip to the respective chaos religion, you will declare an independence war against your top liege if not independent, and all fellow cultists inside your realm will get a chance to join you in the uprising (Using this decision will cut all your ties with the secret Chaos cult, though)
  • Moved most items from traits to proper artifacts
  • Added specific religious opinion modifiers to some traits ( ie. Grail Knights now get an opinion bonus towards Grail religion characters )
  • Chaos Champion and Chosen of any culture may now also get their respective Chaos armour represented in their portrait
  • Members of Ulrican and Sigmarite holy orders now get Wolf-Priest and Warrior-Priest clothing, respectively
  • Fitted map border model (after being missing for years)
  • Tzeentch recruitment event loc should show properly
  • Added anti-death checks to some of the MnM stuff
  • As a Chaos Cultist, sacrificing someone of an opposing God's cult ( Slaanesh for Khorne, Tzeentch for Nurgle, Nurgle for Tzeentch and Khorne for Slaanesh ) might now yield extra society power
  • Added scripted triggers to a bunch of events in health_events
  • Added some pre-triggers to the most problematic even triggers
  • Removed the standard "ill" trait from all starting characters in character history ( doesn't make much sense )
  • Added triggers to check if a character is a demon and if they can get sick
  • A bunch more optimization pre-triggers
  • performance increase to nurgle's blessings
  • The AI can only use the Elf Courting targeted decision if it's a count-tier ruler or above ( performance improvement )
  • Elven barons and landless courtiers will now court through a bi-yearly on_action pulse random event ( performance improvement )
  • Added clothing specific to members of the Hashisin secret society
  • Moved pig and toad portrait effects from portrait properties to their own conditional overlay
  • Fixed H name search bug
  • Added lore based creation dates to runefangs
  • Fixed spawning of ostermark runefang
  • Added (unknown) creation dates to regalia of chaos created for the AI Everchosen
  • Implemented the Cult of Pleasure as a fully working secret society, available to both Druchii and Asur
  • Pleasure Cultists gain the ability to twist fellow Elves into the Cult of Pleasure at rank 1, and the ability to Quirk people at rank 2
  • Most of the mechanics related to the Cult of Pleasure are the same for the secret society (Being openly exposed as a pleasure cultist means that you leave the society and become an open worshiper of Atharti, independently of being Asur or Druchii)
  • Added some items from the WHFB common lists into the game as artifacts.Pending balance.
  • A random batch of common items will be distributed amongst all landed rulers at the game's start
  • Now only humans, elves, dwarfs, halflings and ogres can become the captains of dynamic Tilean/Estalian feudal mercenary companies
  • Bretonnians now properly get the "true knight" modifier ( ie. vanilla re-localized True Christian Knight )
  • The options in the recruitment ritual for the Chaos Cults no longer care if the ruler is married or not ( unless he's being recruited into the cult of slaanesh )
  • Entering any Chaos Cult or the Cult of Pleasure now actually switches your secret religion to the one related to that cult
  • Set the Chaos Cults and the Cult of Pleasure as the "secret cult" of their respective religions
  • Added more unique CoAs to take advantage of those that are already made but not utilized
  • Added some dynasty CoAs so that various Ormazdic rulers have unique arms that match their realm CoA
  • Added Lizardmen 3d models
  • Fixed some issues with first Khemri royal tomb building
  • Fixed an issue with Druchii being able to build two wall types
  • Added Tomb Kings 3d Models
  • Fixed the wainriders insane attack stat
  • All Chaos Dwarf slave buildings decrease garrison size, numbers aren't final so they'll likely need tweaking
  • Changed all files related to the unit models to use lower case characters to fix CTD for Linux users
  • 85 minute of new music added, composed specifically for the Geheimnisnacht Mod
  • Typographical edits and grammatical tweaks
  • added orc models
  • Dark Elf Models added
  • Made it less likely for elfs to spontaneously join the cult of pleasure
  • Made joining the cult of pleasure even further less likely
  • Bug fix for Nurgle's Blessings
  • Reduced mutation chances for Purple Hand
  • Made nurgle's blessing for leprosy remove entire fertility malus
  • Removed vanilla MnM event that have geheimnisnacht equivalents
  • Society bug fixes for corrupting a priest/prisoner induction
  • Added checks to make sure you can't quirk/twist daemons
  • Fixed issue with gaining cruel from quirking while already cruel
  • High magic effects should no longer automatically trigger
  • Reduction in chance of doom counter by 25 times.
  • Fixed Nurgle's Touch bug

 

v1.0.2

  • Minor local changes to norscan collapse events.
  • Fixed an issue related to pirate walls
  • Added Arabyan chains for cities, temples, and castles
  • Fixed up Arabyan culture modifier, and gave it to the Nehekkas as well
  • Change unit numbers for Myrmidens
  • Changed some local for Khypris and Akendorf
  • Long lived characters like Elves, Dwarfs, Grail Knights and miscellaneous immortals (elixir of youth, vanilla immortals) much less likely to get ill until certain age limits (Grail Knight: 100, Dwarf/Chaos Dwarf: 150, Elves: 500 misc Immortals: 2000)
  • Added some new retinues for the Arabyans (Three for Each culture+Nehekkas)
  • fixed magic menu duplication bug
  • Only Humans, Dwarfs, Elves, Halflings and Ogres might now get the Lunacy Self-Worship event (Undead characters [Vampires, Nehekharans] and Chaos worshipers are excluded even if members of those races)
  • Compatched some events to 2.6.3
  • Toned down the number of (old) magic engine magic special troops the Nehekharans get when casting
  • Hopefully fixed a strange bug where levies disappearing when fighting against mages who use the old magic engine
  • Added back item inheritance
  • Most vanilla minor titles revised so that they fit better with Warhammer (Dwarfs can no longer name masters of the horse or keepers of the swans, etc...)
  • Added a few new flavor minor titles for Old World Humans and Dwarfs (more to come for other races and factions)
  • Added a Forest Goblin count in Albusdorf, in the Border Princes
  • Added a Savage Orc ruler in Chayük (Badlands)

 

v1.0.1

  • Commented out missing events at the on_actions files
  • Fixed the syntax at some check_variable commands
  • Fixed wandering genius physician being of random culture
  • Character history fixes
  • Reverted to old Chaos Dwarf title localizations
  • Character family links fixed
  • New Reaper's Due illnesses now actually give attributes bonuses for Nurglites
  • Potion of Cure Disease now cures Cancer
  • Additional Reaper's Due disease/symptoms system integration into Warhammer events
  • Added additional triggers to stop disease-immune races from catching diseases
  • Replaced unused illness traits with the renamed vanilla ones actually in use
  • Removed fort level penalty from some modifiers to avoid negative fort level numbers bug
  • Fixed Old Kiallakr's and Valka's era select character description
  • Fixed the bug where the Proselytize job action wouldn't show up for some court priests in the council tab
  • New Nehekka dynasties
  • In a situation where a Dwarf would issue a Grudge against a member of his same Clan, it is now the offending party and their children who will be expelled from the Clan
  • Made all Kislev's Tzarina's holdings True Cognatic
  • Nurglite cultist province plot now spreads a random disease outbreak (Nurgle's Rot excluded for now)
  • Having a Plaguebearer daemon at court might also start a disease outbreak in your capital
  • Fixed the WAAAGH warning against target event localization
  • Daemon names expanded
  • Texture mod removed for maintenance
  • Amazon, Lizardman dynasties expanded on
  • Fixed provinces growing back while using a removal submod
  • Removed female patricians
  • Fixed stray pixels
  • Removed DLC map monuments
  • Added Black Orc, Savage Orc, Forest Goblin and Night Goblin portraits/gfx cultures
  • Greenskin provinces will now flip to a Greenskin's ruler culture and religion (in a MTTH of 10 days) if the ruler is in the same Greenskin culture group as the province (For example, Goblin rulers will flip the culture of Forest Goblin and Night Goblin province to their own instantly, but can't flip a province of any Orc group culture, they must still do it through the "Settle X with Greenskins" province decision as usual)
  • Greenskin buildings are now set using the new cultures, rather than terrain as before
  • Black Orc characters might now show up in the court of too strong or too weak Greenskin realms (Realms that are either ruled by a Weak Warboss or with a realm size of 20 or more) and challenge its ruler to a duel for the control of the tribe **Be warned, they're brutal opponents**
  • Changed province and character culture of some Orc and Goblin realms to the new Greenskin sub-cultures to better reflect the fluff of some areas (Savage Orcs in the southern Badlands, Night Goblins in the mountains, Forest Goblins in the Southlands...)
  • Greenskin revolts now use the new Greenskin cultures (Savage Orcs pop up in the Southlands, Night Goblins in the mountains and Forest Goblins in the forests)
  • Added a couple of new buildings for the Savage Orcs and the Forest Goblins
  • "nomadgfx" graphical culture renamed to "nehekagfx" to avoid conflict with vanilla's gfx culture
  • Beastmen now have the same duel stats as Humans and Skaven
  • Set some unused or aesthetic cultures to hidden in the ruler designer
  • Receiving the Nurglite disease blessings now removed bedridden and mild illness modifiers
  • Fixed tradeposts not having buildings in some situations
  • Added a Game Rule controlling the frequency of Battlefield Duels
  • Greenskin dynasty improvement
  • Added New Nurgle magic Lore, and fixed magic casting issues

 

v1.0

  • Added Albion
  • Albion is completely isolated (If your capital is outside the Albion region, you won't be able to declare any kind of war to any title whose capital is in Albion; The inhabitants of Albion can declare war amongst themselves as usual)
  • Ships with embarked troops traveling through the Mists of Aalbion sea province or any of the coastal Albion sea provinces, whose owner is not of Albion culture and Old Faith religion, will find that the embarked troops have suddenly vanished, forever lost to the mist (The inhabitants of Albion cannot cross through the Mists, but they can sail around the coast)
  • The Mists of Albion will eventually disappear in 2302 or whenever the influence of Chaos is strong enough, allowing for wars to be declared against Albion and for characters to marry Albionite characters
  • Added Dark Elf mercenaries around the world
  • Changed a number of mecenary/holy orders to female leadership
  • Added proper Albion portrait set (woad facepaints and all)
  • Disabled on_character_convert_religion event to keep certain races locked in certain religions due to it being a possible crash cause
  • Changes to retinue subunits
  • Fixed issue with khemri building requiring regular walls
  • Begun the effort to make some of the new nicknames appear randomly on rulers
  • Added buildings for non-chaos Dwarf temple and city chains
  • Added a new event that fractures NON-NOMADIC Norscan and Kurgan/Hung group nations if the heir does not some requirements (These requirements are different based on religion)
  • Added a new random list to the minor clan uprising for the Chaos Wastelanders, so old cultures can return from the dead
  • Added localizations and tweaked the new Dwarf city and temple buildings
  • Added building chains for the Asrai
  • Made most of the Kislevite realms north of River Lynsk into Tribals
  • Added Asur and Dwarf map building models, based on re-skinned vanilla Indian buildings
  • Added Halfling buildings
  • Fixed some Dwarf city buildings requiring castle tech
  • Fixed issue with vampire knights, undead horde and daemonic horde special troops not showing properly in the holding levy display
  • Fixed blank event when selecting the Grand Tournament options for the Bretonnian Tournament decision
  • Fixed Goromadny province holders
  • Added Official Submods:
  • Old World: removes Lustria, Naggaroth, Ulthuan and the far Chaos Wastes
  • Ratcatcher: removes the Under-Empire
  • Albion Gone: allows for Brexit
  • Standardised character files and traits
  • Updated credits
  • Moved the Bretonnian Virtue tiered modifier system from triggered modifiers to a single 1-day mtth event for better performance
  • Fixed Chaos Dwarf merchant republics getting spammed with the "slave building not at capital" event
  • Adapted the bookmark characters to the new ID ranges
  • Armaments and artillery can now be both sold by and purchased from Chaos Dwarf patricians and merchant republics
  • Added Valkia the Bloody and the Bringers of Glory, equivalent to Dechala and the Tormentors
  • Bunch of fixes to buildings
  • Removed references to missing/non-existent traits in portrait properties
  • Fixed an issue with a female Estalian/Tilean/Strigany/Sartosan portrait hair frame clipping
  • Fixed an issue with a couple of male Halfling hats being slightly out of frame
  • Reaper's Due and 2.6 Compatibility added
  • Trade Routes now use the proper province modifier icon
  • Renamed all the vanilla localisation overrides from zz_ to 00_ again so that they work properly in 2.6
  • Added the Eyepatch and Mask overlays to all the Human portraits
  • The Pirate Prince of Sartosa now has the full Pirate pack
  • The Todbringer I. Claimant displays the proud Todbringer family tradition of one-eyeness
  • Northern Gods, Old Faith and Akghan religions behave like vanilla defensive pagans now (have home troop bonus, can raise defensive troops, can use the ancestor worship decision)
  • Vanilla diseases renamed to appropriate Warhammer equivalents (Characters immune to disease shouldn't get any symptoms ever)
  • Added the new vanilla diseases to the Nurgle's Blessing mechanics for Nurglites
  • Adapted most of the possible Court Physicians to Warhammer
  • Added pre-triggers to a bunch of our decisions for optimization
  • Races that can't get ill can't recruit or grant the minor title to court physicians
  • Added terrain images for our new terrain types
  • Relocalised the epidemic blame events to the Warhammer setting
  • Merged our disfigured trait with the new Reaper's Due one
  • Some important dynasties ( Unberogen, Leoncoeur... ) should no longer show up as random dynasties
  • Dwarfs may now summon a throng of warriors ( cost 80 piety ) when they're under attack by a religious enemy
  • Nurglites and Nurgle Daemons can no longer appoint or search for court physicians
  • Tribals and Nomads no longer get the witch hunter arrives at court events, nor can they call the witch hunters for aid
  • Added masks and eyepatchs to the Elf portraits ( should line up perfectly )
  • Removed some unnecessary game rules
  • Added eyepatches and masks to Dwarf portraits
  • Added proper Lunatic triggers/calls to the Reaper's Due events
  • Dwarf Oathbreaker war CB should now work properly
  • Cleansing Greenskin presence in the Badlands region is now much more difficult, the chance for failure and revolt is x4 as likely in that region
  • No longer able to establish WoL Business focus trade routes with Greenskins, Beastmen and Chaos Daemons
  • Norscan Blots should work properly again
  • unlocked new duel engine battlefield event for the AI
  • Added Druchii Buildings
  • Added slightly different clothes for norscan dwarves
  • Added a historically-inaccurate-horned Viking helmet as Norse Dwarfs marshal headgear
  • Added hair and tattoos for Slayers
  • Slayers now change to their proper appearance on taking the Slayer Vow
  • Added block to prevent Slayers from getting other "Dwarf class" traits through maintenance event
  • Ogres are no longer allowed to settle down as tribals
  • Considerably boosted the number of spawned troops for the Greenskin WAAAGH!
  • Added new Ogre coats of arms
  • Added new colours for Ogre and Skaven coats of arms
  • Resized Chaos Dwarf coats of arms to fit frames
  • Elves, Dwarfs and Grail Knights no longer get higher chances of getting cancer depending on age, and are much less likely to get cancer altogether
  • Changed some Orc-controlled provinces in Bretonnia to Orc culture and religion
  • A successful Beastman Uprising now destroys all non-Nomad holdings in the conquered province and properly changes the Beastman's government to Warherd government
  • The WAAAGH CB now takes the holdings directly on victory, rather than the titles themselves, to avoid certain crashes and issues (It should still work mostly the same)
  • Water provinces update - moved lakes to their own special sea zone, may or may not help prevent crashes
  • Changed requirements for militia armory, so Sudenburgers should be able to build past the first building now
  • Added some new pirate retinues
  • Dwarfs, Northern Gods and Nehekharan Gods characters may now pick a minor deity as vanilla's defensive pagan religions
  • Added some (albeit bad) local for duchy and kingdom level titles in the Border princes
  • Added some more ways to get Grudges: on plot discovery and on divorce if a tithe has not been paid to the spouse
  • Added new Dwarf mechanics
  • Slayers might now cross over to Greenskin/Skaven/Beastman/Vampire/Chaos realms if they reach a border with them and challenge the ruler to a duel
  • Slayers might now progress through the Slayer ranks ( Troll Slayer, Giant Slayer, Dragon Slayer, Daemon Slayer ) on duel victories
  • Having unfulfilled Grudges progressively apply a "Unfulfilled Grudges" modifier penalty which will subtract piety from the character (There are up to 5 levels of the penalty, and it will stay at the 5th one if you go beyond 5 unfulfilled Grudges)
  • Dwarfs might now ask for a compensation of titles when using the "Demand Compensation" targeted decision, but only against Dwarfs whose demesne is greater than 1 title
  • Merged our immortal_trait with vanilla's Immortal trait
  • Removed impose Greenskin law change decision
  • Immortals should no longer die on some Conclave event-related accidents
  • Races who are naturally immortal should no longer trigger the Reaper's Due immortal suspicion event for their vassals
  • Dwarf lowborns no longer can issue Grudges
  • Added a game rule to control the Canon/Non-Canon Interracial Marriage and Conversion options (Removed the startup event)
  • Added a game rule to decrease the frequency or completely disable the random Chaos Mutations ( Mutations by events and others will still happen as usual )
  • Random Greenskin and Beastmen uprisings will no longer happen if the provincial revolts game rule is set to "none"
  • BETTER TREES
  • Added Game Rule to slow or disable the Ulthuan depopulation mechanics
  • Added Game Rule to slow or hasten the Lustrian Jungle growth
  • Lustrian disease events properly updated to Reaper's Due
  • Landless Stromfels Pirates and Atruhayid Corsairs might now also become adventurers or raider adventurers
  • Characters of Atruhayid religion with a port province as their capital will get Corsair title localizations instead
  • Grudge Wars may now also be declared against a liege whose vassals a Dwarf has Grudges against
  • Added on_death Grudge against a Dwarf's assassin (Grudge will be issued by the Dwarf's closest living relative)
  • Added AI-only timer for the "Demand Grudge Compensation" decision so that the AI doesn't spam it
  • Prosperity now grows half as slower in Dwarf, Elf and Lizardmen provinces, much slower in Greenskin, Beastmen and Ogre provinces and slowest in Nehekharan provinces
  • Elfs, Dwarfs, and Warhammer immortals may no longer get the Reaper's Due immortality quest events
  • Properly integrated the "Physician-Missionary" event to Warhammer stuff
  • Updated New Duel Engine with the Dwarf Slayer stuff
  • Fixed possible bug that stopped Bretonnian Knight-Errants from becoming full Knights on a situation where they inherited a title after their father died
  • Added new Duel Engine

 

v0.13.4

  • Added female landed characters to Estalia
  • Renamed Albionite culture/group to Albion
  • Renamed Sanguine group to Strigany
  • Standardised/tidied dynasty entries
  • Tidying culture files
  • Remove mountain_pass terrain
  • Fixed beastmen uprising event causing CTDs
  • Fixed supercourtier bug.
  • Lahmians can only bring to court non-Chaotic Human lovers now, to avoid a certain crash
  • Added new buildings to Nehekhara
  • Greenskins, Skaven, Vampires, Ogre and Chaos Dwarf children can no longer be converted away from their religion or culture by using the Faith or Heritage childhood focuses
  • Chaos Dwarfs might no longer convert away from the Hashut religion
  • Fix in Z_1_magic_system_power.txt
  • Made the Marienburg-Norsca trade route better looking
  • Added the black pyramid of Nagash to Khemri, and added potentials to both it and Arkhan's tower so that only Nagashis can use the buildings
  • Added female characters to Chaos Wastes
  • Cleaned up Hung and Kurgan names
  • Made chaos wastes dynasties more chaosy
  • Added eligible bachelorettes for all chaos wastes cultures and religions
  • Added and localized a new Chaos Nomad building chain
  • Added new Chaos Nomad retinues for Kurgan while hung use a mix of old and new
  • Character adjustments
  • Made Ungol names actually gender neutral
  • Made Mousillonians actually Mousillonian
  • Added Watch Tower buildings to missing provinces
  • Fixed a typo with the tribal version of the warrior cult, and halved it's bonus numbers
  • New building chains for chaos dwarf cities and castles
  • Added Dwarf localization to the Dragon Isles
  • Further adjusted Chaos Wastes dynasties to be less obviously real-life names.
  • Removed continental/Latin/Semitic names from Albion culture
  • Region and Mercenary localisations added
  • Many mercenary bands altered in composition and location
  • Dechala the Denied One has brought the Tormentors to the Isle of Gaman and is looking for work
  • Revised troop numbers from norscan buildings
  • Added chariot values into the static modifiers where they fit
  • Chaos Dwarf Sorcerer petrification event mean time to happen lowered from 1000 years to 200
  • Added icons for the Chaos Dwarf Petrification traits
  • Ulthuan Asur buildings in provinces should no longer disappear when another high elf of a different culture takes the province
  • Added AI weights to the first new keep buildings, so the AI should absolutely prioritize building them over anything else first
  • New flags for mercenaries and other titles that were blank or low quality

 

 

i

Установка:

Из основного архива помещаем папку мода и mod-файл в соответствующую папку для модов по адресу C:\Users\Username\Documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II\mod\

Не устанавливайте по адресу "[папка с игрой CK II]\mod\" , иначе мод подгружается неправильно и работает с ошибками.

 

Спойлер
 

 

  1. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. / Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  2. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. / Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  3. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. / Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  4. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое. / Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.
  5. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

 
 
Если надо отредактировать шапку, зовите @had
Изменено пользователем had
зеркало для скачки

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Закреплённое сообщение
EternityKing
8 часов назад, demol сказал:

Чтобы Герцоги-Вампиры вели Объединённое Человечество по дороге выживания и борьбы с Хаосом? :)

Нет, нечего заботиться о скоте, только тирания ночи, только хардкор!
Из новых правительств у нас только Царство, Пираты (И ФРИБУСТЬЕРЫ ОРКОВ!), разные вариации Хаоситов, ну и Южным Королевствам скоро тоже свою версию Имперского Феодализма завезут. 
А пока можешь поиграть за Фимиров и таки вернуть им должное место среди хаосопоклонников. Повернуть, так сказать, ход истории.
 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vlad27
7 часов назад, EternityKing сказал:

Вы точно установили последние версии сабмодов? С дискорда брали?

брал с парадокса версию легаси 1.16, а саб моды с какого то сайта моддб вроде

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

demol
В 02.07.2020 в 14:23, vlad27 сказал:

брал с парадокса версию легаси 1.16, а саб моды с какого то сайта моддб вроде

 

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

-----------
Sub-mods
-----------
All Sub-mods are currently incompatible

 

Собственно вот. На дискорде вроде что-то клали, но неизвестно как оно сочетается с последней версией, так то свеженарисованные портреты пошли сразу в основную сборку, когда её воскресили.

 

//

А, сабмоды на ванильные портреты и не должны работать :)  Там слишком много было переделано.

Изменено пользователем demol

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vlad27
6 часов назад, demol сказал:

 

 

Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

 

-----------
Sub-mods
-----------
All Sub-mods are currently incompatible

 

Собственно вот. На дискорде вроде что-то клали, но неизвестно как оно сочетается с последней версией, так то свеженарисованные портреты пошли сразу в основную сборку, когда её воскресили.

 

//

А, сабмоды на ванильные портреты и не должны работать :)  Там слишком много было переделано.

я потом уже нашел эти саб моды в дискорде, скачал оттуда и так же проблема, орки стали монголами, король стал королевой. Но о чем это я, дата поста с саб модами в дискорде совпадает с датой выхода 1.16, соответственно работать должно, но когда включаешь низкие текстуры происходит это, и ванильные портреты никак не спасают ситуацию. Еще недавно в дискорде появился саб мод на измененный вид карты и есть много саб модов от самих пользователей, но это так к слову

Спойлер

20200704005407_1.jpg20200704005414_1.jpg20200704005514_1.jpg

Изменено пользователем vlad27

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

gokka4444

Вылетает игра после нескольких лет на рабочий стол без ошибок, у меня одного так? P.s: Версия 1.16

Изменено пользователем gokka4444

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

EternityKing
1 час назад, gokka4444 сказал:

Вылетает игра после нескольких лет на рабочий стол без ошибок, у меня одного так? P.s: Версия 1.16

Иногда, вылетает из-за недостатка памяти. Как у вас вообще с производительностью? Если вылетает на автосохранениях - убери опцию и сохраняйся ручками. Еще может крашнуть, если подорветься толпа ребелов у Империи/Сильвании различного толка, да и бесконечные Ваагхи тоже могут напрячь. Кроме подобных войн, есть еще и бесконечные войны за Модрхейм, но от них проблем не замечено, разве что бесконечный геммор. Мод ведет себя лучше прошлой версии, но все еще может вызвать мегрень у слабых пк/ноутбуков. 
Если вылетает в конкретную дату или вокруг определенного ивента, пиши багрепорт в дискорд, с прикрепленными логами под спойлер. Хотя бы через Гугл транслейт, там к этому не придерутся. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vlad27

Вышел фулл пак обновленных саб модов, под новую версию. И добавились несколько новых. Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытое содержимое.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

demol

Я помню, Имперцы (не знаю как другие) могли формировать в провинциях полки, реализованные как команды наёмников.

 

В этой версии они так умеют? При каких условиях и на что надо щёлкать? (помню что в старой версии это было очень неочевидно)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

sashasilaev

Как-то бета фулл русификатор с модом можно подружить? Lite  русификатора на новую версию нет, я так понимаю. Пытался закинуть low texture из сабмодов для новой версии, как советовали - не вышло. Рюриковичи появились и монголы вместо орков

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vlad27
7 часов назад, sashasilaev сказал:

Как-то бета фулл русификатор с модом можно подружить? Lite  русификатора на новую версию нет, я так понимаю. Пытался закинуть low texture из сабмодов для новой версии, как советовали - не вышло. Рюриковичи появились и монголы вместо орков

такая же проблема, можешь попробовать поставить саб мод на удаление какого нибудь континента, тоже говорили помогает. Но играю с русификатором и кракозябрами в названиях

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Bozman

У кого в новой версии шрифты стран и так далее хреновые, можно использовать A Rev. Font Mod - Dark и как раз с ним хорошо работают оба руссификатора, а именно lite с вахой 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vlad27
1 час назад, Bozman сказал:

У кого в новой версии шрифты стран и так далее хреновые, можно использовать A Rev. Font Mod - Dark и как раз с ним хорошо работают оба руссификатора, а именно lite с вахой 

я нашел аналогичный способ, есть офф саб мод для вахи меняющий внешний вид карты и шрифты на ней

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vlad27

Кидаю вам фикс пак исправляющий хаос, теперь не важной какой культуры еретик или откуда, всем хаоситам теперь доступны хаоситские CB. И небольшой бонус в виде специальных CB для хаоситов с трейтом амбициозный. Спасибо MarkFranz#9525 за фикс

Chaos FIX files.zip

Изменено пользователем vlad27

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Bozman
2 часа назад, vlad27 сказал:

Кидаю вам фикс пак исправляющий хаос, теперь не важной какой культуры еретик или откуда, всем хаоситам теперь доступны хаоситские CB. И небольшой бонус в виде специальных CB для хаоситов с трейтом амбициозный. Спасибо MarkFranz#9525 за фикс

Chaos FIX files.zip 44.86 \u041a\u0431 · 3 downloads

А куда скидывать? 

_________
добавлено 2 минуты спустя

Уже не надо, забыл что можно по поиску найти файлы)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vlad27
2 часа назад, Bozman сказал:

А куда скидывать? 

_________
добавлено 2 минуты спустя

Уже не надо, забыл что можно по поиску найти файлы)

Отпишишь потом насчет вторжений которые через амбициозность, они у тебя работают? Именно для игрока, так как я заметил что ИИ им пользуется активно, а вот я почему то не смог или возможно есть какие то условия

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Sotorik

Если у кого то есть нормальный русификатор для версии 3.3.2 то отпишите пожалуйста . В английском не очень хорош, а видео снять надо. Чмок.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

vlad27
30 минут назад, Sotorik сказал:

Если у кого то есть нормальный русификатор для версии 3.3.2 то отпишите пожалуйста . В английском не очень хорош, а видео снять надо. Чмок.

Если ты про русик для самой игрой, то выше говорили как решить с ним проблемы путем шрифтового мода, а если ты про русик для мода, то он игру со временем ломает, да и изначально там местами проблемы 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Sotorik
9 минут назад, vlad27 сказал:

Если ты про русик для самой игрой, то выше говорили как решить с ним проблемы путем шрифтового мода, а если ты про русик для мода, то он игру со временем ломает, да и изначально там местами проблемы 

это так грустно на самом то деле. елдер нормально а вот ваха....любимая ваха

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

demol

Нашёл забавный способ инстакильнутся для главдракулы.

 

Играя в имперских вампиров объединил Империю, сделал титул, строю вертикаль зачищая бунтовщиков.

(Та ещё брань удалена к слову. Нет, делается то элементарно, все имперские религии тебя ненавидят и плетут заговоры, заговоры раскрываются и опа, можно хватать негодяя за зад и отчуждать титул, но соответственно заговоры надо мониторить ручками. И тут хохма, году к 13му игры каждая безземельная собака в Империи желает украсть кольцо карштейна. Полторы сотни заговоров в месяц, пол империи уже в тюрячке а они всё лезут и лезут. Заставили таки жмакнуть на галку авторазбирательства с заговорами и забыть) 

 

Ну так вот. Последними завассаливаю через войну Рыцарей Сигмара. Главрыцарь буквально через месяц вассалитета упарывает косяка и едет в тюрячку. Я отчуждаю его титул.

Сперва порадовался, завассаленные под титул 11 чаптеров это ж 11 полков "псевдо-наёмной" тяжелой пехоты. Отличная standing army.

Но проходит месяц и значит рыцарский конклав выносит мне вотум недоверия, дескать скурвился наш главрыцарь, отошёл от канонов веры, надо его от должности отстранить и нового себе выбрать а этого отправить командиром в какой нибудь крестовый поход. И вместе с короной рыцарей сигмара у героя отлетают все остальные, он переводится в командиры  и как ставший безземельным завершает игру. Гамовер.

 

Неподчищен скрипт то, не выдержал столкновения с пытким разумом человеческим. :)

Изменено пользователем Alterus
Нарушение удалено

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Bozman
В 08.07.2020 в 23:24, vlad27 сказал:

Отпишишь потом насчет вторжений которые через амбициозность, они у тебя работают? Именно для игрока, так как я заметил что ИИ им пользуется активно, а вот я почему то не смог или возможно есть какие то условия

У меня вообще игра начала вылетать постоянно, пока что снесу всё и поставлю заново, но немного поиграл и не увидел возможности через амбиции 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Присоединиться к обсуждению

Вы можете оставить комментарий уже сейчас, а зарегистрироваться позже! Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы оставить сообщение через него.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка автоматически преображена.   Отображать как простую ссылку

×   Предыдущее содержимое было восстановлено..   Очистить текст в редакторе

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу

  • Модераторы онлайн

    • Александрович
    • alexis
    • Adjudicator